نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار هکتار ساخته شده است .این هتل دارای آب نما، آبشار و دریاچه های بسیار زیبایی می باشد. از امکانات هتل مارینا پارک می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر روباز و سربسته، جکوزی، خدمات ماساژ، اینترنت در لابی و اتاق ها، خدمات بازی های دریایی همچون غواصی، جت اسکی، ورزش های دریایی، سالن بدن سازی، خدمات کرایه ماشین و .... نام برد. هتل مارینا پارک در فضایی سبز با انواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دل انگیز است. مسافران تور کیش می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 

اگر قصد سفر با تور کیش دارید می توانید این هتل را رزرو کنید و خاطرات خوشی را سپری کنید



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,هتل های کیش , هتل های لوکس کیش , هتل 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران که از 130 اتاق و 310 تخت تشکیل شده است. این هتل دارای یک رستوران بزرگ و باز به وسعت 1200 متر مربع، استخر، باشگاه بدنسازی با زیربنای تقریبا 700 متر مربع است که مقابل پارک شهر جزیره زیبای کیش قرار دارد.  هتل ایران بیشتر برای مسافران خارجی و توریست های تور کیش ساخته شده است به همین دلیل از امکانات خوبی برخوردار است و برای ساخت آن حدود پنجاه و پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

از امکانات اتاق ها نیز می توان به روم سرویس، صبحانه در اتاق، سیستم تهویه هوا و سرمایشی و گرمایشی، وای فای، سیستم اطفا حریق، بالاکن، مبلمان و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند در این هتل مجلل اقامتی خوب و راحت داشته باشند.

 

 

هتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش



:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش , هتل 5 ستاره کیش, تور های خوب کیش , هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلات نادری مشهد

از دیگر اماکنی که بازدید از آن به گردشگران تور مشهد توصیه می شود کلات نادری مشهد است که در فاصله ی 145 کیلومتری شمال مشهد و در منطقه ای کوهستانی و بیضی شکل در دامنه شمالی کوه های هزار مسجد واقع شده است. این مکان تاریخی بنا به درخواست نادر شاه در سال 1160 هجری قمری بنا شده است. دژ تاریخی کلات نادری مشهد از 26 کیلومتر طول و 12 کیلومتر عرض برخوردار است. قصر خورشید، جزء مهم ترین و ارزشمندترین یادگار نادرشاه افشار در کلات است که در باغی بزرگ و به شیوه باغ های ایرانی بنا شده است. ساختمان کلات نادری دارای معماری تلفیقی از سبک معماری ایران و هندوستان است. نادرشاه، هنرمندان بسیاری را از کشور هند به ایران آورد تا از میان آنها زبده ترینشان را جهت تزیین و معماری قصر خورشید به کار گیرد. تصاویری از میوه های گرمسیری و پرندگانی نظیر طوطی، سنگ های پرحجم و سنگین نمای بیرونی قصر را تشکیل می دهند. گردشگران و  بازدیدکنندگان این مجموعه می توانند از آثارهایی نظیر بند نادری، قلعه فرود برج های نگهبانی، کتیبه نادری، بقایای دروازه ارغوانشاه، بقایای آب انبارها و اقامتگاه نادرشاه در خشت همچنین دو اثر تاریخی عمده کاخ خورشید و مسجد کبود گنبد دیدن نمایند. بهترین فصل جهت بازدید از کلات نادری، نیمه دوم بهار و تابستان می باشد.

 

کلات نادری مشهد

تصویر کلات نادری مشهد

کلات نادری مشهد

مظالب بیشتر در 

https://itresan.com/256863/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D9%87%D8%B3/


:: برچسب‌ها: کلات نادری مشهد , دیدنی های مشهد ,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

سد چالیدره مشهد

در فاصله‌ ی 10 کیلومتری غرب مشهد سد چالیدره مشهد واقع شده است که در دره‌ ای به نام چالیدره قرار دارد. سد چالیدره مشهد از بهترین دیدنیهای شهر مقدس مشهد به شمار می رود که در سال 1381 تاسیس شده است. این سد 140 هکتار مساحت و 1433 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و به عنوان یکی از نقاط گردشگری مشهد به شمار می رود که از رودخانه‌ی جاغرق سرچشمه می گیرد. برخی از امکانات تفریحی و رفاهی که در سد چالیدره مشهد برای گردشگران تور مشهد فراهم شده است شامل تله کابین، جامپینگ و قایق سواری، ماهیگیری، اسکی بر روی آب، غواصی، آلاچیق، کافی شاپ و رستوران و.... می باشد.

 

سد چالیدره مشهد

تصویر سد چالیدره مشهد

سد چالیدره مشهد


آتشکده بازه هور مشهد

آتشکده بازه هور مشهد از قدیمیترین آثارهای دیدنی مشهد به شمار می رود که به دوره پارتيان تعلق دارد و برخی نیز معتقدند معماری و اجزای آن متعلق به دوره ساسانی است. این آتشکده در فاصله ی 70 كيلومترى از جنوب شهر مشهد و در ضلع شرقى روستايى به نام رباط سفيد واقع شده است. بازه به معنای ديواره كوه است كه خورشيد از ميانه باز آن طلوع می کند که همین ویژگی زیبایی خاصی به آتشکده بازه هور مشهد بخشیده است. آتشکده بازه هور مشهد متشکل از چهار طاقى های دیدنی است كه از چهار طرف باز بوده و عناصرى گنبدى بر فراز آن قرار دارد. قسمت ورودى آتشکده بازه هور مشهد نیز از سه درگاهى بلند و عريض تشکیل شده است. گردشگران تور مشهد قادر خواهند بود از این آثار قدیمی و جذاب دیدن نمایند.

 

آتشکده بازه هور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , آتشکده بازه هور مشهد , سد چالیدره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

آبشار اخلمد در مشهد 

آبشار اخلمد نام آبشاری است که در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و در شهرستان چناران میباشد. اخلمد که از گردشگاههای طبیعی تور مشهد می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد. ده اخلمد دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.


آبشار کاخک گناباد مشهد

 آبشار کاخک گناباد از مراکز تفریحی خراسان در 25 کيلومتري جنوب گناباد و در نزديکي شهر کاخک واقع است و در سال هاي اخير به شکل نيمه مصنوعي در آمده است. شهر کاخک با داشتن نقاط ییلاقی و خوش آب و هوا و مناظر زیبایی از جمله پارک و آبشار زائران و مسافران تور مشهد را به طرف خود می کشد. در کنار آبشار کاخک بقاياي معماري آسياب هايي قديمي به چشم مي آيد که جهت تهيه آرد مورد استفاده مي شده است. آبشار کاخک در کنار بقایای آسیاب ها تنها منبع اصلی انرژی چرخش پره کنار مخزن استوانه ای شکل سنگی به نام «تنوره»است. آب پس از ریزش از بالای «تنوره»به شدت از محفظه ای باریک خارج شده و به بیرون فوران می کند که در نتیجه «چرخ پره»را به گردش در آورده و از این چرخ از طریق محوری عمودی به سنگ زیرین آسیاب منتقل می شود. آب خنک آبشار کاخک پس از گذشتن از درون يک پارک تفريحي در ميان بلوار اصلي شهر کاخک جريان مي يابد.

 

 



:: برچسب‌ها: آبشارهای دیدنی مشهد , جاذبه های دیدنی مشهد , تفریحات در مشهد, دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران جمیل کیش

رستوران جمیل واقع در جاده جهان جزیره بلیط کیش بهار 97کیش می باشد. پیش غذا، دسر، چای و قلیان،انواعبلیط کیش اردیبهشت 97 نوشیدنی گرم و سرد، انواع کباب، مبلیط کیش تابستان 97یرزا قاسمی، کشک بادمجون، ماکارونی در منو این رستوران ساحلی می باشد. در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه نهار و شام سلف سرویس. شامل: سوپ، انواع سالاد، ماست، ترشی، زیتون، مخلوط پلو، پلو ساده، جوجه کباب، کباب لقمه، ماکارونی، بلیط کیش فروردین 97دیزی، انواع دسر، کوکو، پوره، و...که مسافران بلیط کیش خرداد 97در سفر به تور کیش می توانند از خدمات این رستوران استفاده کنند.

 

رستوران جمیل کیش


رستوران آیدین کیش

رستوران آیدین یکی از بهترین و معروفترینبلیط کیش بهار 97 رستوران های جزیره کیش می باشد.این رستورانبلیط کیش اردیبهشت 97 آماده سرو هرگونه غذای ایرانی می باشد.غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و با قیمتبلیط کیش فروردین 97 مناسب در اختیار مهمانان تور کیش قرار گرفته است.این رستوران تا ب الان توانسته رضایت مشتریان خود را بدست آورد.همچنین این رستوران در نزدیکی بازارچه شقایق واقع شده و مسافران تور کیش می توانند پس دیدن از این پازارچه در اینبلیط کیش تابستان 97 رستوران بسیار دنجبلیط کیش خرداد 97 کمی استراحت کنند و غذای باب میلشان را نوش جان نمایند.

 

رستوران آیدین کیش


رستوران نمونه کیش

رستوران نمونه کیش یکی از رستورانهای بلیط کیش بهار 97جزیره کیش استبلیط کیش فروردین 97 که در سفین، پشت بازار پارس خلیج، بلیط کیش اردیبهشت 97فاز خدماتی، میرمهنا، قطعه 199 قرار دارد و یکی از رستورانهای شناخته شده این جزیره است.رستوران نمونه دارای حدوداً 20 میز است و انواع غذاهای ایرانی ، غذای عربی ، غذای فرنگی ، غذای شمالی و غذای هندی را در محیطی آرام و شیک را ببلیط کیش تابستان 97رای مشتریانش سرو می کند و اکثر گردشگران تور کیش برای صرف غذا به این رستورانبلیط کیش خرداد 97 مراجعه می کنند.ساعت کار این رستوران ظهرها از ساعت 12 الی 15:45 و بعدظهرها 19 الی 22:45 می باشد.

 

رستوران نمونه کیش


رستوران ساحلی میرمهنا کیش

رستوران ساحلی میرمهنا کیش از رستوران های خوش سابقه جزیره کیش به شمار بلیط کیش اردیبهشت 97می رود که علاوه بر کیفیت و تنوع غذایی از نورپردازی و فضای داخلی منحصر به فردی بهره مند می باشد.میهمانان تور کیش می توانند در کنار صرف غذاهای متنوع ایرانیبلیط کیش تابستان 97 و فرنگی از اجرای موسیقی زنده نیز لذت ببرید .از بلیط کیش خرداد 97حیث موقعیت مکانی این رستوران در فاصله کمی از دریا قرار داشته و بعد از صرف یک غذای لذیذ می توانید در کناربلیط کیش فروردین 97 سواحل نیلگون خلیج فراس قدم زده و از مناظر چشم نواز اطرافبلیط کیش بهار 97 هم انرژی بگبرید.

 

رستوران ساحلی میرمهنا کیش



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش,لوکس ترین رستوران های کیش,رستوران های کیش,ارزان ترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلبه هور کیش

در غربی ترین نقطه کیش دماغه ای وجود دارد که از قدیم کلبه هور نامیده می شده است. بستر اینبلیط کیش تابستان 97 دماغه صخره ای می باشد و آبزیان بسیاری همچون هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشبلیط کیش بهار 97ت ها در این منطقه بسیار دیده می شوند. از اینرو بسیاری از افراد که علاقمند ماهیگیری هستند در روزهایی که وزش باد کم است  به این منطقه برای ماهیگیری می آیند.همچنین این منطقه برای غواصان نیز جذابیت دارد.  در ساحل جنوبي آن غاري کوچک به طول 5 متر وجود داشته که عبور از آن به هنگام مد کامل بسيار لذت بخش خواهد بود. عمق سايت غواصي کلبه هور از شمال به جنوب بيشتر گرديده و تا 8 متر نيز ادامه دارد.دبلیط کیش خرداد 97ر این منطقه فضای تفریحی برای بازدید کنندگان از بلیط کیش اردیبهشت 97جمله آلاچیق، نیمکت ها، میزها، باربیکیو و نورافکنهای بزرگ  و… فراهم شده است.اگر گردشگران تور کیش در سفر به جزیره کیش به دنبال مکانی ایده آل برای غواصی هستند کلبه هور جزیره کیش می تواند گزینه ای فوق العاده برای آنان باشد چرا که آب های تمیز از ویژگی های این بخش از جزیره است.

 

کلبه هور کیش


مجموعه درخت سبز کیش

در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، آبلیط کیش بهار 97ب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است. در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز احداث شده است درخت سبز كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعيبلیط کیش خرداد 97 مقدس مي نماياند. گروهي از مبلیط کیش اردیبهشت 97ردم عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندند.مجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش شهر تاریخی حریره و آب انبار واقع شده و داراي دو درب ورودي است. سرسبزي محوطه ، آلاچیق ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، باربیکیو ها و صندلیهایی با طراحی جالب ابلیط کیش تابستان 97ین مجموعه را زیبا ساخته است. اما يكي از عواملي كه گردشگران تور کیش را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است.

 

مجموعه درخت سبز کیش


باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی حدود 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف ایجاد جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و بلیط کیش اردیبهشت 97گردشگران داخلی و خارجی تور کیش احداث شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشوراست که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان٫ دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیبلیط کیش بهار 97شاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سردر باغ ملی تهران به پایان می رسد.باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی،گردشگری و تفریحی با 11 آببلیط کیش تابستان 97نما٫ رودخانه ای به طول 400 متر٫ 400 جوی آب و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است.

 

باغ راه ایرانی کیش


جزیره هندورابی کیش

جزيره هندورابي جزيره اي ساكت، آرام و تقريبا خالي از سكنه با ساحلي زيبا، شني و تخته سنگهاي رويايي محلي مناسب جهت آرامش و تفريح و شنا در ساحل آن و گرفتن حمام آفتاب است، جاذبه هایی که در دنیا بلیط کیش اردیبهشت 97بسیار با ارزش هستند. اين جزيره از نظر سياحت و ايرانگردي از زير مجموعه هاي کيش است که با توجه به امکانات و استعداد طبيعي جزيره از نظر آب، خاک، هوا و شرايط خاص تجاري جزيرۀ کيش و همچنین برخورداري از زيبايي هاي طبيعي، قادر است بخشي از نياز‌هاي سياحتي و گردشگري ايرانگردان و گردشگران تور کیش را تأمين کند.فعالیت اقتصادی اکثر اهالی این جزیره که تعداد آنها کمتر از یکصد خانوار می باشبلیط کیش خرداد 97د صید و غواصی است. محیط زیست جزیره هندورابی به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری نظیر باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شود.تراکم مرجان ها در سواحل شمالی جزیره هندورابي آن را به زیستگاه بسیار مهمی در منطقه برای انواع آبزیان تبدیل کرده است. از آبزیان موجود در این ریف می توان ببلیط کیش تابستان 97ه انواع مرجان های مغزی، جراح ماهیان، تن ماهیان دم زرد، یونیک، پیکاسو، ملوان و طوطی ماهیان نام برد. بازدید از لاک پشت های دریایی نیز که از اواسط اسفند ماه و تا نیمه خرداد جهت تخم گذاری به سواحل جزیره هندورابی بلیط کیش بهار 97می آیند خالی از لطف نیست.

 

جزیره هندورابی کیش



لاک پشت های دریایی کیش

از ساليان بسيار دور و به واسطه امنيت و آرامشى كه بربلیط کیش اردیبهشت 97 سواحل زيباى جزيره كيش حاكم ابلیط کیش تابستان 97ست انواع آبزيان و از جمله لاك پشت ها در آن آشيانه گزيده اند این لاک پشت ها این مکان را به کی از جذاب ترین مناطق دیدنی کیش مبدل کرده است.دو نوع لاک پشت در خليج فارس وجود دارد. لاک پشت نوک دار (Hawksbill) و لاک پشت سبز (Green).درآبهاى ساحلى جزيره مخصوصاً در نزديكى دماغه غربى و همه سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره ، لاك پشت هاى دريايى غول پيكر را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مىبلیط کیش بهار 97 توان مشاهده نمود. وفور لاك پشت ها در آبهاى ساحلى بلیط کیش خرداد 97مخصوصاً درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى تور كيش است.

 

لاک پشت های دریایی کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل شایان پارس کیش 

هتل شایان پارس یکی از هتل های 5بلیط کیش بهار 97 ستاره کیش می باشد که در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در سال 1351 تاسیس شده است . بزرگ ترین اسکله تفریحی کیش رو به روی  این هتل واقع شده است که چشم انداز زیبا و آرامش بخشی برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم آورده است. این هتل نزدیک مرکز خرید زیتون و  مرکز تجاری کیش مرکز خرید وونوس می باشد. هم چنیین مسافران می توانند برای رزرو یک اقامتگاه مناسب و آرام از بلیط کیش تابستان 97سوئیت های ساحلی را انتخاب کنندبلیط کیش اردیبهشت 97. کافی شاپ, فست فود, فضای سبز زیبایبلیط کیش خرداد 97 هتل, استخر روباز, سالن بیلیارد, چایخانه سنتی اشاره کرد.


هتل آنا کیش

هتل آنا کیش یکی ازبلیط کیش تابستان 97 هتل های 4 ستاره کیش می باشد بلیط کیش بهار 97که در سال 1377 بهره برداری رسید و مساحت این زمین 8500 متر مربع می باشد. این هتل در نزدیکی میدان امیر کبیر و بازار زیتون و مروارید واقع شده است و محوطه بسیار زیبا و دلبازی را دارد و تعداد اتاق هتل آنا 68 اتاق می باشدکه ظرفیت 144 تخته خواب را دارد. دو رستوران کوه بلیط کیش اردیبهشت 97نور و ته دیگ در نزدیکی این هتل واقع شده است. هتل آنا کیش امکاناتی که هتل برای مسافران تور کیش فراهم کرده است که شامل پارکینک, نماز خانه, سرویس, بهداشتی, تاکبلیط کیش خرداد 97سی سرویس, شبانه روزی, رستوران, کافی شاپ, تلویزیون, ال سی دی, روم سرویس, اجاره ماشین بدون راننده می باشد. 


هتل صدف کیش

هتل صدف یکی از هتل های 4 ستاره کیش که درسال 1375 ساخته شده است و در بلیط کیش بهار 97میدان امیر کبیر قرار دارد. این هتل 2 طبقه می باشد و جمعا با 55 اتاق برای اقامت مسافران دارد که شامل اتاق دو تخته و سوئیت می باشد. آخرین بازسازی هتل صدف کیش در سال 1385 انجام شد. اقامت در هتل صدف موجب دسترسی آسان به مراکز خرید زیتون, سارینا می شود. هتل 4 ستاره صدف کیش با ارائه خدمات با کیفیت مناسب، اقامتی توام بابلیط کیش خرداد 97 آرامش را برای مهمانابلیط کیش تابستان 97ن گرامی مهیا کرده اسبلیط کیش اردیبهشت 97ت. رستوران دلفین و رستوران چینی دورین, سه کافی شاپ, سالن بیلیارد, بولینگ,اینترنت وایرلس, استخر روباز, جکوزی در تعدادی از اتاق ها, سالن کنفرانس, کافی نت و آرایشگاه از دیگر خدمات این هتل هستند. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی, گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها از دیگر امکاناتی است که برای مسافران تور کیش فراهم شده است. 


هتل آبادگران کیش


یکی از هتل های سه ستاره کیش هتل آبادگران کیش است بلیط کیش بهار 97که می تواند با قیمت مناسب امکانات خوبی در اختیار شبلیط کیش خرداد 97ما قرار دهد. این هتل در سال 1378 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع بنا شده است و دارای 76 اتاق میباشد. هتل آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی کنار رستوران میر مهنا واقع شده است و فاصله کمیبلیط کیش اردیبهشت 97 تا ساحل و اسکله تفریحی کیش دارد. شما می توانید از پیست دو چرخه سواری و قایق سواری و تفریحات دیگر در این ساحل لذت ببرید. اگر شما بلیط کیش تابستان 97قصد خرید دارید مراکز خرید زیتون و سیتی سنتر و هایپر در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد. دیگر خدمات که هتل برای مسافران تور کیش کیش تدارک دیده است, ترانسفر فرودگاهی و مینی بار, خشک شویی, اینترنت پر سرعت و ... خدمات می باشد.


هتل جام جم کیش


یکی از هتل های تاپ کیش هتل سه ستاره جام جم می باشد که به علت قیمت مناسببلیط کیش بهار 97 و داشتن امکانات رفاهی خوب یکی از پر طرفدار ترین هتل ها در بین مسافران تور کیش می باشد و از طرفی این هتل به مراکز خرید ونوس و زیتون نزدیک می باشد و 15 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه دارد. این هتل دارای 51 اتاق و سوئیت می باشد و تمامی اتاقبلیط کیش اردیبهشت 97 ها مجهز به یخچال تلویزیون لوازم بهداشتی می باشد. این هتل خدماتی نظیر سونبلیط کیش خرداد 97ا ,جکوزی, خوشکشویی, کافی نت ,تاکسی سرویس, لابی, رستوران, کافی شاپ, ماهواره, سالن بیلیارد, اینترنت در لابی, نمازخان, چایخانه سنتی, پارکینگ اختصاصی, پارکینگ مسقف, لاندری, آسانسور,بلیط کیش تابستان 97 سالن کنفرانس, خدمات خانه داری, تاکسی سرویس, صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های کیش,نرخ مناسب هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ستاره کیش 


هتل ستاره طلایی یکی بلیط کیش بهار 97از هتل های سه ستاره کیش می باشد. قیمت بسیار مناسب و امکانات خوببلیط کیش تابستان 97ی که در اختیار مسافران تور کیش ارائه می دهد و این امر باعث شده خیلی از گردشگران این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل ستاره طلایی دارای 42 اتاق و 22 واحد دو خوابه و سه خوابه و 12 وابلیط کیش خرداد 97حد آن تک خوابه می باشد و 8 واحد آن ظرفیت 4 نفره می باشد. امکاناتی که برای مسافران تهیه شده است نظیر نماز خانه, اینترنت, تاکسی سرویس, کافی شاپ, رستوران و... بلیط کیش اردیبهشت 97می باشد. پرسونل هتل طلایی کیش تلاش می کنند شرایطی ایده آل و مطلوب برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگران در طول مدت اقامتشان دارند ایجاد کنند تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند.


