نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش یکی از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که در زمینی به مساحت بیش از 10 هزار هکتار ساخته شده است .این هتل دارای آب نما، آبشار و دریاچه های بسیار زیبایی می باشد. از امکانات هتل مارینا پارک می توان به رستوران، کافی شاپ، استخر روباز و سربسته، جکوزی، خدمات ماساژ، اینترنت در لابی و اتاق ها، خدمات بازی های دریایی همچون غواصی، جت اسکی، ورزش های دریایی، سالن بدن سازی، خدمات کرایه ماشین و .... نام برد. هتل مارینا پارک در فضایی سبز با انواع پوشش های گیاهی با آبنمایی بسیار زیبا قرار دارد و دو طرف هتل ساحل دریای مرجانی و زیبای خلیج فارس بسیار دل انگیز است. مسافران تور کیش می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 

اگر قصد سفر با تور کیش دارید می توانید این هتل را رزرو کنید و خاطرات خوشی را سپری کنید



:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,هتل های کیش , هتل های لوکس کیش , هتل 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران که از 130 اتاق و 310 تخت تشکیل شده است. این هتل دارای یک رستوران بزرگ و باز به وسعت 1200 متر مربع، استخر، باشگاه بدنسازی با زیربنای تقریبا 700 متر مربع است که مقابل پارک شهر جزیره زیبای کیش قرار دارد.  هتل ایران بیشتر برای مسافران خارجی و توریست های تور کیش ساخته شده است به همین دلیل از امکانات خوبی برخوردار است و برای ساخت آن حدود پنجاه و پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

از امکانات اتاق ها نیز می توان به روم سرویس، صبحانه در اتاق، سیستم تهویه هوا و سرمایشی و گرمایشی، وای فای، سیستم اطفا حریق، بالاکن، مبلمان و ... اشاره نمود.

مسافرین عزیز تور کیش می توانند در این هتل مجلل اقامتی خوب و راحت داشته باشند.

 

 

هتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش



:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش , هتل 5 ستاره کیش, تور های خوب کیش , هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

کلات نادری مشهد

از دیگر اماکنی که بازدید از آن به گردشگران تور مشهد توصیه می شود کلات نادری مشهد است که در فاصله ی 145 کیلومتری شمال مشهد و در منطقه ای کوهستانی و بیضی شکل در دامنه شمالی کوه های هزار مسجد واقع شده است. این مکان تاریخی بنا به درخواست نادر شاه در سال 1160 هجری قمری بنا شده است. دژ تاریخی کلات نادری مشهد از 26 کیلومتر طول و 12 کیلومتر عرض برخوردار است. قصر خورشید، جزء مهم ترین و ارزشمندترین یادگار نادرشاه افشار در کلات است که در باغی بزرگ و به شیوه باغ های ایرانی بنا شده است. ساختمان کلات نادری دارای معماری تلفیقی از سبک معماری ایران و هندوستان است. نادرشاه، هنرمندان بسیاری را از کشور هند به ایران آورد تا از میان آنها زبده ترینشان را جهت تزیین و معماری قصر خورشید به کار گیرد. تصاویری از میوه های گرمسیری و پرندگانی نظیر طوطی، سنگ های پرحجم و سنگین نمای بیرونی قصر را تشکیل می دهند. گردشگران و  بازدیدکنندگان این مجموعه می توانند از آثارهایی نظیر بند نادری، قلعه فرود برج های نگهبانی، کتیبه نادری، بقایای دروازه ارغوانشاه، بقایای آب انبارها و اقامتگاه نادرشاه در خشت همچنین دو اثر تاریخی عمده کاخ خورشید و مسجد کبود گنبد دیدن نمایند. بهترین فصل جهت بازدید از کلات نادری، نیمه دوم بهار و تابستان می باشد.

