نوشته شده توسط : fariba ardam

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش یکی از زیباترین بازارهای جزیره کیشتور لحظه آخری کیش بهار 97 است که با الهام ازتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 معماری دوره های هخامنشی ساخته تور لحظه آخری کیش تابستان 97شده است و توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است. این بازار دارای ۸ راهرو مجزا میباشد که هر یک با نامهای ایرانی زیبا از جمله : آپادانا - پرسپولیس - پاسارگاد - بیستون - آریا - تیسفون و... نامگذاری شده اند.این بازار در یک طبقه در سال 1373 احداث گردیده است. در بازار مروارید جزیره کیش فروشگاههای متفاوتی تور لحظه آخری کیش خرداد 97از جمله :پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش،عطر و ادوکلن،روسری،لوازم خانگی و... وجود دارد و قیمتهای بازار مروارید کیش به نسبت بازارهایی چون مرکز تجاری کیش و پردیس ۲ پایین تر است .تور لحظه آخری کیش فروردین 97

 

بازار مروارید کیش


مرکز خرید مریم کیش

یکی از زیبا ترین مراکز خرید کیش مرکز خرید مریم می باشد در این تور لحظه آخری کیش بهار 97مرکز خرید 52 و احد تتور لحظه آخری کیش فروردین 97جار موجود است و در یک محوطه باز ساخته تور لحظه آخری کیش خرداد 97شده است مصالح به کار رفته در این این بازار بیشتر چوب می باشد که خود باعث شده است زیبایی خاصی به این مرکز خرید داده است و همچنین سبک نور پردازی  و استفاده گل و گیاهانتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 فضای دلنشینی را ایجاد کرده است. این تور لحظه آخری کیش تابستان 97مرکز خرید انواع اجناس تور لحظه آخری کیش تابستان 97مانند ،لباس ،پوشاک ،لوازم آرایشی ،لوازم بهداشتی ،لوازم دیجتالی و... موجود می باشد. امروزه این مرکز خرید مسافرانتور لحظه آخری کیش و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند.


مرکز خرید به کیش

این مرکز خرید در زمینی تور لحظه آخری کیش خرداد 97به مساحت 3450 متر مربع تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97بنا شده است و دارایتور لحظه آخری کیش بهار 97  40 واحد تجاری می باشد در این مرکز خرید انواع پوشاک ،لباس ،لوازم برقی ،لوازم خانگی ،لوازم دیجیتالی ،و اسباب بازی ،انواعط برند عطر و ادکلن ها ،انواع برند عینک ،لوازم برقی جانبیتور لحظه آخری کیش تابستان 97 ،لوازم برقی آرایشی و... به فروش می رود و این بازار به علت قیمت های مناسبی که نسبت به دیگر مراکز خرید تور لحظه آخری کیش فروردین 97دارد. در میان خیلی از مسافران و گردشگران تور لحظه آخری کیش محبوب می باشد.

 


مرکز خرید زیتون  کیش

مرکز خرید زیتون  کیش یکی  بهترین مراکز خرید کیش می باشدتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 معمار ی اینتور لحظه آخری کیش خرداد 97 مرکز خرید نسبت به دیکر مراکز بسیار تور لحظه آخری کیش فروردین 97 منحصر به فرد می باشد این بازار در سال 1376 در زمینی به مساحت 7000 متر مربع بنا شده است وتور لحظه آخری کیش بهار 97 دارا ی 108 واحد تجاری می باشد. در این مرکز خرید رستوران و کافه برای مسافران تور لحظه آخری کیش و دیگر بازدید کنندگان موجود می باشد. در این مرکز تور لحظه آخری کیش تابستان 97خرید انواع وسایل دیجتالی و لباس و پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی و اسباب بازی موجود است.  

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید ارزان کیش,بهترین مراکز خرید کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,لوکس ترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل قصر طلایی مشهد