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل هایی است تازه تاسیس کیش می باشد که در سال 93 بهرهبلیط کیش بهار 97 برداری رسیده است و رده ی هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد. مدیریت هتل پرسنل بسیار مجربی را برای فراهم کردن رفاه مسافران تور کیش و گردشگران استخدام کرده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد و طراحی لوکسی برای اتاق ها در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید داشته باشید فاصله تا مراکز خرید پردیس 3 دقیقه با ماشین, فاصله تا مرکز خریبلیط کیش خرداد 97د مروارید 5 دقیقه با ماشین فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر 10 دقیقه, فاصله تا مبلیط کیش تابستان 97رکز خرید مرجان 6 دقیقه با ماشین میباشد. از امکانات این هتل شامل بسته آرایشی وبلیط کیش اردیبهشت 97 بهداشتی,یخچال, تلوزیون LCD, سیستم تهویه مطبوع, تلوزیون, سرویس بهداشتی ایرانی, حمام, سرویس بهداشتی فرنگی, اینترنت در اتاق, تلفن و ... می باشد.  


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد که در زمینی بلیط کیش بهار 97به مساحت 5000 متر مربع بنا شده استطراحی این هتل برگرفته شده از سبک معماری دوره هخامنشیان می باشد. مساحت لابی هتل 1000 متر مربع است و دارای 3 طبقه و 72 اتاق به همراه امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است. مراکز خرید پردیس 1 و 2 و بازارچه مریم و بازار عربها در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله زمانی این هتل تا اسکله تفریحی 5 دقیقه با ماشینبلیط کیش اردیبهشت 97 و 15 دقیقه پیاده روی می باشد. امکانات رفاهی هتل شامل پاركينگتراس, آسانسور, روزنامه, نمازخانه, تلويزيون در لابیصندوق امانات, لابیكافی شاپ, رستوران, پذيرش 24 ساعته, لاندري,خشکشوییبلیط کیش خرداد 97, خدمات بيدار باش, دستگاه واکسبلیط کیش تابستان 97 کفشسرو صبحانه در اتاق نهار در اتاق, اجاره ماشين, تبديل ارزفكساتاق چمدان و...را میباشد.



هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش و در رده ی هتلبلیط کیش تابستان 97 های سه ستاره کیش قرار دارد و دارابلیط کیش بهار 97ی فضای دنج و آرامش بخشی است. این هتل در خیابان جهان واقع شده است و یکی از هتل های ساحلی جزیره کیش به شمارمی آید. هتل سیمرغ دارای 80 واحد ویلایی به همراه امکانات رفاهی و بهداشتی را برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش تدارک دیده شده است. هتل سیمرغ کیش در فاصله کمی تا بازار مرجان و پارک ساحلی سیمرغ واقع شده است و 13 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه  دارد که یکی از بهترین محاسن این هتلبلیط کیش اردیبهشت 97 به شمار می آید .  امکانات این هتل نظیر تلویزیون,پارکبلیط کیش خرداد 97ینگ, نماز خانه و اینترنت, پذیرش 24 ساعته, فکس, اتاق چمدان و... می باشد.


هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس کیش فعالیت خود را در سال 1394بلیط کیش بهار 97 شروع کرداین هتل در نزدیکی میدان امیر کبیر و بلور دریا واقع شده است. ساختمان هتل دو طبقه می باشد و 37 واحد اتاق به همراه تمام امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است و لازم به ذکر است که قیمت اقامت در هتل پارس نیک بسیار مناسب بوده و یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها برایبلیط کیش اردیبهشت 97 مسافران به شمار می آید. بازارهای ونوس مروارید و زیتون از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل می باشد و شما می توانید به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.سیستم تهویه هوای مطبوع,  اینترنت, زمین تنیس, تاکسی سبلیط کیش خرداد 97رویس, مینی بار,  یخچال و تلویزیونبلیط کیش تابستان 97 داخل اتاق از جمله امکانات رفاهی در این هتل می باشد.



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های لوکس کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آریان کیش

هتل آرین کیش در سال 1378 ساخته شده است,بلیط کیش بهار 97 ساختمان هتل دو طبقه می بابلیط کیش فروردین 97شد و 67 واحد اتاق برای اقامت مسافران تور کیش دارد. هتل آرین یکی از مناسب ترین هتل ها برای اقامت مسافران تور کیش می باشد هتل  چهار ستاره آریان کیش از موقعیت مکانی مناسبی خوبی برخوردار می باشد بطوری که از شربلیط کیش اردیبهشت 97ق به بازار پانیذ و پردیس و از طرف جنوب به بازار مروارید می رسد. از امکانات این هتل می توان رستوران,بلیط کیش تابستان 97 کافی شاپ, بیلیارد, اینترنت, روم سرویس, اجاره ماشین, خدمات ترانسفربلیط کیش خرداد 97 فرودگاهی و ... نام برد.


هتل هلیا کیش

هتل سه ستاره آرامش کیش در سال 1390 تاسیس شد, این هتلبلیط کیش بهار 97 دارای دو ساختمان در کنار هم می باشد و 67 واحد اتاق برای اقامت  مسافران تور کیش می باشبلیط کیش فروردین 97د. مرکز خرید زیتون و ونوس قرار دارد و در نزدیکیبلیط کیش اردیبهشت 97 اسکله تفریحی و مرکز ورزشهای دریایی واقع شده است و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله زمانی دارد. امکانات رفاهیبلیط کیش خرداد 97 در این هتل شامل رستوران, کافی شاپ, استقبال فرودگاهی, بلیط کیش تابستان 97خشکشویی, اینترنت و... می باشد.


هتل تماشا کیش

از جمله هتل های سه ستاره کیش می باشد کهبلیط کیش فروردین 97 با قیمت مناسب و امکانات بلیط کیش بهار 97رفاهی خوبی که ارائه می دهد و محبوبیت زیادی بین مسافران تور کیش  دارد. این هتل در سال  1377 بنا شده است, ساختمان هتل دو طبقه می باشد و دارای 62 واحد اتاق می باشد. مرکز خرید زیتون و سارینا در نزدیکی این هتلبلیط کیش اردیبهشت 97 قرار دارد و تا پارک دلفین 8 دقیقه و تا فرودگاه  10 دقیقه فاصله زمانی دارد. لابی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت در لابی, تاکسی سرویس, خشک بلیط کیش خرداد 97شویی, ترانسفر رایگان, فرودگاهی,بلیط کیش تابستان 97 سشوار, یخچال, سیستم تهویه هوا و... دیگر خدمات می باشد.


هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش از هتل هابلیط کیش تابستان 97ی مجهز و لوکس بلیط کیش بهار 97جنوب کشور می باشد که در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در 9 طبقه بنا شده و 144 واحد اقامتی مطابق با استاندارد های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند. همچنین رستوران هتل پنج ستاره ویدا در طبقه اول واقع شده است وبلیط کیش اردیبهشت 97 با طبخ انواع غذاهای ایرانی آماده ارائه خدمات به گردشگران گرامی تور کیش می باشد. موقعیت بلیط کیش خرداد 97مکانی هتل ویدا به دلیل واقع بودن در بلوار موج، به گونه ای است که به دانشگاه صنعتیبلیط کیش فروردین 97 شریف پردیس بین الملل به آسانی دسترسی دارد. علاوه بر آن تا ساحل دریا نیز حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل ویدا کیش



هتل اسپادانا کیش

هتل دو ستاره اسپادانا در سال ۱۳۷۹بلیط کیش بهار 97 واقع در بلوار ایران کیش به بهره برداری رسید و در بهمبلیط کیش فروردین 97ن ماه سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شد، تیپ هتل به صورت ویلاهای یک طبقه می باشد که دارای چند پله است.این مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. هتل 3 ستاره اسپادانا کیش با ارائه ی خدماتی چون : یخچال، تلویزیونبلیط کیش تابستان 97، سوئیت، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، بیلیارد و.. در خدمت میهمانان گرامی تور کیش می باشد.رستوران و کافی‌شاپ هتل اسپادانا با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ، از شما پذیرایی می‌کند و اوقات شیرینی برای‌تان می‌سازد. علاوه بر این فضای سبز هتل هم برای گردش و پیاده‌روی دلپذیر شما و همراهان‌تان آماده است؛ پس از تفریح، می‌توانید در همین محوطه سری هم به چایخانه و سفره‌خانه‌ی سنتی هتل بزنید که در آلاچیق‌هایی زیبا بنا شده است. نزدیک بودن هتل اسپادانا به مراکز تفریحی و خریدبلیط کیش خرداد 97، از دیگر امتیازات این هتل می باشد.بلیط کیش اردیبهشت 97 هتل اسپادانا نزدیک به پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، بولینگ مریم و صداو سیما می باشد.

 

هتل اسپادانا کیش



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی استانبول,بهترین دیدنی های استانبول,جاذبه های دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مسجد سلیمانیه استانبول

یکی از مساجد ترکیه ، مسجد سلیمانیه استانبول ترکیهتور استانبول بهار 97 که در واقع در حال حاضر به یکیتور استانبول خرداد 97 از مکان های دیدنی استانبول تبدیل شده است و گردشگران تور استانبول می توانند از این مکان دیدن کنند. این مسجد مجموعه ای از بناها است که شامل مقبره سلیمان و همسرش نیز می شود . مسجد بارگاهی با ستون هایی از سنگ سماق ، گرانیت و مرمر دارد ، در چهار گوشه آن نیز چهار مناره بزرگ قرار گرفته است . چهار مناره به نشانه چهارمین حاکم استانبول بودن سلیمانتور استانبول فروردین 97 با ده بالکن به نشانه دهمین سلطان عثمانیتور استانبول اردیبهشت 97 بودن وی . در داخل مسجد ،اطاق بزرگی وجود دارد،مربع شکل با گنبدی به ارتفاع ۴۷ متر و ضخامتی برابر ۲۷٫۵ متر.نور خورشید به زیبایی از پنجره های رنگ شده دوستتور استانبول تابستان 97 داشتنی به درون می تابد . محراب و منبر از مرمر ساخته شده و کتیبه های خطی بسیاری نیز از خطاطان مشهور عثمانی دیده می شود.

 

مسجد سلیمانیه استانبول


حصار هفت قلعه استانبول

حصار هفت قلعه استانبول در طول گسترش استانبول در زمانتور استانبول خرداد 97 امپراتوری روم شرقیتور استانبول بهار 97 ساخته شده است. این قلعه که از اماکن دیدنی استانبول است، در منطقه فاتح، در نزدیکی ساحل دریای مرمره روی اتوبان ساحلی استانبول قرار دارد که در سال ۱۴۵۸ میلادی به دستور سلطان «محمد دوم» بنا شد. این قلعه در گذشته دروازه باشکوه شهر استانبول بود. در ابتدا این قلعه ۳ برج داشت و در عصر معماری ۴ برج دیگر به آن اضافه شد و تبدیل به قلعه ای مستحکم تور استانبول تابستان 97شد.حصار هفت قلعه دروازه ای بود که بین دو برج مرمر قرار داشت و همچون مدال افتخاری می درخشید. این قلعه مختص تشریفات امپراطور بود و سپاهیان و لشگریان که فاتح از جنتور استانبول فروردین 97گ برمیگشتند، از این دروازه وارد شهر میشدند.ساختار زندان های هفت قلعه بسیار جالب و مستحکم است. این قلعه با وجود اینکه بسیار قدیمی است ولی بسیار ظریف می باشد. موزه ای کوچک در قلعه وجود دارد که می توانید اطلاعاتی در مورد تاریخ قلعه به دستتور استانبول اردیبهشت 97 آورید. این بنا قدیمی ترین موزه فضای باز استانبول است.برای رسیدن به قلعه می توانید از میدان تقسیم وسایل حمل و نقل عمومی را سوار شوید و از ایستگاه با یک پیاده روی کوتاه به قلعه برسید.  در این مکان زیبا امروزه رویدادهای فرهنگی و هنری ، کنسرت ها و انواع برنامه ها برگزار می شود. شرکت در برنامه های مختلفی که در این قلعه های زیبا برگزار میشوند,برای گردشگران تور استانبول بسیار جالب خواهد بود. 

 

حصار هفت قلعه استانبول


پارک آبی دلفین استانبول

 پارک آبی دلفین، بزرگترین پارکتور استانبول خرداد 97 آبی در شهر استانبول است که از سال ۲۰۰۱تور استانبول بهار 97 افتتاح شده. این پارک آبی مجموعه وسیعی از انواع سرسره ها، بازی های آبی و استخرهاست. از انواع سرسره ها می توان به سرسره شاه کبرا، سرسره های جدید کودکان، موشک ( سقوط آزاد )، سرسره های آنوکاندا آبی و مشکی، سونامی تور استانبول اردیبهشت 97و ... اشاره کرد. همچنین در این مجموعه، انواعی از استخرها با عنوان های: استخر جدید کودکان، استخر خانواده، لنگرگاه، استخر کودک، استخر موج و استخر بزرگ به چشم می خورند. از دیگر امکانات و بخش های تفریحی پارک آبی دلفین استانبول استخر واترپولو، والیبال ساحلی، زمین تنیس، اجرای نمایشی دلفین ها و شیرهای دریایی و همچنین امکان شنا کردن با دلفین ها هستند.شما می‌توانتور استانبول تابستان 97ید در این پارک با دلفین‌ها شنا کنید، شیرجه بزنید یا دلفین‌درمانی کنید!تور استانبول فروردین 97 نمایش دلفین‌ها حدود یک ساعت طول می‌کشد و بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول با آن‌ها عکس می‌گیرند.

 

پارک آبی دلفین استانبول


کلیسای چورا استانبول

این کلیسای تاریخی و شگفت انگیز که در منطقه فاتح استانبول واقع شده است، یکیتور استانبول بهار 97 از شاهکار های دوران بیزانس می باشد.این کلیسا در قرن 16 و در دوران عثمانی که اسلام در ترکیتور استانبول خرداد 97ه رواج داشت به مسجد تبدیل شد و در سال 1948 به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفته تا امروز که پذیراتور استانبول تابستان 97ی بسیاری از گردشگران تور استانبول می باشد و همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود میکند. نقاشی های خارق العاده دوره بیزانس در جای جای این کلیسای زیبا دیده میشوند که هرچشمی را به خود جلب میکنند. دکوراسیون داخلی این کلیسا دست نخورده باقی مانده و به این دلیل آن را از سایر کلیساها در تور استانبول منحصر به فرد کرده استتور استانبول اردیبهشت 97 کلیسای چورا به ستور استانبول فروردین 97ه قسمت اصلی: درگاه ورودی وهال، بدنه اصلی کلیسا و قسمت عبادت گاه تقسیم می شود.

 

کلیسای چورا استانبول



پارک گلخانه استانبول

 پارک گلخانه، پارک شهری تاریخی و یکی از قدیمی تور استانبول اردیبهشت 97ترین مکان های واقع در استانبول است. این پارک در طول تپه تور استانبول فروردین 97ی کوچکی بین سرای بورنو، کاخ توپکاپی و چیزمه کاپیسی امتداد پیدا کرده است.بی دلیل نبوده استور استانبول بهار 97ت که این پارک را "گلخانه" نامیده اند؛ در گذشته جهت غرق کردن کاخ توپکاپی در عطر روح انگیز گل های رز و ایجاد چشم اندازی دلپذیر، این مکان به باغِ گل رز تبدیل گشته بود. پارک گلخانه در سال های اخیر تحت نوسازی گسترده ای قرار گرفته است و از بهترین جاذبه های تور استانبول است.حذف باغ وحش، شهر بازی و زمین های پیک نیک باعث افزایش فضای باز پارک شده اند. مسیرتور استانبول خرداد 97 های گردشی دوباره چیده شدند و حوض بزرگ در سبکی مدرن نوسازی شد. با از بین رفتن سازتور استانبول تابستان 97ه های بتنی، پارک چشم انداز طبیعی سال های 1950 اش را باز یافت و درخت هایی که قدمتشان به سال های 1800 بازمیگردد بار دیگر قابل مشاهده شده اند.

 

پارک گلخانه استانبول



:: برچسب‌ها: بهترین اماکن دیدنی استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های دیدنی استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا یکی از سواحلتور استانبول خرداد 97 پر رفت و آمد  در ۴۰ کیلومتریتور استانبول بهار 97 استانبول و  به فانوس دریایی اندولس و سیله ( یک دهکده گردشگری )، بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه است . ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن ، رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش شهرت دارد . این ساحل قبلا مستعمره یونانیان بوده است و امروزه یکی از مناطق توریستی استانبول است که آرامش آن ، روح را نوازش می دهد .در ساحل ریوا استانبول ، چند رستوران کوچک وجود دارد که می توانید ناهار را در آنجا میل نمایید و یک پیک نیک خاطره انگیز در داشته باشید . شما می توانید در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی بپردازید و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا بگیرید. گردشگران  تور استانبول با رفتن به این ساحل می توانند در میانتور استانبول فروردین 97 سواحل شنی قدم بزنند ، با نشستنتور استانبول اردیبهشت 97 در کنار دریا به آوای گوش نواز آب گوش فرا دهند ، از محیط آرام آن لذت ببرند،عکس هایی زیبا از طبیعت و بقایای قلعه ریوا بگیرند در قسمت هایی که امن هستند به شنا پرداختهتور استانبول تابستان 97 و انواع ورزش های آبی را تجربه کنند.

 

ساحل ریوا استانبول


برج میدن استانبول

برج مِیدِن که به ترکی آن را کیز کولِسی تور استانبول فروردین 97یعنی قلعه دختر می نامندتور استانبول اردیبهشت 97 در جزیره کوچکی واقع در ورودی جنوبی تنگه بسفروس در فاصله 200 متری از ساحل اوسکودار در استانبول ساخته شده است. بر پایه افسانه ای ترکی یک پرنسس در این برج زنگی می کرده است چرا که پیشگویان گفته بودند این دختر بر اثر نیش یک مار از دنیا خواهد رفت. از این رو وی را به این برج برده بودند تا از نیش مار در امان باشد اما سرانجام توسط نیش ماری که به همراه میوه ها به داخل برج آمده بود ازتور استانبول خرداد 97 دنیا رفت. در طول سال ها از این برج به عنوان فانوس دریایی، مرکز گمرک و اقامتگاه افسران بازنشسته نیروی دریایی استفاده شده است. امروزه یک رستوران در طبقه اول و یک بار در قسمت بالایی برج قرار دارند.در سفر به تور استانبول بهار 97تور استانبول می توانید از این مکانتور استانبول تابستان 97 زیبا دیدن کنید. 

 

برج میدن استانبول


کاخ دلما باغچه استانبول

کاخ دلما باغچه واقع در استانبول تور استانبول اردیبهشت 97ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دتور استانبول بهار 97ستور سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌است. کاخ دلما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دلما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شده‌ است. تا قبل ازکاخ دلما باغچه، کاخ توپکاپی محل استقرار سلاطینتور استانبول تابستان 97 سلطانی بوده است. معماری کاخ دلما باغچهتور استانبول فروردین 97 برگرفته از دوران باروک، روکوکو و نئوکلاسیک است به همراه ترکیبی از سنت های دوره یتور استانبول خرداد 97 امپراطوری عثمانی. کاخ دلما باغچه دارای 285 اتاق، 6 حمام، 46 هال و 68 توالت است. کاخ دلمه باغچه ی ۶۰۰ متری  با سالن بزرگ و با شکوه اش که با ۵۶ ستون داخل آن و چلچراغ عظیم بلورین بوهمی ۵/۴ تنی که ۷۵۰ لامپای زیبا دارد نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول است و برای این گردشگران تور استانبولو توریست هایی که به تاریخ و تمدن عثمانی علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی است.

 

کاخ دلما باغچه استانبول


موزه سدبرک حانیم استانبول

این مجموعه زیبا و تاریخی یکی از تور استانبول تابستان 97مهمترین و زیباترین موزهتور استانبول بهار 97 های موجود در شهر استانبول است موزه سدبرک حانیم در سال ۱۹۸۰درمنطقه تاریخی آذری ها بنا شد. درست درمقابل تنگه زیبای بسفرتاسیس شد و به نوعی همانند بقیه موزه های استانبول، جلوه گر و گویای تمدن وفرهنگ غنی و تاریخی مردم کشور ترکیه است.موزه سدبرک حانیم یکی از جاذبه های دیدنی شهر تاریخی استانبول است و علاقمندان بسیاری سالانه از سراسر جهان از آن بازدید تور استانبول خرداد 97می کنند. این موزه، اولینتور استانبول اردیبهشت 97 موزه‌ خصوصی ترکیه و استانبول نیز تور استانبول فروردین 97شناخته می شود.موزه سدبرک حانیم و ساختمان سه طبقه بسیار زیبای آن،از آثارباقیمانده ازخانه های قدیمی عثمانی است.به شما هم توصیه می کنیم در سفر به تور استانبول از این مکان دیدن کنید.

 

موزه سدبرک حالیم استانبول



بازار بزرگ استانبول

منطقه‌ای که از بازار بزرگ استانبول شروع می‌شود و به انتهای بازار ادویه ختم می‌شود، به لحاتور استانبول فروردین 97ظ تاریخی مرکز تجارت و خرید و فروش در این شهر بوده و هنوز هم مملو از تجار و بازاریانی است که انواع کالاها را به خریداران عرضه می‌کنند.بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه به قدری جذابیت دارد که اگر ساعت‌ها در آن‌ها تور استانبول اردیبهشت 97بچرخید و سیاحت کنید، ذره‌ای احساس خستگی نخواهید کرد. سعی کنید خیابان‌ها و مناطق اطراف بازار را نیز ببینید؛ مخصوصا خیابان نور عثمانیه و مغازه‌های فرش و گلیم، جواهر فروشی و عتیقه فروشی‌های آن. خیابان‌های باریک و نسبتا فرسوده‌ی این منطقه مملو از مغازه‌ها، دکه‌ها و بساط‌ هایی است که هر نوع کالایی را با قیمت‌های مناسب می‌فروشد. خیابان‌های اطراف بازار پر از افراد محلی است که در حالتور استانبول تابستان 97 خرید کردن و چانه‌زنی هستند. اگر چه اکثر ساختمان‌های دوران عثمانی مدت‌ها است که از بین رفته است، اما ساختار این منطقه هنوز هم نشان می‌دهد که این شهر در گذشته‌های دور، وقتی که مرکز یک امپراتوریتور استانبول بهار 97 عظیم بوده، چگونه و به چه شکل بوده است. مسجد سلیمانیه که یکی از شاهکارهای به جا مانده اتور استانبول خرداد 97ز «معمار سنان» است، در بالای یک تپه و در نزدیکی بازار بزرگ استانبول واقع شده است و ارزش این را دارد که در سفر به تور استانبول، از این مسجد زیبا دیدن کنید.البته برای گشت و گذار در منطقه‌ی بازار بهتر است که از سمت بازار بزرگ یا همان «کاپالی چارشی» گردش خود را شروع کنید و به سمت پایین و به طرف محله‌ی امینونو (Eminonu) پیش بروید.

