نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال از بهترین مراکز خرید تور کیش فروردین 97جزیرهتور کیش بهار 97 کیش است که در بهمن سال 1394 به بهره برداری رسیده است.تمام اجناس این فروشگاه برندتور کیش خرداد 97 هستند.مسافران تور کیش میتوانند تمام وسایل و پوشاکتور کیش اردیبهشت 97 مورد نیاز خود را از این مرکز خرید خریداریتور کیش تابستان 97 کنند.


مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش دارای درتور کیش خرداد 97 زمینی به مساحت 4000 متر تور کیش بهار 97ساخته شده است.بهترین حسن این مرکز خرید نزدیک بودن به هتل ها است.در این مرکز خرید دو طبقه تجاری،دو طبقه اداری است.در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد تا مسافران تور کیش پس اتمام خرید های خود میتوانند در رستوران غذا سفارش دهندتور کیش فروردین 97 و لذت یک خرید خوب را داشته باشند.تور کیش اردیبهشت 97مرکز خرید دیپلمات چشم انداز رو به دریای خلیج فارس را دارد کتور کیش تابستان 97ه مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار گرفته است.


مرکز خرید میکا کیش

مرکز خرید میکا از زیباترین مجتمع های تور کیش خرداد 97تجاری تفریحی کیش میباشدتور کیش بهار 97.در این مجتمع سینما،بولینگ،مرکز خرید وسیع،تونل باد،شهر کودکان،شهر عجایب،آکواریوم،گلف دیجیتال،تور کیش تابستان 97سالن پاتیناژ،تله کابین وجود دارد تا مسافران تور کیش و همچنینتور کیش اردیبهشت 97 کیشوندان بتوانند در این مکان علاوه برمکان های خرید،تفریحی،ورزشی،فرهنگی تور کیش فروردین 97نیز داشته باشند و لحظات خوبی را سپری کنند.از دیگر امکانات میکا مال میتوانیم به:اینترنت،استخر،آسانسور،پله برقی،فضای سبز،زنگ خطر اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند.


لاریسا مال کیش

لاریسا مال در میدان امیر کبیر جزیرهتور کیش خرداد 97 زیبا کیش قرار گرفته است.لاریسا تور کیش بهار 97مال دارای 8 طبقه مجهز است که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است.این 8 طبقه شاملتور کیش فروردین 97،رستوران،سینما،بانک،سالن همایش،3 طبقه پارکینگ،دفاتر اداری،5 طبقه فروشگاه،مرکز بازی و سرگرمی است که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند و لحظاتتور کیش تابستان 97 خوبی را داشته باشند.تور کیش اردیبهشت 97


کارینا مال کیش

کارینا مال از بهترین مراکزتور کیش خرداد 97 خرید کیش میباشد که در مساحت 19500 تور کیش بهار 97متر مربع میباشد.کیشوندان و گردشگران تور کیش میتوانند از این مجتمع تجاری استفاده کنند و لحظات خوبی را داشته باشند.این مراکز خرید دارای 2 پله برقی در ورودی مجتمع برای رفت و برگشت وجود دارد.4 آسانسور که دوتاتور کیش فروردین 97 از آنها شیشه ای و برایتور کیش تابستان 97 مسافر بری و حمل بار وجود دارد.در مجتمع تجاری کافی شاپ و رستوران وجود دارد تا مسافران تور کیش در صورت احساس گرسنگی از غذا ها و نوشیدنی ها استفاده کنند و لتور کیش اردیبهشت 97ذت یک خرید خوب در این جزیره زیبا را داشته یاشند.



:: برچسب‌ها: ارزان ترین مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,آفر مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید کیش مال

مرکز خرید کیش مالتور کیش تابستان 97 از بهترین مراکز خرید این جزیرهتور کیش بهار 97 میباشد.مسافران محترم تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند در این پاساژ بهترین خرید های خود را داشته تور کیش خرداد 97باشند و لذت یک خرید را دتور کیش فروردین 97ر این مرکز خرید داشتهتور کیش اردیبهشت 97 باشند.بیشتر غرفه های این پاساژ برند میباشند و بهترین کیفیت را دارند تا مسافران تور کیش از خرید های خود راضی باشند.


 بازار ماهی کیش 

بازار ماهی کیش جز آن دسته از بازار های کیش میباشد تور کیش بهار 97که محصولات دریایی رتور کیش فروردین 97ا در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.در این بازار انواعتور کیش تابستان 97 ماهی های خلیج فارس به مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز فروخته میشود.بازار ماهی فروشان در 12 غرفه ماهی فروشی و 2 غرفه پاک کردن ماهی است تا مسافران تور کیش به راحتی در همانجا ماهی های تور کیش اردیبهشت 97خود را پاک کنند.این بازار با کتیبه های سفالی با نقش مرجانی تزئین شده و دارای پیشرفته ترین سیستمتور کیش خرداد 97 تهویه است.