از بزرگترین و مجهزترین هتل های مشهد که با طراحی هتل مشهد بهار 97معماری خیره کننده ی خود جزو هتل های برتر محسوب می شود،هتل قصر طلایی می باشد.این هتل 5 ستاره در سال 1387 توسط حاج محمود سزاوار با زیر بنای 7000 مترمربع در 16 طبقه تاسیس گردید.هتل قصر طلایی مجهز به رستوران های متعددی هتل مشهد تابستان 97شامل: رستوران پنج قاره زوشا واقع در طبقه دوم هتل با سرو غذاهای پنج قاره جهان،رستوران ترنم واقع در طبقه اول با طبخ غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی،رستوران تابستانی بارگاه واقع در طبقه دوم مخصوص غذاهای فست فود و کافی شاپ های متعدد دیگر در اختیار تمامی مسافران تور مشهد می باشد.امکانات هتل قصر طلایی شامل: استخر واقع در طبقه منفهتل مشهد اردیبهشت 97ی سه،حمام ترکی،سونا خشک،سونا بخار به همراه ماساژ،سالن بدنسازیهتل مشهد خرداد 97 مجهز،بیلیارد،کلینیک پوست،اتاق بازی کودکان،آرایشگاه مردانه،خدمات نگهداری از کودکان،اتاق VIP،امکان سرو صبحانه و ناهار در اتاق،اتاق مخصوص معلولینهتل مشهد فروردین 97،اینترنت رایگان،ترانسفر فرودگاهی رایگان،سرویس رایگان به حرم مطهر و دیگر تسهیلات و خدمات رفاهی می باشد.

هتل قصر طلایی مشهد


هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره ی پارس مشهد در بلوار وکیل آباد واقهتل مشهد خرداد 97ع شده است.نزدیک بودن هتهتل مشهد بهار 97ل به منطقه خوش آب و هوای طرقبه باعث جذب بسیاری از گردشگران تور مشهد شده است.هتل پارس دارای 227 اتاق به همراه تمامی امکانات رفاهی لازم برای میهمانان خود می باشد.امکانات هتل شامل: اینترنت در واحد و اتاق ها،استخر،سونا،جکوزی،استخر مخصوص کودکان،پارک کودکان،کاهتل مشهد اردیبهشت 97فی نت،سالن همایش و جلسات،امکان سرو هتل مشهد تابستان 97صبحانه در اتاق،اتاق های مخصوص معلولین،خدهتل مشهد فروردین 97مات خشکشویی،چایخانه سنتی،رستوران های متعدد و داشتن سرویس رفت و آمد به حرم مطهر می باشد.مسافران تور مشهد می توانند جهت رزرو هتل های مشهد با آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایند.

هتل پارس مشهد


هتل آسیا مشهد

هتل آسیا از هتل های 4 ستاره خوب مشهد به شهتل مشهد تابستان 97مار می رود.که با دکوراسیونیهتل مشهد بهار 97 کلاسیک که در مرکز شهر در خیابان پاسدارن مشهد واقع شده است.برای آن دسته از مسافرانی که نیاز بهتل مشهد فروردین 97ه تفریح و ورزش دارند؛هتل آسیا امکاناتی مانند سونا،جکوزی،استخر و اتاق بازی را در اختیارشان قرار داده است.هتل آسیا با داشتن سالن های متعدد جهت میزبانی از میهمانی ها و جشن ها با ظرفیت 250 نفر در کنار امکاناتی چونهتل مشهد تابستان 97 سرو غذاهای هتل مشهد خرداد 97لذیذ،نوشیدنی سرد و گرم آمادگی لازم را دارد.اینترنت پرسرعت رایگان،خدمات خشکشویی،خدمات تهیه بلیط،اتاق چمدان،پارکینگ،فکس و ... از جمله امکانات هتل برای تمامی مسافران توهتل مشهد اردیبهشت 97ر مشهد می باشد.

هتل آسیا مشهد


هتل اترک مشهد

هتل اترک جزو اولین هتل های 4 ستاره مشهد می باشهتل مشهد بهار 97د که فاصله آن تا حرم امام رضا(ع) تنها 300 متر می باشد.این هتل دارای 13 طبقه و 146 اتاق می باشد.امکانات رفاهی اتاق های هتل به صورت کامل و استانداردهای لازم را دارد.امکانات هتل شامل: سوئیت های متعدد،سالن کنفرانس،چای خانه سنتی،رستورانهتل مشهد تابستان 97 فضای باز با چشم انداز حرم مطهر،پارکهتل مشهد اردیبهشت 97ینگ رایگان،اینترنت رایگان پرسرعت،ترانسفر فرودگاهی و دیگر خدمات رفاهی می باشد.مسافران تور مهتل مشهد خرداد 97شهد جهت رزرواسیون هتل های مشهد می توانید با آژانس های درج شده درهتل مشهد فروردین 97 پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل اترک مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,نرخ ارزان هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان جزو هتل آپارتمان های مجلل مشهد به شمار می رود هتل مشهد بهار 97که در خیابان نواب صفوی واقع شده است.برخورد خوب کارکنان در کنار امکانات رفاهی عالی،به طور قطع اقامت خوبی را برای تمامی مسافران تور مشهد به یادگار خواهد گذاشت.طراحی و دکوراسیون زیبای اتاق ها به همراه فضای سبز موجود در پشت بام هتل از جمله مشخصات هتل آرمان می باشد.دسترسی خوب میهمانان هتل به مراکز خرید و همچنین فاصله ی 500 متری از حرم مطهر امام رضا (ع) باعث جذب هتل مشهد تابستان 97بسیاری از مسافران تور مشهدشده است.مجموعه ورزشی آن شامل: استخر،سونا خشک و بخار،اتاق ماساژ و جکوزی به صورت رایگان می باشد.رستوران چند منظوره،اتاق هایی با استانداردهای بین المللی،امکانات اتاق هایهتل مشهد خرداد 97 مخصوص معلولین،کافی شاپ،سالن کنفرانس و اتاق بازی کودکان از دهتل مشهد اردیبهشت 97یگر امکانات هتل آرمان می باشد.