 

بازار بزرگ استانبول



:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی استانبول,بهترین دیدنی های استانبول,دیدنی های استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل حمیدیه استانبول

هتل حمیدیه یکی از هتل های خوب استانبولتور استانبول اردیبهشت 97 با 3 رستوران تور استانبول بهار 97در پشت بام هتل, در فاصله 500 متری گرند بازار, 2 کیلومتری مسجدتور استانبول تابستان 97 آبی و مسجد ایاصوفیه و 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باتور استانبول خرداد 97شد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید با تور استانبول همراه شوید تا با اقامت در این هتل سفر خوشی رتور استانبول فروردین 97ا تجربه کنید.


هتل رادیسون بلو پرا استانبول

هتل رادیسون بلو تور استانبول تابستان 97را یکی از هتل های 5 تور استانبول اردیبهشت 97ستاره استانبول می باشدتور استانبول بهار 97 که از رستوران این هتل می توانید نظاره گر منظره زیبایی از خلیج گلدن هورن باشید. هتل از نظر نزدیکی به جاذبه های گردشگری تور استانبول در موقعیت خوب و در نزدیکی: برج گالاتا, مسجد سلیمانیه, متروی اسکوئر و کاخ دلمه باغچه قرار دارد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.تور استانبول خرداد 97


هتل استایل استانبول

هتل استایل یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که دتور استانبول فروردین 97ر منطقه تور استانبول بهار 97شیشلی واقع شده است و دارای 75 اتاق, 1 سوئیت, 1 رستوران, 1 کافی شاپ, صندوق امانات, ترنسفر فرودگاهی, اینترنت, خدمات خانه داری, تهویه مطبوع, خدمات معلولین, بدنسازی, بار و ... می باتور استانبول خرداد 97شد تا شما مهمانان تور استانبول از سفر خودتور استانبول اردیبهشت 97 لذت ببرید. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما فراهم میتور استانبول تابستان 97 شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.


هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه گایرهتور استانبول بهار 97 تپه قلب شهر استانبول قرار دارد و با 191 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد. هتل بیز جوتور استانبول اردیبهشت 97اهر دارای 3 رستوران, مرکز SPA, حمام ترکی, استخر, سونا, جکوزیتور استانبول تابستان 97, خدمات زیبایی پوست و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 22, تا فرودگاه سابیها 41 و تا میدان تور استانبول خرداد 97تقسیم 5 کیلومتر می باشد در سفرتان به استانبول امکان اقامت در اتور استانبول فروردین 97ین هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید


هتل کارتون استانبول

هتل کارتون یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در تور استانبول اردیبهشت 97منطقه بی اغلو و در فاصله 10 تور استانبول بهار 97دقیقه میدان تقسیم  واقع شده است. مرکز خرید نشان تاشی, عثمان بی, خیابان استقلال در نزدیکی و قصر دولماباهچه و مرکز تجاری جواهر در 2 کیلومتری و بازار بزرگ در 3 کیلومتری هتل قرار دارند تا مسافرین محترم تور استانبول راحت به گشت و گذار و خرید تور استانبول فروردین 97بپردازند. هتل دارای 127 اتاق استاندارد و سوئیت تور استانبول خرداد 97 می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 20 و تا فرودگاه سابیها 50 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شماتور استانبول تابستان 97 و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,رزرو هتل های استانبول,قیمت مناسب هتل های استانبول,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل گرند گولسوی استانبول

هتل گرند گولسوی یکی از هتل های 4 ستاره استانبتور استانبول بهار 97ول می باشد که در منطقه فاتح, محله شهرزاد باشی استانبول آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای 146 اتاق یک و دو تخته, اتاق دلوکس و کینگ سوئیتتور استانبول فروردین 97 می باشد. فاصله ایستگاه تراموا آکسارای تتور استانبول تابستان 97ا هتل 10 دقیقه, فاصله بازار بزرگ 15 دقیقه, فاصله مرکز خرید نشان تاشی و میدان تقسیم 15 دقیقه, فاصله مسجد فاتح 2 کیلومتر, فاصله فرودگاه آتاتورک 19 کیلومتر و فاصله فرودگاهتور استانبول اردیبهشت 97 سابیها 52 کیلومتر می باشد. هتل گرند گولسوی دارای 1 رستوران, 1 کافه, استخر, سونا, جکوزی, باشگاه بدنسازی, حمام ترکی, اتاق ماساژ و ... می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد تور استانبول خرداد 97شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.


هتل مارینم استانبول

هتل مارینم استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول تور استانبول بهار 97می باشد, با 70 اتاق یک تخته, دو و سه تخته و سوئیت در منطقه فاتح آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. این هتل در مجاورت بازار بزرگ, مسجد کبود, کاخ توپکاپی و در نزدیکی میدان تقسیم و مرکز خرید لوکس و پرجمعیت نشان تاشی قرار دارد, فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 و تا فرودگاه سابیها تور استانبول فروردین 9750 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برایتور استانبول تابستان 97 شما و عزیزانتان فراهم خواد شد تا سفر ختور استانبول اردیبهشت 97وشی را تجربه کنید و لذت ببرید.تور استانبول خرداد 97


هتل آسپالاس استانبول

هتل آسپالاس یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در قسمتتور استانبول بهار 97 تاریخی و قدیمی این شهر زیبا قرار دارد. هتل به ایستگاه حمل و نقل عمومی مانند تور استانبول تابستان 97مترو و اتوبوس نیز نزدیک است. این هتل با دکوراسیون داخلی ساده اما زیبا و در عین حال شیک سعی در جلب نظر شما مسافران تور استانبول دارد. هتل دارای 28 اتاق است که امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و ... را دارا می باشند. رستوران هتل انواع غذاتور استانبول خرداد 97های ترکی خوش طعم را سرو می کند. از دیگر امکانات هتتور استانبول اردیبهشت 97ل می توان به کافه، اجاره ماشین، خشکشویی ، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد. تور استانبول فروردین 97

هتل آسپالاس استانبول


هتل آلفا استانبول

هتل 3 ستاره آلفا استانبول در قسمت قدیمی شهر استانبول قرار دارد. فاصله تور استانبول بهار 97هتل از فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر است. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. هتل در نزدیکی ایستگاه های تراموا و مترو قرار دارد. هتل دارای 40 اتاق از انواع استاندارد و خانوادگی است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، تلوتور استانبول فروردین 97یزیون، اینترنت،‌ تهویه مطبوع و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه و در دیگر وعده هاتور استانبول خرداد 97ی غذایی به صورت منوی انتخابی است . هم چنین هتل دارای یک کافه است که انواع نوشیذنی های سرد و گرم را سرو می کند. از دیتور استانبول تابستان 97گر امکانات هتل می توان به کرایه اتومبیل،‌ صرافی، خدمات تور،‌ اسنک بار، روم تور استانبول اردیبهشت 97سرویس و ... اشاره کرد.

هتل آلفا استانبول


هتل پیانو فورت استانبول

هتل پیانو فورت یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقهتور استانبول بهار 97 قدیمی و تاریخی شهر استانبول و در نزدیکی جاذبه های تاریخی این شهر قرار دارد. هتل پیانو فورت تنها 500 متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 17 کیلومتر است. هتل دارای 50 اتاق با انواع امکانات رفاهی از جمله تلویزیون ال اسی دی، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با دوش و سشوار هستند. این هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد که دارای حمام ترکیتور استانبول خرداد 97 ، سونا و جکوزی است. علاوهتور استانبول فروردین 97 بر رستوران و کافی شاپ هتل پیانو فورت دارای قنادی و اسنک بار نیز هست. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور استانبول می توان به لاندری، روم سرویس، پذیرشتور استانبول اردیبهشت 97 24 ساعته، اجاره ماشین، فروشگاه و .تور استانبول تابستان 97.. اشاره کرد.

هتل پیانو فورت استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های مناسب استانبول,مناسب ترین نرخ هتل های استانبول,قیمت ارزان هتل های استانبول,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل زوریخ استانبول

هتل زوریخ یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که تور استانبول اردیبهشت 97در منطقه فاتح این شهذ قرار دارد. تور استانبول بهار 97هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و  فاصله ده دقیقه ای تا ایستگاه تراموا، مترو و تاکسی دارد. هم چنین به مناطق تاریخی استانبول نزدیک بوده و فاصله بسیار کمی تا منطقه تور استانبول تابستان 97مد نشان تاشی دارد. هتل در سال 2006 بازسازی شده است و خدمات ود را به صورت BB ارائه می کند. هتل زوریخ دارای 126 اتاق شامل اتاق های یک تا سه تخته، اتاق خانوادگی و سوئیت است که امکانات مینی بار، تلویزیون، تلفن، اینترنت، تهویه مطبوع و میزکار را برای شما مسافران تور استانبول دارا می باشند. هتل دارای یک رستوران با منوی صبحانه بوفه و سه کافی شاپ می بتور استانبول فروردین 97اشد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، سونا، حمام ترکی ، ماساژ، زمین بازی، تور استانبول خرداد 97باشگاه کودکان، سالن زیبایی، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل زوریخ استانبول


هتل سمینال استانبول

هتل سمینال یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است. این هتل در نزدیکیتور استانبول بهار 97 میدانتور استانبول خرداد 97 تقسیم قرار داشته و دارای موقعیت مکانی خوبی است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر است. هتل دارای 88 اتاق شامل اتاق های دو تخته ، سه تخته و اتاق ویژه معلولین است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات است. در مرکز اسپای هتل می توان امکاناتی نظیر استخر، ماساژ، جکوزی، سونا و حمام ترکی را پیداتور استانبول اردیبهشت 97 کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای تور استانبول فروردین 97محلی و بین المللی سرو می شود. از دیگر تور استانبول تابستان 97امکانات هتل می توان به کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه و ... اشاره کرد.

هتل سمینال استانبول


هتل آسیتن لایف استانبول

هتل آسیتن لایف یکی از هتل های 3 تور استانبول اردیبهشت 97ستاره شهر استانبول است کهتور استانبول بهار 97 با موقعیت مکانی بسیار عالی در نزدیکی مناطق شهر استانبول و هم چنین دریای زیبای اژه قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر است. اتاق های هتل با دکوراسیونی شیکتور استانبول تابستان 97 و زیبا از رنگ های گرم انواع امکانات رفاهی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت، میز کار و بالکن با ویوی دریا هستند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه با انواع غذاهای ترکی و میوه های تازه به شما مهمانان تور استانبول ارائه می دهد. از دیکر امکانات هتل می توانتور استانبول فروردین 97 به کافی شاپ، اجاره دوچرخهتور استانبول خرداد 97، فروشگاه، اجاره ماشین، خدمات تور و لاندری اشاره کرد.

هتل آستین لایف استانبول


هتل هالیفاکس استانبول

هتل هالیفاکس استانبول یکی از هتل های محله نشان تاشی محسوبتور استانبول بهار 97 می شود. این هتل با قرار گرفتن در منطقه مد و لباس و هم چنین نزدیک بودن به تور استانبول تابستان 97میدان تقسیم از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. هتل هالیفاکس دارای 80 اتاق است که شامل اتاق های استانداردتور استانبول اردیبهشت 97 و خانوادگی هستند و به مسافران تور استانبول امکانات چای ساز، تلویزیون، حمام ، اینترنت و صبحانه را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 27 کیلومتر است. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو کرده و نوشیدنی های خوش طعم محلی را نیز ارائه می دهد. دیگر امکانات هتل هالیفاکس شامل تور استانبول خرداد 97صرافی، کرایه ماشین، امکاناتتور استانبول فروردین 97 برای معلولین، شاتل فرودگاه و ... است.

هتل هالیفاکس استانبول


هتل کالیون استانبول

هتل 4 ستاره کالیون استانبول در منطقه فاتح شهر استانبول قرار دارد. تور استانبول بهار 97هتل در نزدیکی دیدنی های شهر استانبول قرار داشته و برای گردشگرانی که قصد بازدید از این مکان ها را دارند بسیار مناسب است. هتل دارای 110 اتاق با ویوی دریای مرمره است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بارتور استانبول اردیبهشت 97، اینترنت بی سیم، تلویزیون و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را با منوی بوفه ارائه می دهد و کافی شاپ هتل که بر روی تراس قرار دارد انواع نوشیدنی و دسر را در کنار منظره زیبای شهر و دریا برای شما سرو می کند. هم چنین هتل تا ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی فاصله کمی دارد. از دیگر امکاناتتور استانبول خرداد 97 هتل می توان به باغ،‌تور استانبول فروردین 97 صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه ماشینتور استانبول تابستان 97، اتاق جلسه، لاندری، پارکینگ و ... اشاره کرد.

هتل کالیون استانبول



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,قیمت هتل های استانبول,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال یکی از هتل هایتور استانبول فروردین 97 4 ستاره استانبول است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم قتور استانبول بهار 97رار داشته و دارای موقعیت مکانی خوبی است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر است. هتل دارای 88 اتاق شامل اتاق های دو تخته ، سه تخته و اتاق ویژه معلولین است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات است. در مرکزتور استانبول خرداد 97 اسپای هتل می توان امکاناتی نظیر استخر، ماساژ، جکوزی، سونا وتور استانبول تابستان 97 حمام ترکی را پیدا کتور استانبول اردیبهشت 97رد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی سرو می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه و ... اشاره کرد.

هتل سمینال استانبول


هتل آسیتن لایف استانبول

هتل آسیتن لایف یکی از هتلتور استانبول بهار 97 های 3 ستاره شهر استانبول تور استانبول فروردین 97است که با موقعیت مکانیتور استانبول خرداد 97 بسیار عالی در نزدیکی مناطق شهر استانبول و هم چنین دریای زیبای اژه قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر است. اتاق های هتل با دکوراسیونی شیک و زیبا از رنگ های تور استانبول تابستان 97گرم انواع امکانات رفاهی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت، میز کار و بالکن با ویوی دریا هستند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه با انواع غذاهای ترکی و میوه های تازهتور استانبول اردیبهشت 97 به شما مهمانان تور استانبول ارائه می دهد. از دیکر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، اجاره دوچرخه، فروشگاه، اجاره ماشین، خدمات تور و لاندری اشاره کرد.

هتل آستین لایف استانبول


هتل هالیفاکس استانبول

هتل هالیفاکستور استانبول بهار 97 استانبول یکی از هتل های محله نشانتور استانبول فروردین 97 تاشی محسوب می شود.تور استانبول خرداد 97 این هتل با قرار گرفتن در منطقه مد و لباس و هم چنین نزدیک بودن به میدان تقسیم از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. هتل هالیفاکس دارای 80 اتاق است کتور استانبول تابستان 97ه شامل اتاق های استاندارد و خانوادگی هستند و به مسافران تور استانبول امکانات چای ساز، تلویزیون، حمام ، اینترنت و صبحانه را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک تور استانبول اردیبهشت 9727 کیلومتر است. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو کرده و نوشیدنی های خوش طعم محلی را نیز ارائه می دهد. دیگر امکانات هتل هالیفاکس شامل صرافی، کرایه ماشین، امکانات برای معلولین، شاتل فرودگاه و ... است.

هتل هالیفاکس استانبول


هتل کالیون استانبول

هتل 4 ستاره کالیون استانبول تور استانبول بهار 97در منطقه فاتح شهر استانبول قرار دارد. هتل تور استانبول فروردین 97در نزدیکی دیدنی های شهر استانبول قرار داشته و برای گردشگرانی که قصد بازدید از این مکان ها را دارند بسیار مناسب است. هتل دارای 110 اتاق با ویوی دریای مرمره است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، اینترنت بی سیم، تلویزیون و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را با منوی بوفه ارائه می دهد و کافی شاپ هتل که بر روی تراس قرار دارد انواعتور استانبول اردیبهشت 97 نوشیدنی و دسر را در کنار منظره زیبای شهر و دریا برای شما سرو می کند. هم چنین هتل تا ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی فاصله کمی دارد. از دیگر امکانات هتل می توانتور استانبول خرداد 97 به باغ،‌ صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه ماشین، اتاق جلسه،تور استانبول تابستان 97 لاندری، پارکینگ و ... اشاره کرد.

هتل کالیون استانبول


هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول یکی از هتل های سه ستارهتور استانبول بهار 97 این شهر است کهتور استانبول فروردین 97 در منطقه لالعلی استانبول قرار دارد. هتل در نزدیکی مناطق تاریخی استانبول قرار داشته و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. فاصله هتل از فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر است. رستوران هتل دارای یک سالن سرپوشیده و یک تراس است که با منظره زیبای دریای مرمره و شهر استانبول از شما پذیرایی می کند. هتل دارای 63 اتاق یک تا سه تخته است که به شما مسافران تور استانبول امکانات نظیر مینی بار، تور استانبول تابستان 97تلویزیون، تور استانبول اردیبهشت 97تهویه، اینترنت و حمام را ارائه می دهند. مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپتور استانبول خرداد 97، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی و ... اشاره کرد.

هتل آسپن استانبول



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,نرخ هتل های استانبول,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ازبک استانبول

هتل ازبک یکی از هتل های 3 تور استانبول بهار 97ستاره شهر استانبول است. این هتل در نزدیکی ایستگاهتور استانبول خرداد 97 مترو و تاکسی قرار دارد؛ هم چنین هتل در نزدیکی بازار بزرگ و در فاصله 15 دقیقه ای میدان تقسیم قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر است. هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. هتل دارای 34 اتاق از انواع یک تخته و دوتخته است که به شما مسافران تور استانبول امکانات مینی بار، تلوزیون، تلفن ، تهویه مطبوع  و اینترنت است. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه ارائه می دهد و در بقیه وعده های غذایی با منوی بوفه غذا را سروتور استانبول فروردین 97 می کند. هم چنین یک کافی شاپ با سرو نوشیدنی تور استانبول اردیبهشت 97های گرم و سرد در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق های پاک، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و لاندری اشاره کرد.

هتل ازبک استانبول


هتل سابنا استانبول

هتل سابنا یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در محله آکسارایتور استانبول خرداد 97 و در منطقه قدیمی و تاریخی استانبولتور استانبول اردیبهشت 97 واقع شده است. ساختمان هتل یک ساختمان تاریخی مربوط به دوره بیزانس اول است. این هتلتور استانبول بهار 97 به مکان های دیدنی شهر استانبول بسیار نزدیک است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک استانبول تنها 19 کیلومتر می باشد. هتل دارای 42 اتاق است که امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوع و صندوق امانات را به شما مسافران تور استانبول ارائه می دهند. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه باز و در دیگر وعده های غذایی با یک منوی کامل از غذاهای ترکی و بین المللی از شما پذیرایی می کند. از دیگر امکانات تور استانبول فروردین 97هتل سابنا می توان به کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل سابنا استانبول


هتل بودو استانبول

هتل بودو یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبولتور استانبول بهار 97 است که در منطقه تور استانبول اردیبهشت 97ی آکسارای این شهر قرار دارد. هتل در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل عمومی قرار داشته و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک تنها 20 کیلومتر است. هتل بودو خدمات خود را به صورت BB  به شما مسافران تور استانبول ارائه می دهد. هتل دارای 46 واحد اقامتی از انواع اتاق یک تا سه تخته و سوئیت با دکوراسیونتور استانبول خرداد 97 بسیار زیبا می باشد که دارای تمامی امکانات رفاهی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و حمام می باشند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه ارائه می دهد و ناهار و شام را می توانید با منوی انتخابی سفارش دهید. از دیگر تور استانبول اردیبهشت 97امکانات هتل بودو می توان به کافی شاپ،تور استانبول فروردین 97 ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اجارتور استانبول تابستان 97ه اتومبیل، لاندری و خدمات تور اشاره کرد.

هتل بودو استانبول


هتل اسانس استانبول

هتل اسانس یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول تور استانبول فروردین 97است که در منطقه تاریخیتور استانبول بهار 97 سلطان احمد و در نزدیکی جاذبه های گردشگری این شهر قرار دارد. هتل دارای معماری زیبای قرن 19 میلادی است و اکثر دکوراسیون اتاق ها از چوب تشکیل شده است. هتل در 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و ایستگاه وسایل تور استانبول خرداد 97حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی آن هستند. هتل دارای 10 اتاق است که رنگ دکور هر کدام متفاوت است و دارای امکانات تلویزیون، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و بعضی از اتاق ها دارای منظره تنگه بسفر می باشند. رستوران هتل صبحانه را به سبک بوفه ارائه می دهد؛ هم چنین این امکان را برای شما مهمانان تور استانبول فراهم کرده است که غذای خود را در تراس زیبای هتل میل کنیدتور استانبول تابستان 97. از دیگر امکانات هتل می توان اجاره اتومبیتور استانبول اردیبهشت 97ل، پذیرش 24 ساعته، لاندری، ترانسفر فرودگاه و خدمات تور را نام برد.

هتل اسانس استانبول


هتل اترنو استانبول

هتل اترنو یکی از هتل هایتور استانبول خرداد 97 3 ستاره شهر استانبول است که در نزدیکی میدان تکسیمتور استانبول بهار 97 شهر قرار دارد. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه می دهد. در تمامی ساختمانتور استانبول فروردین 97 هتل اعم از اتاق ها، لابی و رستوران از رنگ های روشن و زیبا استفاده شده است که باعث ایجاد فضایی آرامش بخش شده است. هتل دارای 62 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت،‌ تهویه مطبوع و صندوق امانات هستند. هتل دارای دو رستوران است که غذاهای ترکی و بین المللی را برای شما مسافران تور استانبولسرو می کنند. از دیگر امکانات هتل اترنو می توان به صتور استانبول تابستان 97رافی، ترانسفر فرودگاهی،تور استانبول اردیبهشت 97 اجاره دوچرخه، کافی شاپ، اجاره ماشین و خدماتتور استانبول تابستان 97 تور اشاره کرد.