مرکز خرید پادنا کیش

مرکز تجاری-اداری پادنا کیش با 56 واحد تور کیش فروردین 97نمایشگاهی و 48 واحد تور کیش بهار 97در دو طبقه بین میدان هرمزتور کیش خرداد 97 و خلیج فارس احداث گردیده استتور کیش تابستان 97.این مرکز خرید با فروش کالاهای با کیفیت و متنوع مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد.زمینه ی فعالیت مرکز تجاری پادنا بیشتر در زمینه مبلمان است.تور کیش اردیبهشت 97

مرکز خرید پادنا کیش


مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش یکی از مراکز معروف کیش می باشد کهتور کیش بهار 97 در سال 1384 در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع ساخته شدهتور کیش خرداد 97 است. این مرکز خرید یک بازار محلی بود که در دو طبقه تشکیل شده است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد. زمینه فعالیت این مرکز خرید شامل: پوشاک، مواد غذایی و تور کیش فروردین 97هر آنچه که مسافران تور کیش نیاز داشته باشنتور کیش اردیبهشت 97د می باشد. میافراتور کیش تابستان 97ن و گردشگران تور کیش می توانند در این مرکز خرید وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز صدف کیش


مرکز خرید دامون کیش

این مرکز خرید در سال 1391 افتتاح شده و یکی از مجتمع هایتور کیش بهار 97 معروف کیش در بین گردشگران تور کیش است. این مجتمع در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان عرضه می کنند. در مرکز خرید دامون تور کیش تابستان 97در کیش اتور کیش فروردین 97نواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد .همچنین به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن تور کیش خرداد 97و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان تور کیش اردیبهشت 97كيش ایجاد کرده است.

 

مرکز خرید دامون کیش



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,مراکز خرید مناسب کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در پایان بلوار دریا تور کیش بهار 97و در فضایی به وسعت 3428 متر مربع احداثتور کیش خرداد 97 شده است. هتل عالی قاپو کیش دارای 28 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات و خدمات مورد نیاز و رفاهی برای گردشگران و میهمانان تور کیش مهیا کرده است . از دیگر امکانات هتل آپارتمان عالی قاپو : سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن داخل اتاق، مجهز به سیستمتور کیش اردیبهشت 97 اعلام حریق می باشد. هتل عالی قاپو کیش به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیارتور کیش فروردین 97 نزدیک است. همچنین هتل عالی قاپو کیش به فرودگاه فقط ده دقیقه و به مراکز خرید پنجتور کیش تابستان 97 دقیقه فاصله دارد و برای مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشد. هتل عالی قاپو کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب می باشد.

 

هتل عالی قاپو کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمییز می باشد که بتور کیش بهار 97ین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش خود ترانسفر فرودگاهی دارد از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برایتور کیش خرداد 97 رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا تور کیش اردیبهشت 97کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تتور کیش تابستان 97خفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است تا عزیزان بعد از گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و هم بازدید از مراکز خرید کیش در این رستوران و کافی شاپ استراحت نمایند و از این فضا و غذاها لذت ببرند. هتل گاردیناتور کیش فروردین 97 کیش از جمله هتل های خوب کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 


  هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره تور کیش تابستان 97می باشد نزدیک بازاتور کیش بهار 97ر پردیس دو  در میدان سیری ساختهتور کیش خرداد 97 شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلاتتور کیش اردیبهشت 97 کیش که دو تخته به بالا هستندتور کیش فروردین 97 یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.


هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره تور کیش تابستان 97جزیره کیش می باشد کتور کیش بهار 97ه تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و تور کیش اردیبهشت 97خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خودتور کیش خرداد 97 انتخاب می نمایند.