 

کلات نادری مشهد

تصویر کلات نادری مشهد

کلات نادری مشهد

مظالب بیشتر در 

https://itresan.com/256863/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D9%87%D8%B3/


:: برچسب‌ها: کلات نادری مشهد , دیدنی های مشهد ,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

سد چالیدره مشهد

در فاصله‌ ی 10 کیلومتری غرب مشهد سد چالیدره مشهد واقع شده است که در دره‌ ای به نام چالیدره قرار دارد. سد چالیدره مشهد از بهترین دیدنیهای شهر مقدس مشهد به شمار می رود که در سال 1381 تاسیس شده است. این سد 140 هکتار مساحت و 1433 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و به عنوان یکی از نقاط گردشگری مشهد به شمار می رود که از رودخانه‌ی جاغرق سرچشمه می گیرد. برخی از امکانات تفریحی و رفاهی که در سد چالیدره مشهد برای گردشگران تور مشهد فراهم شده است شامل تله کابین، جامپینگ و قایق سواری، ماهیگیری، اسکی بر روی آب، غواصی، آلاچیق، کافی شاپ و رستوران و.... می باشد.

 

سد چالیدره مشهد

تصویر سد چالیدره مشهد

سد چالیدره مشهد


آتشکده بازه هور مشهد

آتشکده بازه هور مشهد از قدیمیترین آثارهای دیدنی مشهد به شمار می رود که به دوره پارتيان تعلق دارد و برخی نیز معتقدند معماری و اجزای آن متعلق به دوره ساسانی است. این آتشکده در فاصله ی 70 كيلومترى از جنوب شهر مشهد و در ضلع شرقى روستايى به نام رباط سفيد واقع شده است. بازه به معنای ديواره كوه است كه خورشيد از ميانه باز آن طلوع می کند که همین ویژگی زیبایی خاصی به آتشکده بازه هور مشهد بخشیده است. آتشکده بازه هور مشهد متشکل از چهار طاقى های دیدنی است كه از چهار طرف باز بوده و عناصرى گنبدى بر فراز آن قرار دارد. قسمت ورودى آتشکده بازه هور مشهد نیز از سه درگاهى بلند و عريض تشکیل شده است. گردشگران تور مشهد قادر خواهند بود از این آثار قدیمی و جذاب دیدن نمایند.

 

آتشکده بازه هور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , آتشکده بازه هور مشهد , سد چالیدره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

آبشار اخلمد در مشهد 

آبشار اخلمد نام آبشاری است که در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و در شهرستان چناران میباشد. اخلمد که از گردشگاههای طبیعی تور مشهد می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد. ده اخلمد دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.


آبشار کاخک گناباد مشهد

 آبشار کاخک گناباد از مراکز تفریحی خراسان در 25 کيلومتري جنوب گناباد و در نزديکي شهر کاخک واقع است و در سال هاي اخير به شکل نيمه مصنوعي در آمده است. شهر کاخک با داشتن نقاط ییلاقی و خوش آب و هوا و مناظر زیبایی از جمله پارک و آبشار زائران و مسافران تور مشهد را به طرف خود می کشد. در کنار آبشار کاخک بقاياي معماري آسياب هايي قديمي به چشم مي آيد که جهت تهيه آرد مورد استفاده مي شده است. آبشار کاخک در کنار بقایای آسیاب ها تنها منبع اصلی انرژی چرخش پره کنار مخزن استوانه ای شکل سنگی به نام «تنوره»است. آب پس از ریزش از بالای «تنوره»به شدت از محفظه ای باریک خارج شده و به بیرون فوران می کند که در نتیجه «چرخ پره»را به گردش در آورده و از این چرخ از طریق محوری عمودی به سنگ زیرین آسیاب منتقل می شود. آب خنک آبشار کاخک پس از گذشتن از درون يک پارک تفريحي در ميان بلوار اصلي شهر کاخک جريان مي يابد.

 

 



:: برچسب‌ها: آبشارهای دیدنی مشهد , جاذبه های دیدنی مشهد , تفریحات در مشهد, دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()