هتل اترنو استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان استانبول,هتل های استانبول,نرخ ارزان هتل های استانبول,لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سابنا استانبول

هتل سابنا یکی از هتل های 3 تور استانبول بهار 97ستاره شهر استانبول است که درتور استانبول اردیبهشت 97 محله آکسارای تور استانبول بهار 97و در منطقه قدیمی و تاریخی استانبول واقع شده است. ساختمان هتل یک ساختمان تاریخی مربوط به دوره بیزانس اول است. این هتل به مکان های دیدنی شهر استانبول بسیار نزدیک است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک استانبول تنها 19 کیلومتر می باشد. هتل دارای 42 اتاق است کهتور استانبول فروردین 97 امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، تهویه مطبوعتور استانبول خرداد 97 و صندوق امانات را به شما مسافران تور استانبول ارائه می دهند.تور استانبول فروردین 97 رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه باز و در دیگر وعده های غذایی با یک منوی کامل از غذاهای ترکی و بین المللی از شما پذیرایی می کند. از دیگر امکانات هتل سابنا می توان به کافی تور استانبول اردیبهشت 97شاپ، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویستور استانبول تابستان 97 و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل سابنا استانبول


هتل رنسانس بسفر استانبول

هتل رنسانس بسفر یکی از هتل های 5 ستاره تور استانبول بهار 97منطقه بشیکتاش استانبول است که درتور استانبول بهار 97 نزدیکی میدان تکسیم و در 25 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد. هم چنین هتل در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد و اتاق های این هتل منظره ای تماشایی از این تنگه به شما ارائه می دهند.هتل دارای 264 اتاق بوده و خدماتتور استانبول اردیبهشت 97 خود را به صورت BB به شما مسافران تور استانبول ارائه می دهد. اتاق های هتل از انواع استاندارد، کلاب و دلوکس هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام با دوش و سشوار و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل با نام آرتز صبحانه را به سبک بوفه و دیگر وعده های غذایی را از روی منو ارائه می دهد. در مرکز اسپای هتل می توانید امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و سالن تور استانبول تابستان 97بدنسازی را پیدا کنید. دیگر امکانات هتل شامل کافی شاپ، کرایهتور استانبول خرداد 97ماشین، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی، صرافی، خدمات برای معلولین و خدمات تور است.

هتل رنسانس بسفر استانبول


هتل نیپون استانبول

هتل نیپون یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در منطقه بیوغلو این شهر قرار گرفته است. هتل در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از میدان تقسیم و در فاصله 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته استور استانبول اردیبهشت 97ت. این هتل در سال 1989 و با ساختمانی 7 طبقه به سبک معماری ژاپنی افتتاح گردید و در سال 2005 به طور کامل بازسازی شد. این هتل دارای 171 اتاق و سوئیت است که در ایتور استانبول بهار 97ن اتاق ها امکاناتی مانند تهویه مطبوع, مینی بار, مبلمان, تلویزیون, اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات وجودتور استانبول تابستان 97 دارند. هم چنین در برخی از واحدها آشپزخانه و جکوزی در کنار حمام نیز وجود دارد. در رستوران هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و در دیگر وعده های غذایی منویی از غذاهای ترکی در اختیار شما مسافران تور استانبول قرار می گیرد. از دیگرتور استانبول فروردین 97 امکانات هتل می توان به سالن ماساژ, اجارهتور استانبول خرداد 97 ماشین و دوچرخه, خدمات نگهداری از کودک, پذیرش 24 ساعته, کافی شاپ و سالن جلسات اشاره کرد.

هتل نیپون استانبول


هتل بای مورات کراون استانبول

این هتل سه ستاره می باشد وتور استانبول خرداد 97 تا مترو 5 دقیقه پیاده روی دارد. از نقاط مثبتتور استانبول تابستان 97 دسترسی این هتلتور استانبول بهار 97 همچنین می توان به نزدیک بودن آن به خلیج Golden Horn و یا شاخ طلایی اشاره کرد که بهترین منظره ی غروب آفتاب را می توان در آن دید بنابراین بهترین گزینه برای کسانی است که به تور استانبول می روند.همچنین این هتل فاصله اندکی تا مراکز خرید دارد.تمام اتاق ها مجهز به سیستم تهویه  وسیستم گرمایشی اند و دکوراسیونی شیک دارند. هتل دارای پذیرش 24 ساعته است. در لابی هتل می توان از اینترنت بی سیم استفاده کرد. صبحانه در هتل به صورت بوفه سرو می شود اما برای صرف ناهار و شام باید به رستوران های تور استانبول فروردین 97اطراف هتل رفت.تور استانبول اردیبهشت 97

 

هتل بای مورات کراون استانبول


 

هتل گلدن ایج استانبول

این هتل 4 ستاره در میدان تقسیم قرار گرفته تور استانبول خرداد 97و اتاق هایش به سیستم تهویه تور استانبول اردیبهشت 97هوا وتلویزیون صفحه تخت مجهز هستند و دکوراسیونی مدرن دارند.از امکانات دیگر این هتل اینترنت بی سیم, سرویس 24 ساعته اتاق, اجاره ماشین و...است. در این هتل غذاهای بین المللی و ترکی برای ناهار و شام سرو تور استانبول تابستان 97می شود همچنین تعداد زیادی از نوشیدنی های محلی ترکیه در دسترس است. دارای مرکز ورزشی,سونا,استخر سرپوشیده , حمام ترکی و بخار و ماساژ است, همچنین در فضای باز نیز می توان شنا کرد و در بالکن آن حمام آفتاب گرفت.همچنین در ساختمان هتل چند مغازه, سالن زیبایی و فروشگاه برای خریدتور استانبول فروردین 97 هدیه و سوغاتی وجود دارد که گردشگران تور استانبول می توانند بهتور استانبول بهار 97 راحتی از این اماکن خرید کنند.

 

هتل گلدن ایج استانبول



:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی یکی از گرانترینتور دبی بهار 97 و لوکس ترین هتل های پنج ستاره تور دبی اردیبهشت 97جمیرا می باشد.این هتل 26طبقه شامل 600 اتاق و سوئیت می باشد.نمای ساختمانی این هتل به کل امواج می باشد و ساخت داخلی آن هم از عناصر آب و خاک و آتشو باد طراحی شده است. وسعت و امکانات بی نظیر این هتل قابل مقایسه با هیچ هتلیتور دبی خرداد 97 نیست.رستوران این هتل هم در داخل هتل می باشد و هم در بیرون هتل در کناره جوی های روان و جنگل های سبز می باشد. اکثر اتاق های ان هتل روبه دریا و برج العرب می باشد.امکانات این هتل:صبحانه مجلل به تعداد شبهای اقامت،  دستگاه چای ساز و قهوه ساز با چای و قهوه رایگان در اتاق ها، 20 رستوران بین المللی , 5 استخر رو باز , استخر برای کودکان , زمین تنیس , زمین والیبال و تور دبی تابستان 97بسکتبال , زمین اسکواش , ساحل اختصاصی , سالن آرایش ،صبحانه بوفه، صبحانه در اتاق و خدمات هتل: اینترنت پر سرعت در اتاقها و تمامی فضای هتل رایگان می باشد  پارک آبی رایگان , و سرویس رایگان به مرکز خرید امارات مال، نگهداری از کودک.این هتل لحظات رویایی را برای شما مسافران تور دبی فراهم می کند.تور دبی به گردشگرانی بهتور دبی فروردین 97 دنبال بهترین هتل و لوکس ترین هتل می باشند هتل جمیر ا بیچ ر ا توصیه می کند.


هتل سنت رجیس دبی

هتل سنت رجیس دبی یکی از بهترین هتل های 5 ستارهتور دبی بهار 97 دبی می باشد.اگز به دنبال هتل بسیاز زیبا و با امکانات بالال و قیمت مناسب هستید هتل سنت رجیس دبیتور دبی فروردین 97 گزینه مناسبی است.نمای بیرونی این هتل بصورت ساختمان های قدیمی خاندان آستور نیویورک می باشد.تمای  آثاری که در این هتل بکار برده شده است تور دبی خرداد 97از آثار برجاسته بوده که از این آثار می توان به نقاشی های روی دیوار که زیبایی این هتل را چنیدی برابر کرده است اشاره نمود.در این هتل باغ  هایی از جمله باغ موزه که نت موسیقی رو دیوار های آن کشیده شده است.فاصله این هتل تا فرودگاتور دبی تابستان 97ه 13 کیلومتر می باشد.از نکات قابل توجهی که  این هتل را از سایر هتل های دبی متمایز ساخته سکوی فرود هلیکوپتر برای میهمانان ویژه تور دبی می باشد.این هتل دار ای 234 اتاق می باشد.میهمانان تور دبی که نزدیکی به مرکز خرید برایشان حائز اهمیت است قابل ذکر است این هتل در جاده شیخ زاید قرار دارد و تنها ۱۰ دقیقه تا مرکز تجاری جهانی دبی و برج الخلیفه دبی فاصله دارد.از امکانلت این هتل بوفه ، ۸ رستوران ، بیلیارد ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، تحویل چمدان ، لباسشویی ، خشکشویی ، فکس و فتوکپی ، روزنامه ، صندوق امانات ، اتاق های بدون سیگار ، آسانسور ، راهرو های بدون سیگار ، تهویه هوا ، درمانگاه ۲۴ تور دبی اردیبهشت 97ساعته ، اتاق های خانوادگی ، کرایه ماشین ، شاتل برای فرودگاه ، شاتل برای مجتمع های تجاری ، پارکینگ ، کلوپ شبانه ، بار ، اینترنت ، هلیکوپتر خصوصی ، باشگاه سلامت ،اتاق جلسه و ... می شود .

 


هتل سوفیتل داون تاون دبی

هتل سوفیتل داون تاون دبی اتور دبی فروردین 97ز هتل های معروف و لوکس واقع درتور دبی بهار 97 نزدیکی برج الخلیفه و  در نزدیکی سواحل جمیرا می باشد.دکوراسیون داخلی این هتل به صورت فرانسوی طراحی شده است.این هتل دارای 350 اتاق می باشد.شما گردشگران تور دبی در هر جای این هتل امکان استفاده از نت را داشته باشید.این هتل دارای سه رستوران و استخر روباز دارد. اکثر اتاق ها روبه برج الخلیفه می باشد.انواع غذاهای تایلندی و یونانی در این رستوران ها سرو می شود که شما میهمانان تور دبی می توانید برای صرف غذا به این رستوران ها بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر می باشد.از فعالیت های تفریحی این هتل: باشگاه ورزشی، آبگرم، سونا، کلوپ شبانه، زمین،غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، امکان صرف صبحانه دراتاق، منوی مخصوص افراد رژیمی،خدمات: سرویس دهی 24 ساعته، پذیرش 24 ساعته، خدمات تورها، دربان، رختشورخانه، خشکشویی، سالن برگزاری تور دبی تابستان 97جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، ترتور دبی خرداد 97انسفرفرودگاهی، تور دبی اردیبهشت 97صرافخانه، دستگاه خودپرداز در هتل، گاوصندوق، فروشگاه، فکس و کپی، اتوشویی، آرایشگاه، امکانات ویژه معلولین، آسانسور، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت عروس و ... می باشد.به گردشگران تور دبی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل سوفیتل داون تاون را به شما پیشنهاد میکنیم.

 


هتل مینا سلام دبی

این هتل یکی از بهترین و معروفتور دبی فروردین 97 ترین هتل های تور دبی خرداد 97دبی می باشد که تور دبی بهار 97در بهترین جای جمیرا قرار دارد و تا مرکز شهر فاصله ی چندانی ندارد.این هتل مجهز به زمین گلف است.طراحی این هتل مدرن و بصورت خاورمیانه ایی بوده و به پری زیبا معروف است.اکثر اتاق های تور دبی تابستان 97این هتل روبه برج العرب و دریا می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز ساخته این است که تمام دکوراسیون های این هتل بصورت عربی می باشد. از امکانات مثل سالن ورزش، ساحل، خدماتتور دبی اردیبهشت 97 ویژه برای تجار از قبیل اینترنت پر سرعت، کامپیوتر، پارکینگ مجانی، سرو ِ غذا در اتاق‌ها، سوییت، استخر و تسهیلات مخصوص معلولین را هم داراست.این هتل از لحاظ هتلداری زبان زده گردشگران تور دبی می باشد.فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین سفر را برای شما گردشگران تور دبی ارائه می دهد.این هتل در کنار اتوبان صفوح واقع شده و تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.


هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی یکی از بهترین هتل های و لوکسترین هتل با قیمتتور دبی بهار 97 بسیار گران در سراسر دنیا می باشد.نمای این هتل همانند صلیب می باشد.تمام اتاق های این هتل رو به برج العرب می باشد.این هتل برای گردشگران تور دبی که توانایی هزینه بسیار بالای این هتل را دارا هستند مناسب است.تمامی اتاق های این هتل به اندازه ی یک خانه ی بسیار بزرگ با بهترین و لوکس ترین امکانات می باشد.تعداد اتاق های این هتل 202 د ر 28 طبقهتور دبی تابستان 97 می باشد.در این هتتور دبی فروردین 97ل بسیار زیبا شش رستوران مجلل قرار دارد که ازتور دبی اردیبهشت 97 معروف ترین آن رستوران دریایی می باشد.وجه تمایز این هتل با هتل های دیگر وفور ستارگان هالییودی در این هتل می باشد.گردشگران تور دبی که برای مسافرت زوجی و یا مسافرت کاری به دبی سفر می کنند هتل برج العرب پیشنهاد خوبی است.از دیگر امکانات این هتل استخر، با امکانات ویژه و همچنین ساحل اختصاصی، امکانات برگزاری کنفرانس و جلسات کاری، سالن ورزش، پارکینگ مجانی و تسهیلات برای معلولین حمامهای SPA مانند با موزائیک‌های کف و دیوار با شکلهای هندسی عربی، که تور دبی خرداد 97در تمام ساختمان یافت می‌شود، قابل توجه‌ گردشگران تور دبی می باشد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,مناسب ترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی,معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل سابا دبی

هتل سابا دبی از تور دبی تابستان 97بهترین و معروفترین تور دبی بهار 97هتل های دبی می باشد.این هتل دارای 92 اتاق بسیار تور دبی خرداد 97لوکس و راحت می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل:استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ،آرایشگاه ، اتو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، خدمات تورها ، خدمات کفش و واکس ، خشکشویی ، سرویس اتو شلوار ، سرویس مستخدم ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی ، مرکز تجارت ،کرایه اتومبیل

گردشگران تور دبی می توانند درتور دبی فروردین 97 رستوران این هتل انواع غذاهای فرنگی وتور دبی اردیبهشت 97 اروپایی را نوش جان نمایند.با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار دنج و لوکس اوج لذت را تجربه نمایید.

هتل سابا دبی


هتل آواری دبی

هتل آواری دبی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که بسیار به برج ساعت نزدیک می باشد لذا این امر سببتور دبی خرداد 97 شده که این هتل مورد توجه گردشگران تور دبی قرار بگیرد.این هتل در منطقه دیرهتور دبی بهار 97 و خیابان ال ریگا واقع شده است.خدمات هتل بصورت 24 ساعته می باشد.این هتل دارای دو رستورانتور دبی تابستان 97 موجود است :اولیو تری ( درخت زیتون )و کافه سینمون نیز در لابی هتل نیز می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل: مرکز بدنسازی و سونا, سیستم تهویه هوا ، چای و قهوه ساز ، تلویزیون ، اینترنت رایگان و مینی بار

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللیتور دبی فروردین 97 5 کیلومتر می باشد.با تور دبی همراه شوید تور دبی اردیبهشت 97و در این هتل بسیار زیبا لحظات خوبی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل آواری دبی


هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی یکی از هتل های تور دبی خرداد 97چهار ستاره دبی تور دبی بهار 97می باشد که در منطقه دیره دبی واقع شده است.نمای اتاق ها مشرف به آبنمای دبی می باشد.گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای معروف خود را در رستوران های این هتل نوش جان نمایند.این هتل دارای 16 رستوران  و مکان تفریحیتور دبی تابستان 97 می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل: رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - بالکن - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار وتور دبی فروردین 97 چمدان - فروشگاه در هتل - بار اتاق و امکانات برای معلولین - اتاقهای VIP ماساژ - استخر روباز - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار 

رستوران  Palm Grill دارای استیک کبابی روی ذغال را برای شما گردشگران تور دبی به ارمغانتور دبی اردیبهشت 97 می آورد.ترانسفر به بازار امارات و ابن بطوطه نیز در اختیار علاقه مندان گردشگران تور دبی قرار گرفته است.

هتل رادیسون بلو دبی


هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی یکی از هتل های چهارتور دبی خرداد 97 ستاره دبی می باشدتور دبی بهار 97 که در خیابان شیخ زاید واقع شده است.از ویژگی هایی که این هتل از سایر هتل ها متمایز ساخته نزدیک بودن به مرکز خرید دبی مارینا و مرکز خرید امارات و باشگاه گلف امارات می باشد.نمای داخلی اتاق ها روبه ساحل بسیار زیبای جمیرا می باشد که فضایی بسیار آرام و دلنشین را برای گردشگران تور دبی به ارمغان آورده است.همچنین رستوران هتل (Noodle House) دارای انواع غذاهای تور دبی تابستان 97خوش طعم جنوب شرقی تور دبی فروردین 97آسیا و همچنین رستوران تور دبی اردیبهشت 97(Le Terrace) انواع غذاهای بین المللی با کیفیتی عالی آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبی می باشد.

هتل گلوریا دبی


هتل ریویرا دبی

 هتل ریویرا دبی از هتل هایتور دبی خرداد 97 بسیار معروف چهار ستاره دبی که درتور دبی بهار 97 منطقع دیره واقعتور دبی اردیبهشت 97 شده است می باشد.این هتل دارای 109 اتاق لوکس و با امکانات بسیار عالی می باشد.در این هتل دو رستوران وجود دارد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبیمی باشد.فصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر می باشد.از دیگر ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز ساخته نزدیکی این هتل به اماکن توریستی می باشد.امکانات هتل ریویرا دبیتلویزیون ال سی دیتور دبی فروردین 97, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 تور دبی تابستان 97ساعته, گاو صندوق, رستوران و بار, بوفه صبحانه, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری

با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار عالی لحظات رویایی و به یادماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل ریویرا دبی



:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های مناسب دبی,معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی یکی از هتل های 4 تور دبی بهار 97ستاره دبی می باشد.مرکز اداریتور دبی تابستان 97 DIFC در نزدیکی هتل واقع شده است.این هتل دارای 462 اتاق بسیار لوکس و دنج می باشد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور دبی می باشد.این هتل به بازارهای امارات و Burjuman بسیار نزدیک می باشد کمتر از 10 دقیقه می توانید به این اماکن رفته و وقت گذرانی کنید.امکانات هتل:رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسورتور دبی اردیبهشت 97،  پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویهتور دبی خرداد 97، محل مخصوص کشیدن سیگار، ترانسفر فرودگاه

گردشگران تور دبی می توانند انواع غذاهای مورد تور دبی فروردین 97علاقه و بین المللی را نوش جان نمایید.با تور دبی همراه شوید و در این هتل بسیار معروف و عالی لحظات رویایی و به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

هتل روتانا رزر ریحان بای دبی


هتل سیتی سیزن دبی

هتل سیتی سیزن دبی از هتل های معروف چهار ستاره دبیتور دبی بهار 97 می باشد.این هتل دارای 180 اتاق بسیار دنجتور دبی تابستان 97 و با امکانات و طراحی بسیار عالی و دیزاین زیبا و دلنشین می باشد.رستوران هتل دارای غذاهای بسیار لذیذ تایلندی می باشند که شما گردشگران تور دبی می توانید در این رستوران به صرف انواع غذاهادتور دبی خرداد 97لخواه خودتور دبی اردیبهشت 97 بپردازید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل شامل:رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، انبار بار و چمدان ، تهویه ،تاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP و ...با تور دبی همره شوید و در اینتور دبی فروردین 97 هتل بسیار ناب و با امکانات عالی لحظات به یادماندنی را منار عزیزنتان تجربه نمایید.

 

هتل سیتی سیزن دبی


هتل اونیو دبی

هتل اونیو از هتل های 4 ستاره دبی می باشد.این هتل بسیارتور دبی بهار 97 زیبا در  خیابان الرقة و در منطقه دتور دبی تابستان 97یره واقع شده است.طراحی و دکوراسیون اتاق های این هتل بسیار لوتور دبی اردیبهشت 97کس و به صورت اروپایی  می باشد.از جمله ویژگی که مورد توجه گردشگران تور دبی قرار گرفته به دلیل حلال بودن غذاهای رستوران هتل بوده است.هتل اونیو دارای 133 اتاق مجلل می باشد.از امکانات این هتل :رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک تور دبی خرداد 97و بدون سیگار ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تور دبی فروردین 97تهویه

همچنین مهمانان عزیز تور دبی در فعاليت هايي نظير بيليارد، پرتاب دارت شرکت کنند و کنار عزیزانشان وقت گذرانی کنند.با تور دبی همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا از حمام ترکی و انواع غذا های بین المللی نوش جان کنید و لذت ببرید.
 
هتل اونیو دبی

هتل مسکو دبی

هتل مسکو دبی از هتل های بسیار زیبا و لوکس چهار ستاره دبیتور دبی بهار 97 می باشد.این هتل در منطقه دیره واقعتور دبی تابستان 97 شده است.تعداد اتاق های این هتل 138 می باشد.از هتل مسکو دبیتور دبی اردیبهشت 97 تا فرودگاه بین المللی دبی 3 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل : صبحانه بوفه ، کافی شاپ، باشگاه شبانه و بار ، سونا ، استخر روباز ، اسپا ، ماساژ ، سالن بدنسازی مجهز ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات ، انبار بار و چمدان ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، ترانسفر فرودگاهی رایگاتور دبی فروردین 97ن ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید ، خدمات کپی و فکس ، خدمات گردشگری ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان

گردشگران تور دبی میتوانند تور دبی خرداد 97در رستوران هتل که آماده سرو انواع غذاهای ژاپنی و تایلندی می باشند غذاهای مورد علاقه خود را میل نمایند نهایت لذت را ببرند.