 

هتل قائم کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوبتور کیش تابستان 97 و تمیز کیش می تور کیش بهار 97باشد که برای اقامت خانوادگی تور کیش خرداد 97بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به تور کیش اردیبهشت 97بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک می باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانیتور کیش فروردین 97 , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

 



:: برچسب‌ها: آفر ویژه هتل های کیش,نرخ ارزان هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,مناسب ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش ازتور کیش خرداد 97 جمله هتل های تمییز می باشتور کیش تابستان 97دتور کیش بهار 97 که مسافران تورکیش از جمله مسافران تور کیش اردیبهشت 97هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ایتور کیش فروردین 97 داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش تور کیش بهار 97میباشد که با چشم اندازی زیبا و تور کیش اردیبهشت 97موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشدتور کیش خرداد 97. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران تور کیش فروردین 97،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زيبايى بانوان ،سالن زيبايى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیش میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان


هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 هزار مترتور کیش بهار 97 مربع مشرف به بلوار بزرگ ختور کیش اردیبهشت 97لیج فارس بنا شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی شده است که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در مرکز جزیرهتور کیش تابستان 97 کیش قرار گرفته و مسافران تور کیش بدون نیاز به وسیله نقلیه می توانند به مراکز تفریحی و مراکز خرید بروند.هتل دریا تور کیش خرداد 97دارای 50 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تتور کیش فروردین 97خته، پنج تخته و سویت دوبلکس می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس می باشند.  فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

 

هتل دریا کیش


هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش تور کیش فروردین 97در کنار هتل داریوش و تور کیش بهار 97ساحل مرجانی جزیره تور کیش اردیبهشت 97زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک استتور کیش خرداد 97 در ضمن در نزدیکیتور کیش تابستان 97 آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در تور کیش فروردین 97جزیره کیش افتتاحتور کیش بهار 97 شده ودارای موقعیت دسترسی تور کیش اردیبهشت 97مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که تور کیش تابستان 97قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق هایتور کیش خرداد 97 این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلتور کیش خرداد 97ی در سال 1385 افتتاح وتور کیش بهار 97 آخرین بازسازی این هتل در سال 1394 بودهتور کیش فروردین 97. هتل شایلی دارای 40 واحد با ظرفیت 87 تخت برای مسافران تور کیش است.امکانات این هتل برای مسافران تور کیش:رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی هایتور کیش تابستان 97 سرد و گرم، صندوق تور کیش اردیبهشت 97امانات، فضای سبز،تمام اتاق ها مجهز بوده برای مسافران تور کیش که سفری راحت را داشته باشند.


هتل آسیا کیش

این هتل آسیا از هتل های خوب کیشتور کیش اردیبهشت 97 است که تمام اتاق تور کیش بهار 97های اینتور کیش فروردین 97 هتل مجهز هستند که باعث میشوند مسافران تور کیش در آرامش و راحتی در این هتل بمانند. امکاناتی مانند :تور کیش خرداد 97 تلوزیون، یخچال، مبل، کاناپه، اینترنت پر سرعت، حمام، کولر گازی و دیگر اتور کیش تابستان 97مکاناتی ک مسافران تور کیش بتوانند راحت باشند.


هتل پردیس کیش

هتل پردیس هتل 1 ستاره در کیشتور کیش اردیبهشت 97 است. با اینکه این تور کیش بهار 97هتل 1 ستاره است ولی از هتل های خوب کیش است که امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است.

تمام اتاق های این هتل مجهز هستند تور کیش تابستان 97و کارکنان این هتل به تور کیش خرداد 97خوبی با مسافران تور کیش بتور کیش فروردین 97رخورد میکنند و هر چیزی که آنها خواستند ر اختیارشان بذارند.مسافران و گردشگران تور کیش  میتوانند اقامتی راحت تور کیش خرداد 97و آرام و را داشته باشند.


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس هتلی یک ستاره تور کیش اردیبهشت 97است برای مسافرانی که میخواهندتور کیش بهار 97 اقامتی اتور کیش فروردین 97رزان رت در کیش تجربه کنند.این هتل دارای اتاق های 4 و 5 تخته است.هتل ققنوس به اسکله تفریحی و بازار های خوب کیش نزدیک است تا مسافران تور کیش بتوانند زود تر به بازار برسند.هتل ققنوس تور کیش تابستان 97دارای آمفی تئاتر است که ظرفیت تقریبا 300 نفر راتور کیش خرداد 97 دارد. مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند.


هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره بر روی آب و هتل پنج ستاره ساحلی است که تور کیش بهار 97فاز یک به اتمام رسیده و فاز دو در دست طراحی می باشد. طرح فاز یک (هتل بر روی آب) برای اولین بار در خاور میانه و در جزیره کیش با نمایی از بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است.در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل دریایی ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است.تور کیش اردیبهشت 97 همچنین هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.خدمات رایگان هتل شامل صبحانه بوفهتور کیش فروردین 97، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل است.
مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج تور کیش خرداد 97جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است.