هتل مسکو دبی


هتل سامیت دبی

این هتل یکی از هتل های بسیار زیبا و لوکس دبی می باشدتور دبی بهار 97.تعداد اتاق هایتور دبی تابستان 97 این هتل 114 می باشد.طراحی و دیزاین اتاقها بسیار عالی و زیبا می باشد.میهمانان عزیز تور دبی که هزینه هتل برایشای حائز اهمیت است این نسبت به قیمتش امکانات بسیار عالی در در اختیار مهمانانش قرار می دهد.در رستوران هتل انواع غذاها سرو تور دبی اردیبهشت 97می شود که آماده پذیرایی از شما گردشگرانتور دبی می باشد.

امکانات هتل سامیت دبی:استخر سرباز ,جکوزي ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی تور دبی فروردین 97کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافي نت, کافيتور دبی خرداد 97 شاپ, پارکينگ ,آسانسور ,تاکسي و همچنین وجود اینترنت هم در اتاق ها و هم در لابی هتل

همچنین تا فرودگاه 5 کیلومتر فاصله دارد.با تور دبی همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات آرام و خوشی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل سامیت دبی



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های دبی,لوکس ترین هتل های دبی,هتل های دبی,معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل جواهر گاردن دبی

از بهترین هتل ها و لوکسترین هتل های دبی می توان تور دبی بهار 97هتل جواهر گاردن اشاره نمود.این هتل در منطقه دیره واقع شده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 2 کیلومتر می باشد.چشم انداز های تمامی اتاق ها  بسیار زیبا و دلنشین می باشد.تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع و همچنین شما گردشگران تور دبی می توانید در جا جای این هتل از اینترت رایگان استفاده کنید.در رستوران اینتور دبی اردیبهشت 97 هتل انواع غذاهای دریایی و فرنگی  آماده سرو برای شماتور دبی خرداد 97 میهمانان عزیز تور دبی می باشد.از دیگر امکانات این هتل: پارکینگ اختصاصی ،صندوق امانات، کافی شاب، سرویس رفت آمد رایگان به مراکز خرید و سرویس دهی منظم و خدمات 24 ساعته.تور دبی به گردشگران عزیزی که بهتور دبی تابستان 97 دنبال هتلی با خدمات بسیار بالا و امکانات رفاهی و با هزینه مناسب هستند هتل جواهر گاردن راتور دبی فروردین 97 پیشنهاد می کند.

 

هتل جواهر گاردن دبی


هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی از هتل های 4 ستاره دبی تور دبی فروردین 97می باشد.این هتل تور دبی بهار 97به تمام جاذبه هتور دبی تابستان 97ا و دیدنی های دبی نزدیک می باشد.از امکانات تفریحی این هتل میزتنیس،استخر،سونا و ماساژ هم می باشد.و همچنین خدمات و امکانات رفاهی در این هتل برای میهمانان تور دبی ارائه می شود.همچنین ترانسفر فرودگاهی دارای هزینه می باشد.این هتل دارای 357 اتاق می باشد.6تور دبی اردیبهشت 97 رستوران در این هتل وجود دارد.فاصله این هتل تافرودگاه بین المللی 15 کیلومتر تور دبی خرداد 97می باشد.

هتل وارویک دبی


هتل هیوز بوتیک دبی

از هتل های چهار ستاره با امکانات و فضای عالی  می توان هتلتور دبی بهار 97 هیوز بوتیک را نام برد.تور دبی تابستان 97 این هتل در موقعیت مکانی کورنیش دیره واقع شده است.هتل هیوز بوتیک دارای 103 اتاق که نمای اتاق ها با طراحی ویژه خود فضای دلنشینی را به مهمانان تور دبی به ارمغان آورده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی تور دبی اردیبهشت 9713 کیلومتر می باشد.از امکانات تور دبی تابستان 97رفاهی و خدماتی هتل می توان به پذیرش 24 ساعته،اینترنت رایگان،رستوران، و... اشاره نمود.رستوران هتل آماده پذیرایی از انواع غذاها برای شما میهمانان تور دبیمی باشد.این هتلتور دبی اردیبهشت 97 به نمایشگاه بین المللی نیز نزدیک می باشد.هتل تور دبی خرداد 97هیوز بوتیک خدمات ویژه ایی را به میهمانان تور دبی خور ارائتور دبی فروردین 97ه می دهد.

 

هتل هیوز بوتیک دبی


هتل بلک استون دبی

این هتل 4 ستاره از بهترین هتل های دبی می باشد که درتور دبی بهار 97 منطقه دیره واقع شده است.از ویژگی هایی که این هتل را از هتل های دیگر متمایز ساخته نزدیک بودنش به مترو وتور دبی خرداد 97 نمایشگاه بین المللی که 5 دقیقه تا هتل فصله دارد اشاره کرد.رستوران اصلی ای هتل در داخل می باشد که آماده پذیرایی ازتور دبی تابستان 97 شما میهمانان تور دبی می باشد. هتل بلک استون دبی از هتل های نوساز دبی می باشد که دارای 128 اتاق با دکوراسیون زیبا و عالی طراحی شده است.از امکانات این هتل استخر , مرکز سلامت , آبگرم و باشگاه بدنسازی،هر اتاق در این هتل به تلویزیون صفحه تخت، شبکه ماهواره ای، تهویه مطبوع و مینی بار ،حمام خصوصیتور دبی اردیبهشت 97 مجهز می باشد تور دبی فروردین 97که آماده پذیرایی از میهمانان تور دبی می باشد.

 

هتل بلک استون دبی


هتل نووتل البرشا دبی

هتل نووتل البرشا از هتل هایتور دبی تابستان 97 معروف و بسیار زیبا ی دبیتور دبی بهار 97 می باشد.از ویژگی هایی که این هتل را از سایر هتل ها متمایز کرده نزدیکی به مترو (320 متر) ، مراکز خرید و همچنین پیست اسکی دبی می باشد.رستوران هتل نووتل آماده سرو انواع غذاهای برا شما میهمانان تور دبی می باشد.این هتل مناسب میهمانان تور دبی که برای سفر کاری به دبی رفته اند گزینه مناسبی است.همچنین تور دبی فروردین 97هتل نووتل به میهمانان تور دبی خود پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه میتور دبی اردیبهشت 97 دهد.این هتل تا فرودگاه بین المللیتور دبی خرداد 97 دبی 23 کیلومتر فاصله دارد.از دیگر امکانات این هتل پاسخگویی ۲۴ ساعته،ترانسفر فرودگاه،امکانات معلولین،کافی شاپ،اتاقهای VIP و سالن کنفرانس می باشد.

 

هتل نووتل البرشا دبی



:: برچسب‌ها: آفر هتل های دبی,قیمت هتل های دبی,ارزان ترین هتل های دبی,معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی از هتل های سه ستاره دبیتور دبی بهار 97 که بسیار زیبا و لوکس می باشدتور دبی تابستان 97.این هتل در منطقه دیره واقع شده است.مهمانان عزیز تور دبی که علاقه بسیار زیادی به دیدن از جاذبه های گردشگری دارند این هتل موقعیت مناسب  و نزدیکی هم به جاذبه های گردشگری و هم به مراکز خرید دارند.

امکانات هتل ارکید دبی:رستورانتور دبی فروردین 97، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا و...تور دبی اردیبهشت 97

با تور دبی همراه شوید تا در این هتل 4 ستارهتور دبی خرداد 97 بسیار لوکس لحظات به یادماندنی را تجربه کنید.

هتل ارکید دبی


هتل نیهال دبی

این هتل از هتل های سهتور دبی فروردین 97 ستاره دبی تور دبی خرداد 97می باشد.این هتل تور دبی اردیبهشت 97در منطقه دیره واقع شده است.هتل تور دبی بهار 97سه ستاره دبی برای گردشگرانتور دبی که برای سفر کاری  به دبی می روند بسیار مناسب می باشد.همچنین این هتل تا مترو 10 دقیقه فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللیتور دبی تابستان 97 دبی 4 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای 70 اتاق می باشد. شما گردشگران تور دبی می توانید با اقامت در این هتل سفری خوش و خاطره انگیز را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

هتل نیهال دبی


هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی از هتل های سه ستارهتور دبی تابستان 97 دبی می باشد.این هتل تور دبی بهار 97برای گردشگران تور دبی که برای سفری کاری تور دبی اردیبهشت 97به دبی میروند بسیار مناسب است.همچنین این هتل بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای سفر چند روزه گزینه بسیار مناسبی است.همچنین امکانات رفاهی هتل رستوران، پذیرش 24 ساعته،تور دبی فروردین 97 اتاق های پاک و لوکس، آسانسور، گاو صندوق انبار، تهویه 

رستوران هتل آماده سرو انواع غذاهایتور دبی خرداد 97 بین المللی و فرنگی . چینی از شما گردشگران تور دبی می باشد.همچنین این هتل برای گردشگران تور دبی اتوبوس مخصوص (رایگان) به ساحل منتقل می کنند.این هتل دارای 168 اتاق می باشد.این هتل ترانسفر فرودگاهی را نیز دارا می باشد.گردشگران تور دبی که که می خواهند با مترو به مکان ها موردنظر بروند ایستگاه  the union نزدیک این هتل می باشد.

هتل لند مارک دبی


هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی از هتل های سه تور دبی خرداد 97ستاره که در منطقه دیره واقع است می باشد.تور دبی بهار 97هتل کالیفرنیا تا فرود گاه بین المللی 3 کیلومترفاصله دارد.ازویژگی های بارز آن نزدیکی به مراکز خرید معروف دبی می باشد.این هتل دارای 41 اتاق بسیار زیبا و نمای عالی می باشد.گردشگران تور دبی که به دنبال هتل مناسب و با امکانات عالی می باشد هتل کالیفرنیا گزینه تور دبی اردیبهشت 97خوبی برای سفر می باشد.همچنین در رستوران هتل کالیفرنیا انواع غذاهای شرقی و بین المللی تور دبی تابستان 97آماده سرو از شما گردشگران تور دبی می باشد.

امکانات هتل کالیفرنیا:ستخر سرپوشیده ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خرید ،  آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات تور دبی فروردین 97کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، پذیرش و تحویل سریع و ۲۴ ساعته ، لابی ، سالن کنفرانس ، تالار ، روزنامه ، سرویس فرنگی و بسته های ناهار

با تور دبی همراه شوید و سفری خاطره انگیزی را تجربه کنید.

هتل کالیفرنیا دبی


هتل پالم دبی

این هتل از هتل های سه تور دبی خرداد 97ستاره دبیتور دبی تابستان 97 می باشد که در منطقه المطینه تور دبی بهار 97می باشد.این هتل دارای رستوران ،سالن ورزشی و انواع و اقسام سرگرمی  ها را برای گردشگران تور دبی به ارمغان آورده است.این هتل دارای اینترنت رایگان نیز می باشد.هتل پالم تا فرودگاه بین المللی 10 دقیقه فاصله دارد.رستوران این هتل در کنار حاشیه ی استخر فضاییتور دبی اردیبهشت 97 رمانتیک را برای شما گردشگران تور دبی فراهم کرده است.در رستوران های این هتل غذاهای جنوبی سرو میتور دبی فروردین 97 شود. 

امکانات هتل پالم دبی:صبحانه،ناهار و از سیستم تهویه مطبوع، تراس، تلویزیون با گیرنده ماهواره و یخچال برخوردار می باشند.

هتل پالم دبی



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های دبی,نرخ مناسب هتل های دبی,رزرو هتل های دبی,معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دریم پالاس دبی

هتل دریم پالاس دبی از هتل های 3 ستاره در منطقه دیرهتور دبی بهار 97 دبی می باشد. این هتل 6 طبقه دارای 147 اتاق مجهز به حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، تور دبی تابستان 97تلویزیون، اینترنت، تور دبی خرداد 97مینی بار، سشوار و ... می باشد. فاصله هتل دریم پالاس دبی تا فرودگاه بین المللیدبی 15 دقیقه می شود. ایستگاه مترو الریگا نیز در 500 متری هتل قرار دارد. مرکز خرید سیتی سنتر نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل است.

امکانات هتل دریم پالاس دبی شامل رستوران، تور دبی فروردین 97کافه، استخر روباز، سوناتور دبی اردیبهشت 97، جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه، خشکشویی، پارکینگ،آسانسور، اتاق جلسه، روم سرویس 24 ساعته و ... هستند.

هتل دریم پالاس دبی


هتل ساندراس دبی

یکی از هتل های سه ستاره تور دبی هتل ساندراس تور دبی بهار 97دبی می باشد این هتل در منطقه بنیاس سقواره واقع شده است و امکانات خوبی و قیمت مناسبی دارد. امروزتور دبی خرداد 97ه مسافران تور دبی که به دنبال هتل با قیمتی مناسب می باشد می توانند این هتل را انتخاب کنند. تعداد اتاق ها 92 تا است و اتاق های این هتل یک تخت و دو تخت و سه تخت می باشند و داخل اتاق ها ماهواره ،تلفن ،تلویزیون، حمام، سشوار، یخچال، سیستم تهویه هوای مطبوع، یخچال موجود می باشتور دبی فروردین 97د از دیگر امکانات این تور دبی تابستان 97هتل می توان تور دبی اردیبهشت 97سالن ورزشی پذیرش 24 ساعته و روم سرویس خشک شویی و صندوق امانات و اتاق چمه دادن و .... می باشد.


سیتی مکس بر دبی

هتل سیتی مکس بر دبی یکیتور دبی فروردین 97 از ارزان قیمت ترین هتل های دبی می باشد کهتور دبی بهار 97 در دره هتل های 3 ستاره می باشد که با ارائه خدمات خوب و باکیفیت در میان مسافران تور دبی بسیار محبوبیت پیدا کرده است این هتل  در یک کیلومتری از رود دبی واقع شده است و همچنین ده دقیقه تا ساحل فاصلهتور دبی خرداد 97 زمانی دارد. این هتل دارای چند رستوران می باشد که درتور دبی اردیبهشت 97 آن غذاهای هندی و آسیایی و عربی سرو می شود و  چند کافی شاپ  که در آن می توانید از خورودن انواع دسر ها و نوشیدنی ها لذت ببرید. از امکانات این هتل می توان سیسیتم تهویه هوای مطبوع و لوازم بهداشتی داخل اتاق ترانسفر فرودگاهیتور دبی تابستان 97 و روم سرویس و پذیرش 24 ساعته مسافران و... میباشد.


هتل لردز دبی

هتل لردز دبی یکی از هتل های سه ستاره دبی می باشد تور دبی تابستان 97این هتل در سال 2005تور دبی بهار 97 ساخته شده است و دارای 117 اتاق خواب می باشد. این هتل با کادر مجرب و آموزش دیده ای  که دارد به مسافران تور دبی و گردشگران بهترین خدمات را ارائه می دهند. این هتل امکاناتی نظیر،خشکشویی ،رستوران ،خدمات ترانسفر فرودگاهی ،گارکینگ ،سیستم تهویه هوای مطبوع ،پذیرش 24تور دبی اردیبهشت 97 ساعته فرودگاهی ،استخر ،سونا ،جکوزی ،تراس ،تور دبی خرداد 97رستوران ،روم سرویس،سالنتور دبی فروردین 97 بدنسازی ،گاو صندوق ،حمام آفتابی بر روی پشت بام هتل و... می باشد.

 

هتل لردز دبی


هتل جونراد دبی

هتل 3 ستاره جونراد دبی در خیابان الرقه قرار گرفته است.تور دبی تابستان 97 این هتل دارای 48 اتاق که بتور دبی بهار 97ا دکوراسیون زیبا طراحی شده اند و مجهز به امکانات عالی می باشند. ایستگاه مترو یونیون در 400 متری از هتل قرار دارد که دسترسی را برای گردشگران تور دبی آسان نموده است. هتل جونراد دبی تا تور دبی خرداد 97فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه فاصله دارد.تور دبی فروردین 97 بازار طلا و بازار مرشد نیز در 2 کیلومتری از هتل جونراد قرار دارند. امکانات رفاهی که هتل جونراد دبی برای مسافران و گردشگران ارائه می دهد شامل رستوران، پذیرش 24 ساعتهتور دبی اردیبهشت 97، استخر روباز، ماساژ، سالن همایش، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودک، اینترنت وای فای، آسانسور و ... هستند.

هتل جونراد دبی



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های دبی,هتل های مناسب دبی,رزرو هتل های دبی,معرفی هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آستوریا دبی

این هتل سه ستاره از مناسب ترین هتل های دبیتور دبی بهار 97 می باشد.هتل استوریا 108 اتاق داردتور دبی تابستان 97 و در منطقه ی بردبی واقع شده است. از امکانات هتل می توان به استخر روباز اشاره کرد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.کارکنان هتل آستوریا امکانات بسیار خوبی به تور دبی خرداد 97مسافران ارائه می دهند و همیشه آماده خدمت رسانی میباشند.در صورت درخواستتور دبی اردیبهشت 97 مسافرين تور دبی، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.  امکان تور دبی فروردین 97هماهنگی برای سافاری صحرایی و کروز دریایی نیز در هتل آستوریا وجود دارد. از هتل آستوریا تا فرودگاه بین المللی دبی به اندازه ی 20 دقیقه رانندگی فاصله است.

 

 

هتل آستوریا دبی


هتل فورچون دیره دبی

این هتل 3 ستاره از بهترین هتل های دبی است. اقامت در منطقهتور دبی تابستان 97 دیره به تاجران و متور دبی بهار 97سافران تور دبی که قصد خرید در دبی دارند ، توصیه می شود فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه با رانندگی فاصله دارد و در صورت درخواست ، ترانسفر فرودگاهی نیز در دسترس می باشد . ایستگاه مترو یونیون نیز فاصله ای 10 دقیقه ای با هتل دارد .  دارای اتاق های تمیز و مجهز به تهویه مطبوع است . اتاق ها همگی دارای بالکن هستند و به شیوه ای کلاسیک طراحی شده اند . از امکاناتتور دبی فروردین 97 اتاق ها می توان به مینی بار ، تلویزیون صفحه تخت ، حمام اختصاصی ، سشوار مجهز هستند و دارای خدمات 24 ساعته می باشند . صبحانه در هتل بصورت بوفه است .همچنین می توانید از کلابتور دبی اردیبهشت 97 شبانه هتل فورچون دبی لذت ببرید .تور دبی خرداد 97 این هتل دارای ماساژ است و خستگی یک روز را از تنتان به در خواهد کرد این هتل دارای اینترنت رایگان در لابی می باشد.

 

هتل فورچون دیره دبی


هتل رگال پلازا دبی

هتل رگال پلازا از هتل های ۳ تور دبی خرداد 97ستاره دبی است که متشکل از ۷ طبقه است. این هتلتور دبی بهار 97 دارای امکانات متنوعی می باشد که مسافران تور دبی می تواندن با اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنند. این هتل تنها هفده کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و در ۳٫۵ کیلومتری سیتی سنتر دیره واقع شده است. این هتل استخر روباز و تراس آفتاب به همراه اتاق های مجهز به تهویه مطبوع ارائه می نماید.اتاق های پلازا دارای مبلمان چوبی و پنجره های بزرگ با نمای شهری می باشند. اتاق ها به یک مینی بار و نشیمن با تلویزیون ماهواره ای و دی وی دی پلیر مجهز هستند.هتل رگال انواع گزینه های صرف غذا را پیشنهاد می دهد. اینتور دبی فروردین 97 هتل روز هایتور دبی اردیبهشت 97 جمعه وعده بین نهار وصبحانه ارائه می دهد. 2 نایت کلاب پرهیاهوو هم رقص و سرگرمی های زنده ارائه می دهند.میهمانان تور دبی می توانند از ماساژ های آرامش بخش لذّت برده یا سری به مرکز فیتنس مجهز به آخرین دستگاه تور دبی تابستان 97های ورزشی هتل بزنند. رگال پلازا سونا و حمّام بخار ترکی در اختیار دارد.ایستگاه مترو الفهیدی(خط سبز) در کمتر از 50 متری هتل قرار دارد.

 

هتل رگال پلازا دبی


هتل هاوارد جانسون بار دبی

هتل هاوارد جانسون بار دبیتور دبی تابستان 97 یکی از هتل های 3 ستاره دبی می باشد کهتور دبی بهار 97 قیمت مناسبی برای اقامت دارد و از بهترین هتل های دبی است.  هتل 3 ستاره هاوارد جانسون بار دبی دارای اتاق جلسه کاملا مجهز میباشد..در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. هاوارد جانسون به فاصله 5 دقیقه با خودرو از موزه دبی و بازار منا فاصله دارد. اتاق های جادار و مجهز به تهویه مطبوع هتل دارای سبک نوین و دارای وای فای هستندمیهمانان تور دبی فروردین 97می توانند در اتاق هایشان استراحت کنند که هر کدام شامل تلویزیون ماهواره ای و امکانات مدرنی می باشد.هتل هاوارد جانسون بر دبی انواع امکانات تفریحی برای میهماناتور دبی اردیبهشت 97ن شامل استخر بالای پشت بام با نمای فوق العاده از دبی و باشگاه تور دبی خرداد 97و سونا می شود.گردشگران تور دبی می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

 

هتل هاوارد جانسون بار دبی


هتل پریمان این سیلیکان اوسیس دبی

هتل پریمان این سیلیکان اوسیس دبی 230 اتاق داردو یکی اتور دبی اردیبهشت 97ز بهترینتور دبی بهار 97 هتل های 3 ستاره دبی است کلیه اتاقهای این هتل تمیز و راحت می باشد.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع و حمّام بزرگ با دوش می باشد. تلوزیون تخت 32 اینچی، میز کار و چای/قهوه ساز هم از امکانات اتاق های روشن و مدرن هتل پریمیر است.در Bedouinns Bistro با قابلیت سفارش جدای غذا، انواعتور دبی خرداد 97 و اقسام غذاهای خاورمیانه ای، آسیایی و اروپایی سرو می شودتور دبی فروردین 97. غذاهای سبک و نوشیدنی هم در بار Retreat عرضه می گردد هتل امکانات سطح بالایی را از قبیل استخر روباز و جکوزی به میهمانان تور دبی ارائه میدهد.با مراجعه به رستوران هتل میتوانید از غذاي خوشمزه هتل پریمر این سیلیکان لذت ببرید.فرودگاه بین المللی و مراکز خرید دبی هم در عرض 15 دقیقه با خودرو قابل دسترسی هستند. جاذبه های محلی شامل مرکز خرید Outlet، استادیوم Sevens، دهکده Village، موتور سیتی و اسپرت سیتی دبی می باشد. پریمیر این، همچنین دسترسی بی دغدغه ایتور دبی تابستان 97 به سیلیکان اُسیس و مرکز تجارت جهانی دبی دارد.

 

هتل پریمان این سیلیکان اوسیس دبی



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی,نرخ ویژه هتل های دبی,آفر ویژه هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ویدا دبی

هتل ویدا دبی یکی ازبهترینتور دبی اردیبهشت 97 هتل های 4 ستارهتور دبی بهار 97 دبی می باشد ، ساختمان این بنا به سبک معماری عربی طراحی شده است. این هتل در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر و پارک تفریحی کیدزانیا و آکواریوم دبی واقع شده است و دست رسی شما برای خرید و یا تفریح گردش بسیار آسان تور دبی تابستان 97می باشد. از زمان اقامت شما درتور دبی فروردین 97 این هتل تا به پایانش از خدمات دهی پرسنل مجرب این هتل می توانید بهره مند شوید. امکانات این هتل برای مسافران تور دبی نظیر ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه هوای مطبوع، پذیرش 24 ساعته میهمانان هتل، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی،تور دبی خرداد 97 روم سروییس و... می باشد.


هتل مدیا وان دبی

هتل مدیا وان دبی امکانات بسیار خوبی را به میهمانانتور دبی بهار 97 ارائه میدهد. اتاق های هتل بسیار تمیز هستند و محیط بسیار مطبوعی را برای میهمانان فراهم کرده اند.این هتل 4 ستاره از بهترین هتل های دبی است. از امکانات هتل مدیا وان میتوان به استخر و سونا هتل اشاره کرد.وجود فروشگاه های متعدد در هتل امکانتور دبی تابستان 97 خرید را برای مسافران فراهم کرده است.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد. مدیا وان با اتومبیل 15 دقیقه از مجتمعتور دبی اردیبهشت 97 تجاری امارات مال و مرکز خرید ابن بطوطه فاصله دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو هم فقط چند قدم از هتل دور است و پارکینگ ماشین هم در محل موجود می باشد. مدیا وان انتخاب فوق العاده ای برای گردشگران تور دبی که علاقمند به گردش های شبانه، تور دبی خرداد 97ساحل و خرید برند های لوکس هستندتور دبی فروردین 97 می باشد.

 


هتل کاپتورن دبی

هتل مدرن و 4 ستاره کاپتورن،در موقعیتی تور دبی خرداد 97مناسب، در کنار بازاتور دبی بهار 97ر خرید دیره قرار گرفته و براحتی به منطقه تجاری دوبی دسترسی دارد.هتل از 188 اتاق و سوئیت بزرگ و راحت برخوردار بوده که هریک به زیبایی آراسته و از بالکن خود به چشم اندازهای دوست داشتنی آبنمای دوبی و شهر مشرف میباشند. مرکز خرید سیتی سنتر دیره تنها 800 متر تا هتل فاصله دارد. هتل کاپتورن 10 دقیقه به وسیله تاکسی تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد.هتل کاپتورن در مجموع 210 اتاق دارد که تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصتور دبی فروردین 97ی، سشوار و اینترنت هستند. تور دبی تابستان 97هتل کاپتورن تتور دبی اردیبهشت 97فریحات متنوعی ارائه می‌کند که می‌توان به استخر روباز، سونا، مرکز SPA و باشگاه بدن سازی اشاره کرد.استخر و مرکز SPA این هتل محیطی مناسب برای ریلکس کردن می‌باشد.شما گردشگران تور دبی در مرکز سلامتی این هتل می‌توانید از خدماتی چون باشگاه بدن سازی، سونا و ماساژ استفاده کنید.

 

هتل کاپتورن دبی


هتل رفلکشن دبی

این هتل 4 ستاره در خیابان الجداف تور دبی تابستان 97دبی قرار دارد، از امکانات تور دبی بهار 97این هتل میتوان به استخر در فضای باز ، رستوران و خدمات 24 ساعته اشاره کرد. امکان دسترسی به اینترنت در همه قسمت های هتل وجود دارد. مرکز تجارت جهانی دبی و ایستگاه مترو تنها 4 کیلومتر با هتل رفلکشن فاصله دارند.این هتل بسیاتور دبی فروردین 97ر جالب است و دکوراسیون هر طبقه این هتل به توجه به فرهنگ و معماری کشورهای مختلف آسیایی ، اروپایی و آمریکایی طراحی شده است.نکته قابل توجه درباره این هتل این است که هرتور دبی اردیبهشت 97 اتاقی به سبک معماری یک کشور خاص طراحی شده و دکوارسیون اتاق ها با توجه به فرهنگ و طراحی آن کشورها انجام شده است. هر اتاق با تلویزیون مسطح و مینی بار مجهز شده و از دیگر امکانات هتل ها میتوان به وسایل چای و همچنین امکانات مجهز برای حمام اشاره کرد.منظره اتاق رو به شهر است و میتوانید در سفر به تور دبی و اقامت در این هتل از اینتور دبی خرداد 97 مناظر لذت ببرید.

 

هتل رفلکشن دبی


هتل سوها سیتی دبی

هتل سوها سیتی در دبی تنها فقط 22 کیلومتر با فرودگاه دبیتور دبی بهار 97 فاصله دارد.این هتل که از هتل های 4 ستاره دبی است دارای امکانات رفاهی ویژه است و خدماتی که ارئه می دهد بسیار عالی است امکانات اتاق های بزرگ و سوئیت ها شامل تلویزیون ،ماهواره ای و امکانات رفاهی لوکس است.برخی از آن ها شامل یک اتاق نشیمن مجزا با یک دستگاه پخش DVD می باشد.این هتل دارای استخر رو باز و سالن ورزشی است.به دلیل موقعیت جغرافیایی ایده آل هتل ، امکان دسترسی به مراکز خرید ، مراکز تفریحی و توریستی به سادگی امکان پذیر می باشد . برای نمونه مرکز خرید معروف سیتی سنتر در چند قدمی آن واقع شده است .تور دبی تابستان 97 فضایی آرام و پاکیزه درتور دبی اردیبهشت 97 کنار بهترین سرویس دهی ، بهره مندی از به روز ترین امکانات ، هتل سوها سیتی را به مطلوب ترین اقامتگاه برای میهمانان تور دبی تبدیل نموده و اوقاتی شاد و مفرح را برای ایشان فراهم آورده است از امکانات هتل سوها سیتی می توان به سرویس رفت و برگشت رایگان به برخی مراکز خرید و تفرجگاه ساحلی، تراسفر رایگان فرودگاهی ، رستوران مجلل ، کاافی شاپ ، بار ، استخر روباز، تور دبی فروردین 97سونا و جکوزی ، سالن بدنسازی پیشرفته ، زمین گلف و میز بیلیارد ، فروشگاه ، خدمات خانه داریتور دبی خرداد 97 و ... اشاره کرد.

 

هتل سوها سیتی دبی



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی,هتل های لوکس دبی,نرخ هتل های دبی,آفر ویژه هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل کنراد دبی

هتل کنراد دبی یکی از هتل های بسیار معروف و زیبایتور دبی بهار 97 دبی می باشد.این هتل دارای 555 اتاقتور دبی اردیبهشت 97 می باشد.گردشگران تور دبیمی توانند در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی و فرنگی را نوش جان نمایند و لذت ببرند.فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقیقهتور دبی تابستان 97 می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل: استخر،لباسشویی،سونا،جکوزی،رستوران،کافی شاپ،خشکشویی،دستگاه ATM،بوفه،فروشگاه در خود هتل،باشگاه ورزشی،حمام ترکی،تو کشی ، امکانات تور دبی خرداد 97جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خشکشویی ، دستگاه خودپرداز ، سرویس ایاب و ذهاب رایگان ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، لباسشویی ، مرکز تجارت ، کرایه اتومبیل

هتل کنراد دبی آماده پذیرایی به شما گردشگران تور دبی و اوقات خوشی تور دبی فروردین 97را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

هتل کنراد دبی


هتل شرايتون كريك دبی

هتل شرايتون كريك دبی یکی از هتلتور دبی بهار 97 های 5 ستاره دبی می باشد.این هتل در نزدیکیتور دبی اردیبهشت 97 آبنمای شهر دبی واقع شده است.گردشگران تور دبی می توانند به معروفترین مرکز تجاری BurJuman رفته و دیدن نمایید.امکانات هتل:رستوران - پذیرش شبانه روزی - روزنامه - اتاقهای پاک و بدون سیگار - آسانسور - پذیرش و تحویل سریع - گاوصندوق - انبار بار و چمدان - فروشگاه تور دبی فروردین 97در هتل - تهویه - بار-خانه داری - امکانات جلسه و ضیافت تور دبی خرداد 97- ترانسفر فرودگاه - لباسشویی - خشکشویی

با تور دبی همراه شوید تور دبی تابستان 97و در این هتل بسیار زیبا اقامتی دلنشین و خوشی را کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل شرايتون كريك دبی


هتل ملیا دبی

هتل ملیا دبی یک از بهترین هتل های پنج ستاره دبی می باشتور دبی بهار 97د.این هتل بسیارتور دبی اردیبهشت 97 لوکس و مدرن در قلب منطقه تاریخی دبی می باشد.این هتل بسیار تور دبی خرداد 97لوکس به دلیل نردیکی به مراکز خرید و سوق طلا و جاذبه های گردشگری بسیار زیبا مورد توجه بسیار گردشگران تور دبی قرار گرفته است.هتل ملیا پذیرای  توریستانی از سراسر جهان بوده تا به اکنون بوده است.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی حدودا 15 کیلومتر می باشد.تعداد اتاق های این هتل 164 با امکانات و خدمات رفاهی این بسیار ویژه در اختیار گردشگران تور دبی قرار گرفته است.امکانات هتل ملیا دبی:استخر روباز ، جکوزی ، اتاق جلسه کاملا مجهز ، ترانسفر فرودگاه ، خدمات گردشگری  ، محوطه حمام آفتاب ، دو رستوران، صبحانه ای مجلل ، امکانات ورزشی و بدنسازی تور دبی فروردین 97وشاتل رایگان به ساحل جمیرا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس.همچنین شاتل رایگان به پارک ساحلی جمیرا ، رستوران و خدمات متعدد از ویژگیهای تور دبی تابستان 97منحصر بفرد هتل ملیا دبی می باشد که قامتی خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی فراهم می کند.

 

هتل ملیا دبی


هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل 5 ستاره گالریا رزیدنس دبی در یکی از بهترین و معروفترین تور دبی بهار 97منطقه (دیره) واقع شدهتور دبی اردیبهشت 97 است.این هتل بسیار مدرن و شیک دارا 370 اتاق بسیار دنج و با امکانات و خدمات رفاهی بسیار عالی پاسخگوی 24 ساعته مسافران تور دبی می باشد.سیستم تهویه هوا ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ، ماهوارهتور دبی خرداد 97 ، تلویزیون ، اینترنت ،رستوران،تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ ، اسکواش ، مینی گلف را به مسافران تور دبی خود ارائه می دهد.لازم به ذکر است که در این هتل انواع غذاهی اروپایی و بین المللی آماده سرو می باشد.فاصله هتل تا فودگاه بین المللی 13 کیلومتر می باشد.برای اطلاع بیشتر تور دبی فروردین 97از می توانید با شماره تور دبی تابستان 97تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل گالریا رزیدنس دبی


هتل پالازو ورساچه دبی

این هتل یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستاره دبی میتور دبی بهار 97 باشد.نام گذاری تور دبی اردیبهشت 97ورساچه بدین دلیل است که سنگ های مرمر تزیینی است که بر عهده ورساچه ایتالیا می باشد و مورد توجه بسیاری از مسافران تور دبی قرار گرفته است.در این هتل 8 رستوران بسیار عالی و با غذاهای تور دبی خرداد 97منحصر به فرد موجود است که انواع غذاهای اروپایی و بین المللیدر محیط  آرام و سر سبز آماده سرو می باشد.امکانات هتل شامل:خدمات خشکشویی،رستوران،صندوق اماناتتور دبی تابستان 97،سالن کنفرانس،تهویه مطبوع،وان و امکانات اسپا و ... از جمله امکاناتیتور دبی فروردین 97 است که در اختیار مهمانان تور دبی قرار گرفته است.

هتل پالازو ورساچه دبی



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های دبی,هتل های ارزان دبی,بهترین نرخ هتل های دبی,آفر هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

اسکی کابلی کیش

اسکی کابلی کیش

 اسکی کابلی کیش به طول 860  متر و عرضتور کیش بهار 97 160 متر با 5  برج در ساحل جزیره کیش برپا تور کیش تابستان 97شده  و با سرعت 28 تا 62  km در ساعت می باشد . اسکی کابلی کیش بزرگترین سایت اسکی کابلی دنیا و اولین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه می باشد که مسافران تور کیش از علاقه مندان این تفریح مهیج می باشند.تور کیش فروردین 97 سایت اسکی کابلی کیش طبق استانداردهایتور کیش اردیبهشت 97 بین المللی و آخرین تکنولوژی روز ایجاد شده و محل مناسبی برای اجرای مسابقاتتور کیش خرداد 97 داخلی و خارجی می باشد .مسافران در ساحلی زیبا نمای دیدنی را پیش روی خود دارند. ورزش اسکی کابلی ورزشی ساده می باشد که سنین مختلف می توانند از این ورزش مفرح لذت ببرند. در این سایت کافی شاپ و رستوران با غذاهای لذیذ و آلاچیق برای استراحت مهیا شده است.


مجموعه ورزشی میر مهنا کیش

 

مجموعه ورزشي ميرمهنا در قسمت شمال غربي جزيره کیش قرار دارد. تور کیش بهار 97اين مجموعه شامل سه زمين فوتبال چمن مصنوعي و سالن اختصاصي ژيمناستيك با وسايل پيشرفتهتور کیش فروردین 97 است.ساعاتتور کیش خرداد 97 کار این مجموعه  همه روزهتور کیش اردیبهشت 97 از ساعات 17/30 الي 21 روزهاي فرد از ساعت 10 الي 11/30 برای مسافرین تور کیش می باشد.
تلفن تماس: 0764-4450940

 


بولینگ در کیش

بولینگ در کیش از ورزش های پرطرفدار می باشد تور کیش خرداد 97که که در مجموعه وتور کیش تابستان 97رزشی مریم کیشتور کیش بهار 97 می باشد و بزرگترین مجموعه بولینگ ایران است که دارای 16 خط بولینگ دیجیتالی استاندارد و مجهز است این سالن بولینگ در طیقه اول مجموعه ورزشی مریم می باشد که دارای نمایی زیبا از جزیره کیش می باشد و آماده پذیرش گردشگران تور کیش است . بولینگ در کیش را می توان به صورت خانوادگی نیز انجام داد که در این مجموعه سالنی را به این منظور در نظر گرفته اند و همچنین قابلتور کیش فروردین 97 ذکر است در این مجموعه سالن بدنسازی مجزا برای بانوان و آقایان می باشد . برای عضویت در این قسمت مدت آن 15 روز و 30 روزه است که زمان صبح آن برایتور کیش اردیبهشت 97 خانم ها و بعد از ظهر برای آقایان می باشد . مسافران تور کیش می توانند به مجموعه مریم رفته و از امکانات بولینگ در کیش استفاده کنند.


پرواز با جایروکوپتر در کیش

در جزیره کیش جدیدا یک تفریح بسیار هیجان انگیز ایجاد شده است با تور کیش تابستان 97نام پرواز تفریحی یتور کیش بهار 97ا جایروکوپتر کیش که میتوانند گردشگران تور کیش از آن بهره مند شوند که همچنین اخیرا این پرواز با استقبال زیادی روبرو شده است. جایروکوپتر در کیش تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که به گردشگران تور کیش کمک می کند در فضایی امن و آرام  پروازی برفراز خلیج فارس را تجربه و جزیره مرجانیکیش را از منظری متفاوت تماشا کنند. برای انجام این پرواز باند گلایدر فرودگاه بین المللی کیش به طول 1500 متر پذیرای گردشگران و ساکنانتور کیش اردیبهشت 97 جزیره می باشد.برای تجربه این پرواز که در ارتفاع کم زیر نظر خلبانان با تجربه انجام می شود به کلوپ هوایی جزیرهتور کیش فروردین 97 زیبای کیش مراجعه نمایید. این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد. کلوپ هوایی کیش تنها تور کیش خرداد 97مرکز در خاور میانه است که امکان پرواز با جایروکوپتر را برای تمامی افراد فراهم نموده است.


  فلای بورد در کیش

فلای بورد یکی از ورزش های کیش است که نیاز تور کیش تابستان 97به عکس العمل و قدرت تصمیم گیریتور کیش بهار 97 بالایی دارد و مسافران تور کیش باید بتوانند تعادل خود را در هنگام پرواز در روی سطح آب بدست آورند تا مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر شوندسپس گردشگران تور کیش قادر خواهند بود که از میان آب بلند شوند و ساعت هاتور کیش اردیبهشت 97 از تخته فلای بورد خود لذت ببرند.فلای بورد قابلیت نصب به تمامی مدل های جت اسکی اعم از یاماها، کاوازاکی، سی دو را دارا می باشد.این ورزش تجربه ای متفاوت با تاثیراتی زیاد تور کیش فروردین 97از پمپاژ آدرنالین می باشد که بسیاری از مردم و گردشگران تور کیش منتظر آن بودند.این وسیلهتور کیش خرداد 97 ورزشی قابل استفاده در استخر ها،کلوپ های دریایی،اسکله های تفریحی و دریاچه ها میباشد.مسافران تور کیش میتوانند دوره های آموزشی این وسیله ورزشی آبی را ببینند دوره های مبتدی حداقل عمق مورد نیاز دو و نیم متر است. اگر گردشگران تور کیش قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتند حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.



:: برچسب‌ها: نرخ مناسب مراکز ورزشی کیش,مراکز ورزشی ارزان کیش,بهترین مراکز ورزشی کیش,معرفی مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش هر روز برای 3000 نفر ظرفیت دارد.امکاناتتور کیش بهار 97 این پارک آبی بسیار زیاد است و در کشور ماتور کیش خرداد 97 بی همتا است.در این پارک آبی تمام امکانات تور کیش تابستان 97حتی میتواند مورد استفاده خانواده ها و در تمام سنین قرار بگیرد و کاملا امن و سالم هستند.تمام امکانات این پارک جدید و بروز هستند تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند در این پارک آبی لذت ببرند.همچنین تعداد زیادی از این سرسره ها کاملا جدید هستند و همتا ندارند.اما قابل ذکر است که این پارک آبی تاسیس شدهتور کیش فروردین 97 ولی هنوز فعالیت خود را شروع نکردهتور کیش اردیبهشت 97 است.ولی به محض شروع مسافران تور کیش میتوانند از این پارک استفاده کنند و لذت ببرند.


چتر پاراسل کیش

چتر پاراسل یا چتر بازی تور کیش تابستان 97در فراز آسمانتور کیش فروردین 97 کیش بر روی دربا استتور کیش بهار 97 مسافران تور کیش میتوانند از این جاذبه گردشگری و تفریحی کیش استفاده کنند و لذت ببرند.دیدن جزیره تور کیش خرداد 97زیبای کیش و دریای خلیج فارستور کیش اردیبهشت 97 از بالا بسیار زیبا و جذاب است.پیشنهاد میشود مسافران تور کیش حتما از این تفریح هیجان انگیز استفاده کنند.


شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در جزیره زیبای کیش از بهترین تفریحات آبی بشمار میرود کهتور کیش بهار 97 هیجان زیادی دارد.مسافران تور کیش میتوانند در این تیوب ها به صورت دسته جمعی یا تک نفره نتور کیش فروردین 97شسته و یک وسیله قایق تندرو یا همان جت بوت تیوب را بر روی آب با سرعت زیاد میکشد که لذت زیادی دارد.مسافران تور کیش که دنبال هیجان زیاد هستند پیشنهاد میشود حتما شاتل سواری را امتحان کنند.اما به مسافرانی که شاتل را سوار میشوند باید مراقب خود باشند تا در آبتور کیش خرداد 97 نیافتند.شاتل سواری تور کیش تابستان 97در کیش جز جاذبهتور کیش اردیبهشت 97 های گردشگری محسوب میشود که هر ساله تعداد نفراتی که شاتل را امتحان میکنند افزایش میباشد.


سالن غدیر کیش

این سالن با مساحتی 1800 متتور کیش خرداد 97ر مربع آماده تور کیش فروردین 97برگزاریتور کیش اردیبهشت 97 انواع ورزش های رزمیتور کیش بهار 97،کشتی،بوکس است تا مسافران تور کیش بتوانند استفادهتور کیش تابستان 97 کنند.زمان شروع سالن 17 الی 23 میباشد.


مراکز آموزش غواصی کیش

غواصي در سواحل كيش به دليل مرجاني تور کیش تابستان 97بودن جزيره و شفافيت آبتور کیش بهار 97 دريا كه امكان تماشاي انواع آبزيان زيبا و منحصر به فرد اين منطقه را ميسر مي سازد جاذبه فراواني براي گردشگران و شهروندان كيش بوجود آورده و افراد زیادی با رفتن به تور کیش به این تفریح می پردازند.در جزبره کیش دو مركز وجود دارد که غواصی را به تور کیش اردیبهشت 97علاقمندان این رشته آموزش می دهند. مراکز غواصی کیش همه روزه (365 روز در سال) تورهای غواصی و اسنورکلینگ را به بهترین دایوسایت های کیش برگزارتور کیش فروردین 97 می نماید. تورهای غواصی به دایوسایت های دور و  نزدیک جزیره کیش و جزیره های اطراف ، دایو سایت های دور از جزیره کیش. کشتی غرق شده داما ، غواصی عمیق ، غواصی در مناطق مرجانی ، غواصی در آبهای جریان دار و هر دایوسایتی تور کیش خرداد 97که شما مایل به غواصی در آن باشید.