امکانات هتل : پاركينگ ،کافیتور کیش تابستان 97 شاپ ،دستگاه ATM ،رستوران ،چایخانه سنتی ،رستوران ایتالیایی ،آلاچیق ساحلی ، آلاچیق بیرون از هتل ،سالن بدن سازی ،اسپا ، ماساژ ،اینترنت در اتاق 

 



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل خیام کیش

هتل خیام از هتلتور کیش اردیبهشت 97 های خوبتور کیش بهار 97 یک ستاره کیش تور کیش فروردین 97است که بسیار تمیز و شیک است سرویس دهی این هتل بسیار خوب است.ترانسفر فرودگاهی نیز دارد.این هتل به ساحل نزدیک است که این یک پوینت مثبت بین مسافران تور کیش است.این هتل به صورتتور کیش تابستان 97 ویلایی بوده است.مسافران تور کیش به دنبال هتلی ارزان و تمیز در کیش هستندتور کیش خرداد 97 میتوانند از این هتل برای اقامت خود استفاده کنند.


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان از هتل هایتور کیش تابستان 97 تک ستاره کیش تور کیش اردیبهشت 97است.این هتل تور کیش بهار 97دور از مرکز شهر است.مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد شود میتوانند از این هتل برای اقامت استفاده کنند.کیفیت غذا های این هتل معمولی است.

امکانات هتل فرشتگان برای مسافران تور کیش:رستوران، اینترنت،تور کیش فروردین 97كافی شاپ،ماهواره،نمازخانه، یخچال، تلویزیون و دیگر امکاناتی که موجب آرامش خاطر مسافران تور کیش میشوتور کیش خرداد 97د.


هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ از هتل هایتور کیش خرداد 97 کیش است که در مرکز شهر قرار داردتور کیش بهار 97. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی برای مسافران تور کیش است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.فاصله این هتل تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه فقط 15 دقیقه راه است.غذای رستوان این هتل بسیار با کیفیت وتور کیش اردیبهشت 97 خوشمزه هستند تا مسافران تور کیش لذت ببرند.

امکانات هتل پانیذ ویژه مسافران تور کیش:اینترنت،سونا،جکوزی،استخر،کافیتور کیش فروردین 97 شاپ،رستوران،باشگاه ورزشی،ترنسفر فرودگاهی و دیگر امکانات که موجب میشودتور کیش تابستان 97 این هتل جز هتل های 2 ستاره قرار بگیرد.


سوئیت نوبنیاد کیش

سوئیت نوبنیاد کیش از سوئیت تور کیش خرداد 97های تمیز و شیک تور کیش اردیبهشت 97این جزیره میباشتور کیش بهار 97د که داری بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد.این امکانات شامل:میز بیلیارذ،فوتبال دستی،مبله است که مسافران تور کیش تور کیش فروردین 97استفاده کنند و لذت ببرند.سوئیت نوبنیاد برای آن دسته ازتور کیش تابستان 97 مسافران تور کیش که خانوادگی سفر میکنند مناسب است.


هتل فارابی کیش

هتل فارابی از هتل های 2 ستاره کیش میباشد.هتل فارابی از هتل تور کیش بهار 97در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه میباشد تا مسافران تور کیش به راحتی و سریع به هر جای این جزیره زیبا رفت و آمد کنند.هتل فارابی دارای رستوران و کافی شاپ میباشد که بهترینتور کیش خرداد 97 ها راتور کیش تابستان 97 برای مسافرانتور کیش اردیبهشت 97 ارائه میدهد.این هتل دارای 136 اتاق پاک و تمیزتور کیش فروردین 97 میباشد.از امکانات این هتل هم میتوانیم به: ترانسفر فرودگاهی،کافی نت، چایخانه سنتی، گشت شهری، رستوران، ماهواره،اسنوکر، مینی بار،آرایشگاه،بیلیارد،اینترنت میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند.



:: برچسب‌ها: رزروهتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,قیمت هتل های کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها،در جزیره زیبای کیش درتور کیش بهار 97 کنار بازار مرجان واقع شده است.ویلاهای ساحلی این تور کیش تابستان 97هتل انتخاب مناسبی برای یک اقامت به یاد ماندنی برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد.داشتن فضای سبز،مسیر دوچرخه سواری،فضایی برای پیاده روی،خدمات خشکشویی،تلوزیون،اینترنت رایگان،ترانسفر فرودگاه،اجاره ماشین،چایخانه سنتیتور کیش اردیبهشت 97،رستوران با طبخ غذای با کیفیت در کنار موزیک زنده و دیگر خدمات رفاهی در اختیار میهمانان هتل متور کیش فروردین 97ی باشد.از دیگر نکات مثبت هتل دیدنیها،قیمتی مناسب به همراه خدماتی مطلوب تور کیش خرداد 97می باشد.

هتل دیدنیها کیش


هتل الیت کیش

هتل الیت کیش ازجمله هتل های 2 ستارتور کیش فروردین 97ه خوب کیش محسوب تور کیش بهار 97می شود که برای جذب میهمان بیشتر در هتل خود،یک رستوران شیشه ایتور کیش خرداد 97 بر روی آب ساخته است.هتل الیت بخاطر موقعیت جغرافیایی خوب خود تور کیش اردیبهشت 97گردشگران تور کیش زیادی را به خود جذب نموده است.برخورد خوب کارکنانتور کیش تابستان 97 هتل از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل مقرون به صرفه می باشد.

هتل الیت کیش


هتل برج های طلایی کیش

هتل 5 ستاره برج های طلاییتور کیش خرداد 97 واقع در نوار ساحلی کیش بین میدان تور کیش بهار 97مرجان و پارس می باشد.این هتل فوق العاده،دارای 318 واحد به همراه امکاناتی شامل:فضای سبز،سالنتور کیش فروردین 97 بدنسازی،ایروبیک،سالن بیلیارد،استخر روباز در طبقه آخر هتل و مشرف به دریا،استخر سرپوشیده در طبقه منفی یک،سونا و جکوزی،لابی مرکزی با طراحی خاص،تور کیش اردیبهشت 97سالن کنفرانس،خدماتتور کیش اردیبهشت 97 نگهداری از اطفال،سیستم اطفای حریق وتور کیش تابستان 97 دیگر خدمات رفاهی در اختیار تمامی مسافران تور کیش می باشد.

هتل برج های طلایی کیش


هتل کوثر کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که با خیال راحت می توان به تفریح تور کیش بهار 97در ساحل پرداخت،هتل کوثر می باشد.این هتل تک ستاره در نزدیکی پارک دلفین ها واقع شده و محیط تور کیش فروردین 97امن آن برای بازی کودکان بسیار مناسب می شود.داشتن ساحل اختصاصی،کافی شاپ،سوئیت های متعدد،اینترنت پرسرعت،رستوران با سرو غذاهای با کیفیت،پارکینگ،چایخانه سنتی و... از جمله امکانات رفاهی موجود برای تمامی مسافران تور کیش می باشدتور کیش خرداد 97.رستوران شاندیزتور کیش تابستان 97 صفدریتور کیش اردیبهشت 97 و کافه مارینا پارک در فاصله 200 متری هتل کوثر واقع شده است.گردشگران تور کیش می توانند برای رفتن به مراکز خرید و تفریحی کیش از تاکسی سرویس های موجود استفاده کنند.

هتل کوثر کیش


برج مسکونی دنا کیش

برج مسکونی دنا از اولین برج های مسکونیتور کیش تابستان 97 هوشمند جزیره ی زیبای کیش تور کیش بهار 97محسوب می شود.این برج در 16 طبقه با واحد های 75 تا 355 متری در تمامی اوقات شبانه روز میزبان گردشگران تور کیش می باشد.شما می توانید از چشم انداز زمین گلف و خلیج همیشه نیلگون فارس لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنید.زمین گلف موجود در روبه روی برج دارای هفت دریاچه استتور کیش فروردین 97 و جزو بزرگترین زمین گلف های خاور میانه به شمار می رود.در محوطه ی برج شما می توانید از فضای تور کیش اردیبهشت 97سبز آن که 6000 متر مربع می باشد لذت ببرید.این برج منحصر بفرد دارای امکاناتیتور کیش خرداد 97 چون: تراس های بزرگ،سالن های ورزشی مجهز،سنسورهای هوشمند،کنترل هوشمند تهویه هوا و... می باشد.

برج مسکونی دنا کیش



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,قیمت ارزان هتل های کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل لارا آتالا آنتالیا

هتل 3 ستاره لارا آتالا Lara Atalla) تاتور آنتالیا بهار 97 ساحل آنتالیا 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد. هتل 28 اتاق دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، تلویزیون، ماهواره، سشوار و ... می باشند. هر روز صبحانه بوفه و انواع نوشیدنی های مختلف در رستوران هتل سرو می شود. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس مرکزی 8 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیامی توانند از دیگر مناطق خوش آب و هوای آنتالیا دیدن کنند.

فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیاتور آنتالیا اردیبهشت 97 10 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 14 کیلومتر است.