 

مراکز آموزش غواصی کیش



:: برچسب‌ها: ارزان ترین مراکز ورزشی کیش,مراکز ورزشی مناسب کیش,بهترین مراکز ورزشی کیش,مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

بازارچه شهر چین در کیش

 

بازارچه شهر چین در کیش فروشگاه کوچکیتور کیش بهار 97 است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد . این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند . اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتیتور کیش خرداد 97 است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است .تور کیش تابستان 97 کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفتور کیش فروردین 97ش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . تور کیش اردیبهشت 97شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است .

 


بازار پانیذ کیش

بازارپانیذ یكى از مراكز تجارى جزیره كیش است كه مابینتور کیش بهار 97 بازارهای پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت كیش قرار دارد. این بازار در دو طبقه، ارایه‌كننده انواع مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتیتور کیش خرداد 97، لوازم تور کیش فروردین 97خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد. مسافران محترم تور کیش میتوانند همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌كشی شرکت کنندتور کیش تابستان 97، بازار با اجرای برنامه‌های شادتور کیش اردیبهشت 97 و ارائه جوایز به برندگان برگزار میگردد.

بازار پانیذ کیش


 بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از مرکز تجاری تور کیش خرداد 97جزیره کیش محسوب می شود که در اول جاده جهان و در نزدیکی تور کیش بهار 97رستوران پدیده شاندیز کیش قرار گرفته است . بازار پدیده کیش در مدت ۱۱۰ روز در فضایی به مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع ساخته شد . بازار پدیده کیش دارای معماری ویژه و جالبی می باشد که از بخش های مختلفی مانند :تور کیش فروردین 97 غرفه ویژه فروش کالا ، اجرای برنامه های شاد و مفرح همراه با موسیقی زنده ، قرعه کشی و اهدا جوایز به نفرات برگزیده، رستوران با غذاهای متنوع، کافی شاپتور کیش اردیبهشت 97  و غیره می باشد . کالاهایی که در بازار پدیده برای گردشگران و مسافران تور کیش ارائه می شود: انواع پوشاک ، کیف و کفش زنانه و مردانه، چمدان ، اسباب بازی ، لوازم خانگی ، لوازم آشپز خانه ، وسایل دکوری ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، وسایل صوتی و تصویری تور کیش تابستان 97، مواد غذایی و مکمل غذایی و دارویی و دیگر کالاهای مورد نیاز و خرید مسافران با قیمت های بسیار مناسب برای خریداران عرضه شده است. بازار پدیده کیش در اکثر روزها از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۲:۳۰ شب باز می باشد و خدمات سرویس رفت و برگشت هم رایگان است.


بازار هرمز کیش

بازار قدیمی و پر رونق هرمز جزیره تور کیش خرداد 97کیش در زمینی به اندازه بیست تور کیش بهار 97و پنج هزار مترمربع در جزیره زیبا کیش ساخته شده تا  همه گردشگران تور کیش به مراکز خرید کیش دسترسی داشته و کلیه مواد مورد نیاز خود  را بدون رفت و آمد های درون شهری تامین کنند.کل مغازه های تجاری بازار هرمز کیش ۲۸۳ باب هست که از این تعداد ۱۰۰ غرفه در طبقه همکف ، ۱۰۱ غرفه در طبقه اول و ۸۲ غرفه در بخش خدمات سنگین می باشد  و مساحت غرفه ها تور کیش فروردین 97ما بین ۲۵ متر الی ۱۴۰ متر مربع میباشد .اتور کیش اردیبهشت 97ین بازار حتی به ظاهر یک بازار زیاد مشتری پسند نباشد ولی جز بهترین مراکز تور کیش تابستان 97خرید کیش تعلق دارد.


مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستورانتور کیش بهار 97 گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و تور کیش خرداد 97آرایشی , پتور کیش تابستان 97وشاک , لوازم و وسایل صوتیتور کیش فروردین 97 و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود داردتور کیش اردیبهشت 97. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش اهداء می شود.



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارزان کیش,لوکس ترین مراکز خرید کیش,آفر ویژه مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید رویا مال کیش

مرکز خرید رویا مال از بهترین مراکز خرید تور کیش فروردین 97جزیرهتور کیش بهار 97 کیش است که در بهمن سال 1394 به بهره برداری رسیده است.تمام اجناس این فروشگاه برندتور کیش خرداد 97 هستند.مسافران تور کیش میتوانند تمام وسایل و پوشاکتور کیش اردیبهشت 97 مورد نیاز خود را از این مرکز خرید خریداریتور کیش تابستان 97 کنند.


مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش دارای درتور کیش خرداد 97 زمینی به مساحت 4000 متر تور کیش بهار 97ساخته شده است.بهترین حسن این مرکز خرید نزدیک بودن به هتل ها است.در این مرکز خرید دو طبقه تجاری،دو طبقه اداری است.در این مرکز خرید رستوران نیز وجود دارد تا مسافران تور کیش پس اتمام خرید های خود میتوانند در رستوران غذا سفارش دهندتور کیش فروردین 97 و لذت یک خرید خوب را داشته باشند.تور کیش اردیبهشت 97مرکز خرید دیپلمات چشم انداز رو به دریای خلیج فارس را دارد کتور کیش تابستان 97ه مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار گرفته است.


مرکز خرید میکا کیش

مرکز خرید میکا از زیباترین مجتمع های تور کیش خرداد 97تجاری تفریحی کیش میباشدتور کیش بهار 97.در این مجتمع سینما،بولینگ،مرکز خرید وسیع،تونل باد،شهر کودکان،شهر عجایب،آکواریوم،گلف دیجیتال،تور کیش تابستان 97سالن پاتیناژ،تله کابین وجود دارد تا مسافران تور کیش و همچنینتور کیش اردیبهشت 97 کیشوندان بتوانند در این مکان علاوه برمکان های خرید،تفریحی،ورزشی،فرهنگی تور کیش فروردین 97نیز داشته باشند و لحظات خوبی را سپری کنند.از دیگر امکانات میکا مال میتوانیم به:اینترنت،استخر،آسانسور،پله برقی،فضای سبز،زنگ خطر اشاره کرد که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند.


لاریسا مال کیش

لاریسا مال در میدان امیر کبیر جزیرهتور کیش خرداد 97 زیبا کیش قرار گرفته است.لاریسا تور کیش بهار 97مال دارای 8 طبقه مجهز است که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است.این 8 طبقه شاملتور کیش فروردین 97،رستوران،سینما،بانک،سالن همایش،3 طبقه پارکینگ،دفاتر اداری،5 طبقه فروشگاه،مرکز بازی و سرگرمی است که مسافران تور کیش میتوانند استفاده کنند و لحظاتتور کیش تابستان 97 خوبی را داشته باشند.تور کیش اردیبهشت 97


کارینا مال کیش

کارینا مال از بهترین مراکزتور کیش خرداد 97 خرید کیش میباشد که در مساحت 19500 تور کیش بهار 97متر مربع میباشد.کیشوندان و گردشگران تور کیش میتوانند از این مجتمع تجاری استفاده کنند و لحظات خوبی را داشته باشند.این مراکز خرید دارای 2 پله برقی در ورودی مجتمع برای رفت و برگشت وجود دارد.4 آسانسور که دوتاتور کیش فروردین 97 از آنها شیشه ای و برایتور کیش تابستان 97 مسافر بری و حمل بار وجود دارد.در مجتمع تجاری کافی شاپ و رستوران وجود دارد تا مسافران تور کیش در صورت احساس گرسنگی از غذا ها و نوشیدنی ها استفاده کنند و لتور کیش اردیبهشت 97ذت یک خرید خوب در این جزیره زیبا را داشته یاشند.



:: برچسب‌ها: ارزان ترین مراکز خرید کیش,بهترین مراکز خرید کیش,آفر مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

مرکز خرید کیش مال

مرکز خرید کیش مالتور کیش تابستان 97 از بهترین مراکز خرید این جزیرهتور کیش بهار 97 میباشد.مسافران محترم تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز میتوانند در این پاساژ بهترین خرید های خود را داشته تور کیش خرداد 97باشند و لذت یک خرید را دتور کیش فروردین 97ر این مرکز خرید داشتهتور کیش اردیبهشت 97 باشند.بیشتر غرفه های این پاساژ برند میباشند و بهترین کیفیت را دارند تا مسافران تور کیش از خرید های خود راضی باشند.


 بازار ماهی کیش 

بازار ماهی کیش جز آن دسته از بازار های کیش میباشد تور کیش بهار 97که محصولات دریایی رتور کیش فروردین 97ا در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.در این بازار انواعتور کیش تابستان 97 ماهی های خلیج فارس به مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز فروخته میشود.بازار ماهی فروشان در 12 غرفه ماهی فروشی و 2 غرفه پاک کردن ماهی است تا مسافران تور کیش به راحتی در همانجا ماهی های تور کیش اردیبهشت 97خود را پاک کنند.این بازار با کتیبه های سفالی با نقش مرجانی تزئین شده و دارای پیشرفته ترین سیستمتور کیش خرداد 97 تهویه است.


مرکز خرید پادنا کیش

مرکز تجاری-اداری پادنا کیش با 56 واحد تور کیش فروردین 97نمایشگاهی و 48 واحد تور کیش بهار 97در دو طبقه بین میدان هرمزتور کیش خرداد 97 و خلیج فارس احداث گردیده استتور کیش تابستان 97.این مرکز خرید با فروش کالاهای با کیفیت و متنوع مورد علاقه ی بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد.زمینه ی فعالیت مرکز تجاری پادنا بیشتر در زمینه مبلمان است.تور کیش اردیبهشت 97

مرکز خرید پادنا کیش


مرکز خرید صدف کیش

مرکز خرید صدف کیش یکی از مراکز معروف کیش می باشد کهتور کیش بهار 97 در سال 1384 در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع ساخته شدهتور کیش خرداد 97 است. این مرکز خرید یک بازار محلی بود که در دو طبقه تشکیل شده است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد. زمینه فعالیت این مرکز خرید شامل: پوشاک، مواد غذایی و تور کیش فروردین 97هر آنچه که مسافران تور کیش نیاز داشته باشنتور کیش اردیبهشت 97د می باشد. میافراتور کیش تابستان 97ن و گردشگران تور کیش می توانند در این مرکز خرید وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مرکز صدف کیش


مرکز خرید دامون کیش

این مرکز خرید در سال 1391 افتتاح شده و یکی از مجتمع هایتور کیش بهار 97 معروف کیش در بین گردشگران تور کیش است. این مجتمع در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران با چشم اندازی زیبا، غذاهای ایرانی، فست فود و غذا های چینی را به مشتریان عرضه می کنند. در مرکز خرید دامون تور کیش تابستان 97در کیش اتور کیش فروردین 97نواع فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، عینک، کامپیوتر ولپ تاپ، موبایل، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، قنادی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد .همچنین به دليل داشتن فود كورت در طبقه فوقاني آن تور کیش خرداد 97و مجاورت با ساحل دامون جذابيت خاصي براي گردشگران و شهروندان تور کیش اردیبهشت 97كيش ایجاد کرده است.

 

مرکز خرید دامون کیش



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید کیش,مراکز خرید ارزان کیش,مراکز خرید مناسب کیش,مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در پایان بلوار دریا تور کیش بهار 97و در فضایی به وسعت 3428 متر مربع احداثتور کیش خرداد 97 شده است. هتل عالی قاپو کیش دارای 28 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل آپارتمان عالی قاپو امکانات و خدمات مورد نیاز و رفاهی برای گردشگران و میهمانان تور کیش مهیا کرده است . از دیگر امکانات هتل آپارتمان عالی قاپو : سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون، تلفن داخل اتاق، مجهز به سیستمتور کیش اردیبهشت 97 اعلام حریق می باشد. هتل عالی قاپو کیش به مراکز خرید و مراکز تفریحی بسیارتور کیش فروردین 97 نزدیک است. همچنین هتل عالی قاپو کیش به فرودگاه فقط ده دقیقه و به مراکز خرید پنجتور کیش تابستان 97 دقیقه فاصله دارد و برای مسافران تور کیش بسیار مناسب می باشد. هتل عالی قاپو کیش برای اقامت خانوادگی بسار مناسب می باشد.

 

هتل عالی قاپو کیش


هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمییز می باشد که بتور کیش بهار 97ین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش خود ترانسفر فرودگاهی دارد از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برایتور کیش خرداد 97 رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا تور کیش اردیبهشت 97کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تتور کیش تابستان 97خفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است تا عزیزان بعد از گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش و هم بازدید از مراکز خرید کیش در این رستوران و کافی شاپ استراحت نمایند و از این فضا و غذاها لذت ببرند. هتل گاردیناتور کیش فروردین 97 کیش از جمله هتل های خوب کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب می باشد.

 


  هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره تور کیش تابستان 97می باشد نزدیک بازاتور کیش بهار 97ر پردیس دو  در میدان سیری ساختهتور کیش خرداد 97 شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلاتتور کیش اردیبهشت 97 کیش که دو تخته به بالا هستندتور کیش فروردین 97 یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.


هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره تور کیش تابستان 97جزیره کیش می باشد کتور کیش بهار 97ه تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و تور کیش اردیبهشت 97خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خودتور کیش خرداد 97 انتخاب می نمایند.

 

هتل قائم کیش


هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوبتور کیش تابستان 97 و تمیز کیش می تور کیش بهار 97باشد که برای اقامت خانوادگی تور کیش خرداد 97بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به تور کیش اردیبهشت 97بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک می باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانیتور کیش فروردین 97 , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

 



:: برچسب‌ها: آفر ویژه هتل های کیش,نرخ ارزان هتل های کیش,قیمت مناسب هتل های کیش,مناسب ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش ازتور کیش خرداد 97 جمله هتل های تمییز می باشتور کیش تابستان 97دتور کیش بهار 97 که مسافران تورکیش از جمله مسافران تور کیش اردیبهشت 97هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ایتور کیش فروردین 97 داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.


هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های پر طرفدار کیش تور کیش بهار 97میباشد که با چشم اندازی زیبا و تور کیش اردیبهشت 97موقیعت مکانی منحصر به فرد در قلب جزیره کیش واقع شده است. هتل پارسیان کیش به سال 1374 در جزیره زیبای کیش راه اندازی شده که از لحاظ کیفیتی در درجه هتلهای 3 ستاره تاپ کیش میباشدتور کیش خرداد 97. قرار گرفتن در میان دو بازار بزرگ، نزدیکی به 4 بازار معروف دیگر،فاصله بسیار کم با دریا، اسکله تفریحی و اماکن تفریحی در کنار امکانات و خدمات مناسب، سبب شده تا هتل پارسیان به یکی از معروف ترین هتل های جزیره کیش مبدل شود. تمام اتاقهای هتل پارسیان به صورت سوئیت و بسیار تمیز و بزرگ میباشد.

امکانات رفاهی این هتل شامل:رستوران تور کیش فروردین 97،فست فود ،کافی شاپ ،سالن کنفرانس ،سالن زيبايى بانوان ،سالن زيبايى آقایان ،خشک شویی ،اجاره اتومبیل ،کافی نت 

مسافران تور کیش میتوانند با اقامت در این هتل زیبا و مجهز لحظات خوش و آرامی را تجربه کنند.

هتل پارسیان


هتل دریا کیش

هتل 2 ستاره دریا کیش در زمینی به مساحت 3850 هزار مترتور کیش بهار 97 مربع مشرف به بلوار بزرگ ختور کیش اردیبهشت 97لیج فارس بنا شده است. این مجموعه در سه بلوک مجزا طراحی شده است که مساحت هرکدام از این بلوک ها 3000 هزار مترمربع می باشد. این بلوک ها به صورت پلکانی در دو طبقه ساخته شده اند. این هتل در مرکز جزیرهتور کیش تابستان 97 کیش قرار گرفته و مسافران تور کیش بدون نیاز به وسیله نقلیه می توانند به مراکز تفریحی و مراکز خرید بروند.هتل دریا تور کیش خرداد 97دارای 50 اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تتور کیش فروردین 97خته، پنج تخته و سویت دوبلکس می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس می باشند.  فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مراکز خرید 5 دقیقه می باشد.

 

هتل دریا کیش


هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان 2 ستاره سالار کیش تور کیش فروردین 97در کنار هتل داریوش و تور کیش بهار 97ساحل مرجانی جزیره تور کیش اردیبهشت 97زیبای کیش بنا شده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس قرار گرفته است و نیز به اسکله تفریحی بسیار نزدیک استتور کیش خرداد 97 در ضمن در نزدیکیتور کیش تابستان 97 آن یک سوپر مارکت وجود دارد. در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده کنید.

 امکانات هتل آپارتمان سالار کیش:

سوئیت های آن دارای یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی می باشد.

هتل آپارتمان سالار کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در تور کیش فروردین 97جزیره کیش افتتاحتور کیش بهار 97 شده ودارای موقعیت دسترسی تور کیش اردیبهشت 97مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که تور کیش تابستان 97قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق هایتور کیش خرداد 97 این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلتور کیش خرداد 97ی در سال 1385 افتتاح وتور کیش بهار 97 آخرین بازسازی این هتل در سال 1394 بودهتور کیش فروردین 97. هتل شایلی دارای 40 واحد با ظرفیت 87 تخت برای مسافران تور کیش است.امکانات این هتل برای مسافران تور کیش:رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی هایتور کیش تابستان 97 سرد و گرم، صندوق تور کیش اردیبهشت 97امانات، فضای سبز،تمام اتاق ها مجهز بوده برای مسافران تور کیش که سفری راحت را داشته باشند.


هتل آسیا کیش

این هتل آسیا از هتل های خوب کیشتور کیش اردیبهشت 97 است که تمام اتاق تور کیش بهار 97های اینتور کیش فروردین 97 هتل مجهز هستند که باعث میشوند مسافران تور کیش در آرامش و راحتی در این هتل بمانند. امکاناتی مانند :تور کیش خرداد 97 تلوزیون، یخچال، مبل، کاناپه، اینترنت پر سرعت، حمام، کولر گازی و دیگر اتور کیش تابستان 97مکاناتی ک مسافران تور کیش بتوانند راحت باشند.


هتل پردیس کیش

هتل پردیس هتل 1 ستاره در کیشتور کیش اردیبهشت 97 است. با اینکه این تور کیش بهار 97هتل 1 ستاره است ولی از هتل های خوب کیش است که امکانات خوبی برای مسافران تور کیش است.

تمام اتاق های این هتل مجهز هستند تور کیش تابستان 97و کارکنان این هتل به تور کیش خرداد 97خوبی با مسافران تور کیش بتور کیش فروردین 97رخورد میکنند و هر چیزی که آنها خواستند ر اختیارشان بذارند.مسافران و گردشگران تور کیش  میتوانند اقامتی راحت تور کیش خرداد 97و آرام و را داشته باشند.


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس هتلی یک ستاره تور کیش اردیبهشت 97است برای مسافرانی که میخواهندتور کیش بهار 97 اقامتی اتور کیش فروردین 97رزان رت در کیش تجربه کنند.این هتل دارای اتاق های 4 و 5 تخته است.هتل ققنوس به اسکله تفریحی و بازار های خوب کیش نزدیک است تا مسافران تور کیش بتوانند زود تر به بازار برسند.هتل ققنوس تور کیش تابستان 97دارای آمفی تئاتر است که ظرفیت تقریبا 300 نفر راتور کیش خرداد 97 دارد. مسافران تور کیش میتوانند در این هتل اقامت خوبی را داشته باشند.


هتل ترنج کیش

هتل پنج ستاره بر روی آب و هتل پنج ستاره ساحلی است که تور کیش بهار 97فاز یک به اتمام رسیده و فاز دو در دست طراحی می باشد. طرح فاز یک (هتل بر روی آب) برای اولین بار در خاور میانه و در جزیره کیش با نمایی از بته جقه (نماد ایرانی) بر روی خلیج فارس هک شده است.در تور کیش میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  هتل دریایی ترنج با مسیر یک کیلومتری بر روی سطح دریا، 100 ویلا 40 متری و 60 متری همراه با بالکن اختصاصی را به یکدیگر متصل کرده است.تور کیش اردیبهشت 97 همچنین هتل دریایی ترنج دارای 5 سوئیت VIP با دیزاین ملل مختلف می باشد. اتاق های این هتل زیبا دارای کف شیشه ای بر روی آب هستند.خدمات رایگان هتل شامل صبحانه بوفهتور کیش فروردین 97، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP و اینترنت است. والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، اتاق نگهداری کودک و سالن اسپا بخشی از امکانات هتل است.
مجموعه رستوران های هتل ترنج شامل رستوران خورشید، رستوران تاج تور کیش خرداد 97جهت صبحانه بوفه و عصرانه، کافه گلف (کافی شاپ و غذاهای فرنگی)، رستوران ساحلی جهت ناهار و شام بوفه، کافی شاپ ساحلی با ارائه انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزا، لمکده ساحلی با ارائه انواع قلیان و چای است.

امکانات هتل : پاركينگ ،کافیتور کیش تابستان 97 شاپ ،دستگاه ATM ،رستوران ،چایخانه سنتی ،رستوران ایتالیایی ،آلاچیق ساحلی ، آلاچیق بیرون از هتل ،سالن بدن سازی ،اسپا ، ماساژ ،اینترنت در اتاق 

 



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل خیام کیش

هتل خیام از هتلتور کیش اردیبهشت 97 های خوبتور کیش بهار 97 یک ستاره کیش تور کیش فروردین 97است که بسیار تمیز و شیک است سرویس دهی این هتل بسیار خوب است.ترانسفر فرودگاهی نیز دارد.این هتل به ساحل نزدیک است که این یک پوینت مثبت بین مسافران تور کیش است.این هتل به صورتتور کیش تابستان 97 ویلایی بوده است.مسافران تور کیش به دنبال هتلی ارزان و تمیز در کیش هستندتور کیش خرداد 97 میتوانند از این هتل برای اقامت خود استفاده کنند.


هتل فرشتگان کیش

هتل فرشتگان از هتل هایتور کیش تابستان 97 تک ستاره کیش تور کیش اردیبهشت 97است.این هتل تور کیش بهار 97دور از مرکز شهر است.مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد شود میتوانند از این هتل برای اقامت استفاده کنند.کیفیت غذا های این هتل معمولی است.

امکانات هتل فرشتگان برای مسافران تور کیش:رستوران، اینترنت،تور کیش فروردین 97كافی شاپ،ماهواره،نمازخانه، یخچال، تلویزیون و دیگر امکاناتی که موجب آرامش خاطر مسافران تور کیش میشوتور کیش خرداد 97د.