آدرس: Caglayan Mahallesi 2003 Sokak No 30 Muratpaşa, 07100 Antalya, Turkey

امکانات  هتل لارا آتالا آنتالیا

استخر فضای باز، باغ، ساحل تور آنتالیا تابستان 97اختصاصی، رستورانتور آنتالیا فروردین 97، کافه، وای فای رایگان، تور آنتالیا خرداد 97پارکینگ رایگان، نگهداری از چمدان، پذیرش 24 ساعته، خانه داری روزانه، اتوکشی، خشکشویی، فکس، کپی، سیستم تهویه، روم سرویس.

 

 

 

 

هتل لارا آتالا آنتالیا


هتل لارا پلازا آنتالیا

هتل لارا پلازا آنتالیا از هتل های سه ستاره آنتالیا متور آنتالیا بهار 97ی باشد که در 5 کیلومتری تور آنتالیا خرداد 97فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه مورد توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل  دارای 73 اتاق دنج  و بسیار زیبا می باشد.گردشگران تور آنتالیا می توانند با تور آنتالیا تابستان 977 دقیقه مسافت به ساحل رفته و کناتور آنتالیا اردیبهشت 97ر عزیزانشان وقت گذرانی کنند.

از امکانات هتل می توان سالن کنفرانس،اینترنت، سالن بازی، سالن بدن سازی و والیبال و پینگ پنگ ،هتل حمام ترکی ، جکوزی و ماساژ نیز می باشد.

گردشگران تور آنتالیا می توانند در ورزش هایتور آنتالیا فروردین 97 نظیر پینگ پنگ و والیبال شرکت کنند و وقت گذرانی کنند.در رستوران این هتل انواع غذاهی ترکی و فرنگی و ایتالیایی سرو می شود.هتل لارا پلازا آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد و سفری دل انگیز را برای شما عزیزان آرزرومند است.


هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

 

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

 

هتل 3 ستاره وایت گاردن پنشن از تور آنتالیا اردیبهشت 97خانه های قدیمی ترکیتور آنتالیا بهار 97 است که زیبایی بینظیر معماری ترکی را منعکس می کند. این هتل در قسمت قدیمی شهر آنتالیا واقع شده و 15 اتاق دارد. مسافران تور آنتالیا در باغ سرسبز این هتل گردش و در آب تمیز استخر آن آبتنی می کنند، همچنین می توانند در تراس چشم انداز زیبایی از کوه های توروس و دریای مدیترانه را به تماشا بنشینند.

 هتل وایت گاردن پنشنتور آنتالیا تابستان 97 در فاصله نزدیکی از فروشگاهها، پارک، وسایل حمل و نقل عمومی می باشد و فاصله آن تا ساحل مرمرلی 250 متر و تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر است. از امکانات هتل عبارتند از: استخر، تراس، باغ، کرایه دوچرخه، کافه، خدمات بلیت، خدمات گردشگری، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خانه داری روزانه، اتوکشی، لاندریتور آنتالیا فروردین 97، خشکشویی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، روزنامه، روم سرویس و ... .


هتل سلاج آنتالیا

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره آنتالیا هتلتور آنتالیا بهار 97 سلاج می باشد.منظره تمامتور آنتالیا خرداد 97ی اتاق ها روبه دریای مدیترانه می باشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید نهایت لذت را کنار عزیزانتان تجربه کنید.رستوران این هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، ترکی، فرنگی برای شما میهمانان عزیز تور آنتالیا می باشد.

سایر امکانات هتل سلاج آانتالیا :لاندری ،آمادگی پذیرش 24 ساعته ،تهویه مناسب ، گردشگری ، حمام ترکی ، استخر روباز 

همچنین شما گردشگران تور آنتالیا اگر به اتومبیل احتیاج دارید از اجاره اتومبیل تور آنتالیا فروردین 97این هتل استفاده نمایید.با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل مقرون به صرفه  با امکانات و خدمات مناسب لحظات خوشی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.


هتل هاستل آباد آنتالیا

این هتل یکی از هتل بسیارتور آنتالیا تابستان 97 معروف آنتالیا می باشد.این هتلتور آنتالیا بهار 97 دارای 144 اتاق می باشد.گردشگران تور آنتالیا اگر به دنبال هتل مقرون به صرفه هستند می توانند در این هتل اقامتی تور آنتالیا اردیبهشت 97به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.کارکنان هتل 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما گردشگران تور آنتالیا می باشد.امکانات هتل: کرایه دوچرخه, صبحانه در اتاق, رستوران, بار و باغ,تور آنتالیا فروردین 97 خدمات تورها و رستوران

 با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل لحظات خوشی را سپری کنید و از منظره زیبای باغ و دو چرخه تور آنتالیا خرداد 97سواری لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ تور آنتالیا,ارزان ترین تور آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پاریس آنتالیا

از هتل های 3 ستاره ترکیه هتلتور آنتالیا بهار 97 پاریس آنتالیاست،که در فاصله 400 متری ساحل لارا تور آنتالیا تابستان 97و 3 کیلومتری فرودگاه آنتالیا می باشد.در هتل پاریس ارائه خدماتی مانندتور آنتالیا خرداد 97: اینترنت رایگان، اتاق های پاک،سیستم تهویه سرمایشی و گرمایشی،ورزشتور آنتالیا اردیبهشت 97 های آبی،سالن اسپا شامل ماساژ و آب گرم،استخر روباز، صرف خوراکی های محلی و سنتی، لاندری، کافی شاپ و.... در تمام اوقات شبانه روز در اختیار گردشگران تور آنتالیا می باشد.این امکان برای مسافران تور آنتالیا که بتوانند ریلکستور آنتالیا فروردین 97 کنند و حمام آفتاب بگیرند، نیز وجود دارد.


هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا،جزو هتل های 3 ستارهتور آنتالیا بهار 97 آنتالیا به شمار می رود.تمامی اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی مطلوب مانند سیستم تهویه مطبوع،اتاق های پاک و بدون تور آنتالیا فروردین 97سیگار،اینترنت رایگان،خدمات خانه داری،امکاناتتور آنتالیا تابستان 97 باربیکیو و خدمات خشکشویی می باشد.مسافران تور آنتالیا می توانند از رستوران،تور آنتالیا خرداد 97ترانسفر فرودگاه،ورزش های آبی،پارکینگ که هتل در اختیارشان قرار داده بهره ببرند.

هتل گاون کاو آنتالیا


هتل کیوراک آنتالیا

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید می خواهیدتور آنتالیا بهار 97  اقمت گاهی با امکانات خوب وتور آنتالیا اردیبهشت 97 قیمت مناسبی داشته باشید این هتل یکی از بهترین انتخاب های شما می باشد. این هتل 3 ستاره در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و همچنین می توانید به مراکز خرید دسترسی آسان پیدا کنید.از امکاناتی که در این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکاناتی مثل لوازم بهداشتی داخل اتاق و تلویزیون و سیستم تهویه هوای مطبوع میز آرایش و اینترنت تور آنتالیا خرداد 97پرسرعت ماهواره و...خدمات می باشد. لازم بتور آنتالیا تابستان 97ه ذکر است ساعت پذیرش در این هتل از ساعت 11 صبح  تا 2:30 بعد از ظهر و تسویه کردن از ساعت 10صبح تا تور آنتالیا فروردین 9712:30 می باشد.

 


هتل رویال سیتی آنتالیا

 هتل سه ستاره هتل رویال سیتی آنتالیا یکی از تور آنتالیا بهار 97دنج ترین و بهترین تور آنتالیا اردیبهشت 97هتل های سه ستاره آنتالیا است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل با امکانات خوب و فضای ساحلی و دلنشین یکی از هتل های مورد علاقه مسافران تور آنتالیا می باشد. در این هتل می توانید با کرایه دوچرخه به گردش در اطراف ساحل زیبای آنتالیا بزنید و از مناظر اطراف لذت ببرید.امکاناتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه داده است شامل ،سونا ،حمام ترکی ،حمام آفتاب ،استخر درتور آنتالیا فروردین 97 فضای باز ،سونا ،جکوزی ،ترانسفر فرودگاهی ،روم سرویس ،خشک شویی ،تلویزیون ،اینترنتتور آنتالیا خرداد 97 ،بالکن ،لوازم بهداشتی ،سیستم تهویه هوای مطبوع و...تور آنتالیا تابستان 97 می باشد.

 


هتل پریما آنتالیا

این هتل 3 ستاره تنها 50 متر از ساحل فاصله دارد و از تور آنتالیا بهار 97مناسب ترین هتل های آنتالیا است. اتاق های تور آنتالیا تابستان 97این هتل دارای تهویه مطبوع، نور زیاد و مبلمان چوبی می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و سشوار هستند. برخی از اتاق ها دارای دید دریای مدیترانه می باشند. هتل تور آنتالیا اردیبهشت 97پریما خدمات ترانسفر به دریا را دوبار در روز به صورت رایگان داردو برای گردشگران تور آنتالیا مناسب است. در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.برای راحتی افراد تور آنتالیا فروردین 97سیگار اتاق مخصوص سیگاری ها در هتل وجود دارد. امکانات رفاهی هتل شاملتور آنتالیا خرداد 97 ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

 

هتل پریما آنتالیا



:: برچسب‌ها: آفر تور آنتالیا,بهترین نرخ تور آنتالیا,رزرو تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آدونیس آنتالیا

یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا واقع در تور آنتالیا بهار 97کنار ساحل مدیترانه می باشد.این هتل دارای تور آنتالیا تابستان 97اتاق های لوکس و زیبا می باشد.اکثر اتاق های این هتل روبه منظره و دریا می باشد.رستوران ها این هتل باسرو غذاهای متنوع و سنتی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور آنتالیا می باشد.امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، رستوران ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار تور آنتالیا اردیبهشت 97، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، باغ ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار و بوفه می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند و همچنین شما میهمانان تور آنتالیا می توانیتور آنتالیا خرداد 97د از خدمات آرایشگاهی این هتتور آنتالیا فروردین 97 استفاده کنید.


هتل آچاچیا ریزورت آنتالیا

این هتل جزء بهترین و لوکس ترینتور آنتالیا اردیبهشت 97 هتل های 4 ستارهتور آنتالیا بهار 97 آنتالیا می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر می باشد. گردشگرانتور آنتالیا که به دنبال هتلی با امکانات ویژه و خدماتی عالی و قیمت مناسب هستند هتل آچاچیا بسیار گزینه خوبی است.از امکانات هتل:ستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن کنفرانس, بوفهتور آنتالیا تابستان 97تور آنتالیا اردیبهشت 97 صبحانه و تلویزیون التور آنتالیا فروردین 97 سی دی, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, تور آنتالیا خرداد 97یخچال خدمات رفاهی هتل می باشد.گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل غذاهای مورد علاقه خود را صرف نمایند.با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل 4 ستاره اوقت خوش و دلنشینی را سپری کنید.


هتل الدار ریزورت آنتالیا

این هتل 4 ستاره بسیار عالی و لوکس آنتالیا می تور آنتالیا اردیبهشت 97باشد.این هتل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است.نمای اتاق ها روبه دریا می باشد و فضایی آرام و دلنشینی را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.از امکانات هتل الدار ریزورت:رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, , مینی بار , حمام, سشوار, تور آنتالیا تابستان 97صندوق امانات, سیستمتور آنتالیا خرداد 97 تهویه مطبوع, روم سرویس تور آنتالیا بهار 9724 ساعته, گاو صندوق

گردشگران تور آنتالیا که برای سفر کاری به آنتالیا می روند در این هتل صرافی موجود که می توانندتور آنتالیا فروردین 97 خدمات ارزی را انجام دهند.باتور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات رویایی را سپری کنید.


هتل بلوهمیل آنتالیا

از جمله هتل های پرطرفدار منطقه کمر آنتالیا با قیمت متور آنتالیا تابستان 97ناسب،هتل 4 ستاره بتور آنتالیا بهار 97لوهمیل که در فاصله 65 کیلومتری فرودگاه واقع شده است.منطقه کمر با داشتن مکان های توریستی و تاریخی ،امکانات ورزشی و سرگرمی های متنوع خود هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.هتل بلوهمیل با داشتن ساحل اختصاصی،استخر روباز و سرپوشیده و همچنینتور آنتالیا فروردین 97 ورزش در سالن های مجهز در کنار ماساژهای درمانی و پزشکی،انتخاب مناسبیتور آنتالیا اردیبهشت 97 برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.از دیگر امکانات موجود در این هتل 4 ستاره آنتالیا :رستوران و بار،سونا و جکوزی،مینی بار، سالن کنفرانس،فروشگاهتور آنتالیا خرداد 97 های متعدد،خدمات پزشکی،صرافی و ....


هتل بونادبیچ کمر آنتالیا

از هتل های معروف 4 ستاره ی تور آنتالیا اردیبهشت 97ترکیه،هتل بونادبیچ کمر آنتالیاست که تور آنتالیا بهار 97در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است.اتاق های هتل شامل 2 تخته،3 تخته،سوئیت،اتاق خانوادگی،لوکس طبقه بندی می شود.مسافران تور آنتالیا می توانند در این هتل معروف از خدماتی شامل: سالن بدنسازی،سونا و جکوزی، استخر آب گرم،استخر روباز،ماساژ،سولاریوم،حمام ترکی،مینی بار،سیستمتور آنتالیا فروردین 97 تهویه هوا،فروشگاه،پارکینگ،سالن کنفرانس،رومتور آنتالیا تابستان 97 سرویس 24 ساعته و دیگر خدمات رفاهیتور آنتالیا خرداد 97 بهره لازم را ببرند.



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان تور آنتالیا,بهترین نرخ تور آنتالیا,مناسب ترین نرخ تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()