هتل پانیذ کیش

هتل 2 ستاره پانیذ از هتل هایتور کیش خرداد 97 کیش است که در مرکز شهر قرار داردتور کیش بهار 97. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی برای مسافران تور کیش است تا مسافران تور کیش بتوانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه کنند.فاصله این هتل تا مرکز شهر 2 دقیقه و تا فرودگاه فقط 15 دقیقه راه است.غذای رستوان این هتل بسیار با کیفیت وتور کیش اردیبهشت 97 خوشمزه هستند تا مسافران تور کیش لذت ببرند.

امکانات هتل پانیذ ویژه مسافران تور کیش:اینترنت،سونا،جکوزی،استخر،کافیتور کیش فروردین 97 شاپ،رستوران،باشگاه ورزشی،ترنسفر فرودگاهی و دیگر امکانات که موجب میشودتور کیش تابستان 97 این هتل جز هتل های 2 ستاره قرار بگیرد.


سوئیت نوبنیاد کیش

سوئیت نوبنیاد کیش از سوئیت تور کیش خرداد 97های تمیز و شیک تور کیش اردیبهشت 97این جزیره میباشتور کیش بهار 97د که داری بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد.این امکانات شامل:میز بیلیارذ،فوتبال دستی،مبله است که مسافران تور کیش تور کیش فروردین 97استفاده کنند و لذت ببرند.سوئیت نوبنیاد برای آن دسته ازتور کیش تابستان 97 مسافران تور کیش که خانوادگی سفر میکنند مناسب است.


هتل فارابی کیش

هتل فارابی از هتل های 2 ستاره کیش میباشد.هتل فارابی از هتل تور کیش بهار 97در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد.فاصله هتل تا فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه میباشد تا مسافران تور کیش به راحتی و سریع به هر جای این جزیره زیبا رفت و آمد کنند.هتل فارابی دارای رستوران و کافی شاپ میباشد که بهترینتور کیش خرداد 97 ها راتور کیش تابستان 97 برای مسافرانتور کیش اردیبهشت 97 ارائه میدهد.این هتل دارای 136 اتاق پاک و تمیزتور کیش فروردین 97 میباشد.از امکانات این هتل هم میتوانیم به: ترانسفر فرودگاهی،کافی نت، چایخانه سنتی، گشت شهری، رستوران، ماهواره،اسنوکر، مینی بار،آرایشگاه،بیلیارد،اینترنت میباشد تا مسافران تور کیش استفاده کنند و لذت ببرند.



:: برچسب‌ها: رزروهتل های کیش,نرخ ویژه هتل های کیش,قیمت هتل های کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل دیدنیها کیش

هتل 3 ستاره دیدنیها،در جزیره زیبای کیش درتور کیش بهار 97 کنار بازار مرجان واقع شده است.ویلاهای ساحلی این تور کیش تابستان 97هتل انتخاب مناسبی برای یک اقامت به یاد ماندنی برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد.داشتن فضای سبز،مسیر دوچرخه سواری،فضایی برای پیاده روی،خدمات خشکشویی،تلوزیون،اینترنت رایگان،ترانسفر فرودگاه،اجاره ماشین،چایخانه سنتیتور کیش اردیبهشت 97،رستوران با طبخ غذای با کیفیت در کنار موزیک زنده و دیگر خدمات رفاهی در اختیار میهمانان هتل متور کیش فروردین 97ی باشد.از دیگر نکات مثبت هتل دیدنیها،قیمتی مناسب به همراه خدماتی مطلوب تور کیش خرداد 97می باشد.

هتل دیدنیها کیش


هتل الیت کیش

هتل الیت کیش ازجمله هتل های 2 ستارتور کیش فروردین 97ه خوب کیش محسوب تور کیش بهار 97می شود که برای جذب میهمان بیشتر در هتل خود،یک رستوران شیشه ایتور کیش خرداد 97 بر روی آب ساخته است.هتل الیت بخاطر موقعیت جغرافیایی خوب خود تور کیش اردیبهشت 97گردشگران تور کیش زیادی را به خود جذب نموده است.برخورد خوب کارکنانتور کیش تابستان 97 هتل از دیگر ویژگی های ممتاز این هتل مقرون به صرفه می باشد.

هتل الیت کیش


هتل برج های طلایی کیش

هتل 5 ستاره برج های طلاییتور کیش خرداد 97 واقع در نوار ساحلی کیش بین میدان تور کیش بهار 97مرجان و پارس می باشد.این هتل فوق العاده،دارای 318 واحد به همراه امکاناتی شامل:فضای سبز،سالنتور کیش فروردین 97 بدنسازی،ایروبیک،سالن بیلیارد،استخر روباز در طبقه آخر هتل و مشرف به دریا،استخر سرپوشیده در طبقه منفی یک،سونا و جکوزی،لابی مرکزی با طراحی خاص،تور کیش اردیبهشت 97سالن کنفرانس،خدماتتور کیش اردیبهشت 97 نگهداری از اطفال،سیستم اطفای حریق وتور کیش تابستان 97 دیگر خدمات رفاهی در اختیار تمامی مسافران تور کیش می باشد.

هتل برج های طلایی کیش


هتل کوثر کیش

از جمله هتل های ساحلی کیش که با خیال راحت می توان به تفریح تور کیش بهار 97در ساحل پرداخت،هتل کوثر می باشد.این هتل تک ستاره در نزدیکی پارک دلفین ها واقع شده و محیط تور کیش فروردین 97امن آن برای بازی کودکان بسیار مناسب می شود.داشتن ساحل اختصاصی،کافی شاپ،سوئیت های متعدد،اینترنت پرسرعت،رستوران با سرو غذاهای با کیفیت،پارکینگ،چایخانه سنتی و... از جمله امکانات رفاهی موجود برای تمامی مسافران تور کیش می باشدتور کیش خرداد 97.رستوران شاندیزتور کیش تابستان 97 صفدریتور کیش اردیبهشت 97 و کافه مارینا پارک در فاصله 200 متری هتل کوثر واقع شده است.گردشگران تور کیش می توانند برای رفتن به مراکز خرید و تفریحی کیش از تاکسی سرویس های موجود استفاده کنند.

هتل کوثر کیش


برج مسکونی دنا کیش

برج مسکونی دنا از اولین برج های مسکونیتور کیش تابستان 97 هوشمند جزیره ی زیبای کیش تور کیش بهار 97محسوب می شود.این برج در 16 طبقه با واحد های 75 تا 355 متری در تمامی اوقات شبانه روز میزبان گردشگران تور کیش می باشد.شما می توانید از چشم انداز زمین گلف و خلیج همیشه نیلگون فارس لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنید.زمین گلف موجود در روبه روی برج دارای هفت دریاچه استتور کیش فروردین 97 و جزو بزرگترین زمین گلف های خاور میانه به شمار می رود.در محوطه ی برج شما می توانید از فضای تور کیش اردیبهشت 97سبز آن که 6000 متر مربع می باشد لذت ببرید.این برج منحصر بفرد دارای امکاناتیتور کیش خرداد 97 چون: تراس های بزرگ،سالن های ورزشی مجهز،سنسورهای هوشمند،کنترل هوشمند تهویه هوا و... می باشد.

برج مسکونی دنا کیش



:: برچسب‌ها: نرخ هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,قیمت ارزان هتل های کیش,هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل لارا آتالا آنتالیا

هتل 3 ستاره لارا آتالا Lara Atalla) تاتور آنتالیا بهار 97 ساحل آنتالیا 10 دقیقه رانندگی فاصله دارد. هتل 28 اتاق دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، حمام، تلویزیون، ماهواره، سشوار و ... می باشند. هر روز صبحانه بوفه و انواع نوشیدنی های مختلف در رستوران هتل سرو می شود. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس مرکزی 8 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیامی توانند از دیگر مناطق خوش آب و هوای آنتالیا دیدن کنند.

فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیاتور آنتالیا اردیبهشت 97 10 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 14 کیلومتر است.

آدرس: Caglayan Mahallesi 2003 Sokak No 30 Muratpaşa, 07100 Antalya, Turkey

امکانات  هتل لارا آتالا آنتالیا

استخر فضای باز، باغ، ساحل تور آنتالیا تابستان 97اختصاصی، رستورانتور آنتالیا فروردین 97، کافه، وای فای رایگان، تور آنتالیا خرداد 97پارکینگ رایگان، نگهداری از چمدان، پذیرش 24 ساعته، خانه داری روزانه، اتوکشی، خشکشویی، فکس، کپی، سیستم تهویه، روم سرویس.

 

 

 

 

هتل لارا آتالا آنتالیا


هتل لارا پلازا آنتالیا

هتل لارا پلازا آنتالیا از هتل های سه ستاره آنتالیا متور آنتالیا بهار 97ی باشد که در 5 کیلومتری تور آنتالیا خرداد 97فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل به دلیل نزدیکی به فرودگاه مورد توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. این هتل  دارای 73 اتاق دنج  و بسیار زیبا می باشد.گردشگران تور آنتالیا می توانند با تور آنتالیا تابستان 977 دقیقه مسافت به ساحل رفته و کناتور آنتالیا اردیبهشت 97ر عزیزانشان وقت گذرانی کنند.

از امکانات هتل می توان سالن کنفرانس،اینترنت، سالن بازی، سالن بدن سازی و والیبال و پینگ پنگ ،هتل حمام ترکی ، جکوزی و ماساژ نیز می باشد.

گردشگران تور آنتالیا می توانند در ورزش هایتور آنتالیا فروردین 97 نظیر پینگ پنگ و والیبال شرکت کنند و وقت گذرانی کنند.در رستوران این هتل انواع غذاهی ترکی و فرنگی و ایتالیایی سرو می شود.هتل لارا پلازا آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد و سفری دل انگیز را برای شما عزیزان آرزرومند است.


هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

 

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

 

هتل 3 ستاره وایت گاردن پنشن از تور آنتالیا اردیبهشت 97خانه های قدیمی ترکیتور آنتالیا بهار 97 است که زیبایی بینظیر معماری ترکی را منعکس می کند. این هتل در قسمت قدیمی شهر آنتالیا واقع شده و 15 اتاق دارد. مسافران تور آنتالیا در باغ سرسبز این هتل گردش و در آب تمیز استخر آن آبتنی می کنند، همچنین می توانند در تراس چشم انداز زیبایی از کوه های توروس و دریای مدیترانه را به تماشا بنشینند.

 هتل وایت گاردن پنشنتور آنتالیا تابستان 97 در فاصله نزدیکی از فروشگاهها، پارک، وسایل حمل و نقل عمومی می باشد و فاصله آن تا ساحل مرمرلی 250 متر و تا فرودگاه آنتالیا 12 کیلومتر است. از امکانات هتل عبارتند از: استخر، تراس، باغ، کرایه دوچرخه، کافه، خدمات بلیت، خدمات گردشگری، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خانه داری روزانه، اتوکشی، لاندریتور آنتالیا فروردین 97، خشکشویی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، سرویس شاتل (با هزینه)، روزنامه، روم سرویس و ... .


هتل سلاج آنتالیا

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 3 ستاره آنتالیا هتلتور آنتالیا بهار 97 سلاج می باشد.منظره تمامتور آنتالیا خرداد 97ی اتاق ها روبه دریای مدیترانه می باشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید نهایت لذت را کنار عزیزانتان تجربه کنید.رستوران این هتل آماده سرو انواع غذاهای ایرانی، ترکی، فرنگی برای شما میهمانان عزیز تور آنتالیا می باشد.

سایر امکانات هتل سلاج آانتالیا :لاندری ،آمادگی پذیرش 24 ساعته ،تهویه مناسب ، گردشگری ، حمام ترکی ، استخر روباز 

همچنین شما گردشگران تور آنتالیا اگر به اتومبیل احتیاج دارید از اجاره اتومبیل تور آنتالیا فروردین 97این هتل استفاده نمایید.با تور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل مقرون به صرفه  با امکانات و خدمات مناسب لحظات خوشی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.


هتل هاستل آباد آنتالیا

این هتل یکی از هتل بسیارتور آنتالیا تابستان 97 معروف آنتالیا می باشد.این هتلتور آنتالیا بهار 97 دارای 144 اتاق می باشد.گردشگران تور آنتالیا اگر به دنبال هتل مقرون به صرفه هستند می توانند در این هتل اقامتی تور آنتالیا اردیبهشت 97به یاد ماندنی را کنار عزیزانتان سپری کنید.کارکنان هتل 24 ساعته آماده خدمت رسانی به شما گردشگران تور آنتالیا می باشد.امکانات هتل: کرایه دوچرخه, صبحانه در اتاق, رستوران, بار و باغ,تور آنتالیا فروردین 97 خدمات تورها و رستوران

 با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل لحظات خوشی را سپری کنید و از منظره زیبای باغ و دو چرخه تور آنتالیا خرداد 97سواری لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: بهترین نرخ تور آنتالیا,ارزان ترین تور آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل پاریس آنتالیا

از هتل های 3 ستاره ترکیه هتلتور آنتالیا بهار 97 پاریس آنتالیاست،که در فاصله 400 متری ساحل لارا تور آنتالیا تابستان 97و 3 کیلومتری فرودگاه آنتالیا می باشد.در هتل پاریس ارائه خدماتی مانندتور آنتالیا خرداد 97: اینترنت رایگان، اتاق های پاک،سیستم تهویه سرمایشی و گرمایشی،ورزشتور آنتالیا اردیبهشت 97 های آبی،سالن اسپا شامل ماساژ و آب گرم،استخر روباز، صرف خوراکی های محلی و سنتی، لاندری، کافی شاپ و.... در تمام اوقات شبانه روز در اختیار گردشگران تور آنتالیا می باشد.این امکان برای مسافران تور آنتالیا که بتوانند ریلکستور آنتالیا فروردین 97 کنند و حمام آفتاب بگیرند، نیز وجود دارد.


هتل گاون کاو آنتالیا

هتل گاون کاو آنتالیا،جزو هتل های 3 ستارهتور آنتالیا بهار 97 آنتالیا به شمار می رود.تمامی اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی مطلوب مانند سیستم تهویه مطبوع،اتاق های پاک و بدون تور آنتالیا فروردین 97سیگار،اینترنت رایگان،خدمات خانه داری،امکاناتتور آنتالیا تابستان 97 باربیکیو و خدمات خشکشویی می باشد.مسافران تور آنتالیا می توانند از رستوران،تور آنتالیا خرداد 97ترانسفر فرودگاه،ورزش های آبی،پارکینگ که هتل در اختیارشان قرار داده بهره ببرند.

هتل گاون کاو آنتالیا


هتل کیوراک آنتالیا

اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید می خواهیدتور آنتالیا بهار 97  اقمت گاهی با امکانات خوب وتور آنتالیا اردیبهشت 97 قیمت مناسبی داشته باشید این هتل یکی از بهترین انتخاب های شما می باشد. این هتل 3 ستاره در نزدیکی برج ساعت واقع شده است و همچنین می توانید به مراکز خرید دسترسی آسان پیدا کنید.از امکاناتی که در این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکاناتی مثل لوازم بهداشتی داخل اتاق و تلویزیون و سیستم تهویه هوای مطبوع میز آرایش و اینترنت تور آنتالیا خرداد 97پرسرعت ماهواره و...خدمات می باشد. لازم بتور آنتالیا تابستان 97ه ذکر است ساعت پذیرش در این هتل از ساعت 11 صبح  تا 2:30 بعد از ظهر و تسویه کردن از ساعت 10صبح تا تور آنتالیا فروردین 9712:30 می باشد.

 


هتل رویال سیتی آنتالیا

 هتل سه ستاره هتل رویال سیتی آنتالیا یکی از تور آنتالیا بهار 97دنج ترین و بهترین تور آنتالیا اردیبهشت 97هتل های سه ستاره آنتالیا است این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل با امکانات خوب و فضای ساحلی و دلنشین یکی از هتل های مورد علاقه مسافران تور آنتالیا می باشد. در این هتل می توانید با کرایه دوچرخه به گردش در اطراف ساحل زیبای آنتالیا بزنید و از مناظر اطراف لذت ببرید.امکاناتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه داده است شامل ،سونا ،حمام ترکی ،حمام آفتاب ،استخر درتور آنتالیا فروردین 97 فضای باز ،سونا ،جکوزی ،ترانسفر فرودگاهی ،روم سرویس ،خشک شویی ،تلویزیون ،اینترنتتور آنتالیا خرداد 97 ،بالکن ،لوازم بهداشتی ،سیستم تهویه هوای مطبوع و...تور آنتالیا تابستان 97 می باشد.

 


هتل پریما آنتالیا

این هتل 3 ستاره تنها 50 متر از ساحل فاصله دارد و از تور آنتالیا بهار 97مناسب ترین هتل های آنتالیا است. اتاق های تور آنتالیا تابستان 97این هتل دارای تهویه مطبوع، نور زیاد و مبلمان چوبی می باشد. تمامی اتاق ها دارای مینی بار، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و سشوار هستند. برخی از اتاق ها دارای دید دریای مدیترانه می باشند. هتل تور آنتالیا اردیبهشت 97پریما خدمات ترانسفر به دریا را دوبار در روز به صورت رایگان داردو برای گردشگران تور آنتالیا مناسب است. در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.برای راحتی افراد تور آنتالیا فروردین 97سیگار اتاق مخصوص سیگاری ها در هتل وجود دارد. امکانات رفاهی هتل شاملتور آنتالیا خرداد 97 ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

 

هتل پریما آنتالیا



:: برچسب‌ها: آفر تور آنتالیا,بهترین نرخ تور آنتالیا,رزرو تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آدونیس آنتالیا

یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا واقع در تور آنتالیا بهار 97کنار ساحل مدیترانه می باشد.این هتل دارای تور آنتالیا تابستان 97اتاق های لوکس و زیبا می باشد.اکثر اتاق های این هتل روبه منظره و دریا می باشد.رستوران ها این هتل باسرو غذاهای متنوع و سنتی آماده پذیرایی از شما میهمانان تور آنتالیا می باشد.امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، رستوران ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار تور آنتالیا اردیبهشت 97، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، باغ ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار و بوفه می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند و همچنین شما میهمانان تور آنتالیا می توانیتور آنتالیا خرداد 97د از خدمات آرایشگاهی این هتتور آنتالیا فروردین 97 استفاده کنید.


هتل آچاچیا ریزورت آنتالیا

این هتل جزء بهترین و لوکس ترینتور آنتالیا اردیبهشت 97 هتل های 4 ستارهتور آنتالیا بهار 97 آنتالیا می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر می باشد. گردشگرانتور آنتالیا که به دنبال هتلی با امکانات ویژه و خدماتی عالی و قیمت مناسب هستند هتل آچاچیا بسیار گزینه خوبی است.از امکانات هتل:ستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن کنفرانس, بوفهتور آنتالیا تابستان 97تور آنتالیا اردیبهشت 97 صبحانه و تلویزیون التور آنتالیا فروردین 97 سی دی, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, تور آنتالیا خرداد 97یخچال خدمات رفاهی هتل می باشد.گردشگران تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل غذاهای مورد علاقه خود را صرف نمایند.با تور آنتالیا همراه شوید و در این هتل 4 ستاره اوقت خوش و دلنشینی را سپری کنید.


هتل الدار ریزورت آنتالیا

این هتل 4 ستاره بسیار عالی و لوکس آنتالیا می تور آنتالیا اردیبهشت 97باشد.این هتل در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است.نمای اتاق ها روبه دریا می باشد و فضایی آرام و دلنشینی را برای گردشگران تور آنتالیا به ارمغان آورده است.از امکانات هتل الدار ریزورت:رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, , مینی بار , حمام, سشوار, تور آنتالیا تابستان 97صندوق امانات, سیستمتور آنتالیا خرداد 97 تهویه مطبوع, روم سرویس تور آنتالیا بهار 9724 ساعته, گاو صندوق

گردشگران تور آنتالیا که برای سفر کاری به آنتالیا می روند در این هتل صرافی موجود که می توانندتور آنتالیا فروردین 97 خدمات ارزی را انجام دهند.باتور آنتالیا همراه شوید تا در این هتل بسیار زیبا لحظات رویایی را سپری کنید.


هتل بلوهمیل آنتالیا

از جمله هتل های پرطرفدار منطقه کمر آنتالیا با قیمت متور آنتالیا تابستان 97ناسب،هتل 4 ستاره بتور آنتالیا بهار 97لوهمیل که در فاصله 65 کیلومتری فرودگاه واقع شده است.منطقه کمر با داشتن مکان های توریستی و تاریخی ،امکانات ورزشی و سرگرمی های متنوع خود هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.هتل بلوهمیل با داشتن ساحل اختصاصی،استخر روباز و سرپوشیده و همچنینتور آنتالیا فروردین 97 ورزش در سالن های مجهز در کنار ماساژهای درمانی و پزشکی،انتخاب مناسبیتور آنتالیا اردیبهشت 97 برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.از دیگر امکانات موجود در این هتل 4 ستاره آنتالیا :رستوران و بار،سونا و جکوزی،مینی بار، سالن کنفرانس،فروشگاهتور آنتالیا خرداد 97 های متعدد،خدمات پزشکی،صرافی و ....


هتل بونادبیچ کمر آنتالیا

از هتل های معروف 4 ستاره ی تور آنتالیا اردیبهشت 97ترکیه،هتل بونادبیچ کمر آنتالیاست که تور آنتالیا بهار 97در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است.اتاق های هتل شامل 2 تخته،3 تخته،سوئیت،اتاق خانوادگی،لوکس طبقه بندی می شود.مسافران تور آنتالیا می توانند در این هتل معروف از خدماتی شامل: سالن بدنسازی،سونا و جکوزی، استخر آب گرم،استخر روباز،ماساژ،سولاریوم،حمام ترکی،مینی بار،سیستمتور آنتالیا فروردین 97 تهویه هوا،فروشگاه،پارکینگ،سالن کنفرانس،رومتور آنتالیا تابستان 97 سرویس 24 ساعته و دیگر خدمات رفاهیتور آنتالیا خرداد 97 بهره لازم را ببرند.



:: برچسب‌ها: قیمت ارزان تور آنتالیا,بهترین نرخ تور آنتالیا,مناسب ترین نرخ تور آنتالیا,آفر تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 64 صفحه بعد