 

هتل آرمان مشهد


هتل درویشی مشهد

از جمله هتل های 5 ستاره مشهد که در اصلی ترینهتل مشهد تابستان 97 خیابان منتهی به حرم امامهتل مشهد بهار 97 رضا(ع) واقع شده،هتل درویشی می باشد.فاصله هتل تا حرم تنها 10 دقیقه پیاده روی است.این هتل در سال 1386 تاسیس و در جشنواره بنای برتر،به عنوان بنای برگزیده جایزه برد.این هتل مدرن با دکوراسیون و معماری منحصر بفرد خود شامل خدمات تفریحی چون: سالن بدنسازی،خدمات اسپا،سالن ماساژ،سونا،جکوزی،استخرو.... در اختیار مسافران تور مشهد می باشد.از دیگر خدمات رفاهی این هتل پنج ستاره می توان به: خدمات خشکشویی،اینترنت رایگان،سالن زیبایی،پارکینگ اختصاصی،کافی نت،رستوران سنتی،خدماتهتل مشهد اردیبهشت 97 پزشکی،سالن کنفرانس و همایش،رستوران فضای باز،فست فود،مرکز خرید،کرایه اتومبیل و .... اشاره کرد.اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان می باشد.برای اطلاعهتل مشهد خرداد 97 ازقیمت و رزرو دیگر هتل های مشهد می توانید به آژانس های درج شده در پکیج ها مراجعه نمایید.

هتل درویشی مشهد


هتل جواد مشهد

هتل 4 ستاره جواد در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.اهتل مشهد تابستان 97ین هتل با مجموعهتل مشهد بهار 97 105 اتاق در 8 طبقه آماده میزبانی از تمامی مسافران تور مشهد می باشد.فاصله حرم تا باب الجواد 8 دقیقه و تا باب الرضا 5 دقیقه پیاده روی است.امکانات هتل جواد شامل : اینترنت رایگان،سونا،جکوزی،پارکینگ اختصاصی،هتل مشهد اردیبهشت 97سیستم ضد حریق،امکان تردد اتوبوس تا درب هتل،فضای سبز،خدمات تهیه بلیط،رستوران و کافی شاپ،امکان سرو صبحانه در اتاق و دیگر خدمات رفاهی می باشد.هتل مشهد خرداد 97اقامت در این هتل مشهد اوقات خوشی را برای تمامی مسافران تور مشهد بوجود آورده است.

هتل جواد مشهد


هتل کوثر ناب مشهد

از جمله هتل هایی که در فاصله نزهتل مشهد خرداد 97دیکی از حرم امام رضا (ع) واقع هتل مشهد بهار 97شده،هتل کوثر ناب می باشد.این هتل 4 ستاره مشهد در ضلع شمالی بازار رضا و در فاصله 150 متری از حرم واقع گردیده است.هتل کوثر دارای 77 واحد در 12 طبقه،دارای امکانات رفاهی لازم و مطلوب می باشد.رستوران این هتل با ظرفیت 140 نفر آماده پذیرایی از زائرین عزیزهتل مشهد تابستان 97 می باشد.مسافران تور مشهد تنها با طی کردن 5 دقیقه پیاده روی به درب ورودی حرم برسند.امکانات و خدمات رفاهی هتل کوثر شامل: پارکینگ اختصاصی،بیلیارد،فوتبال دستیهتل مشهد اردیبهشت 97،اتاق های مخصوص معلولین،سالن کنفرانس،اتاق های VIP،اینترنت پرسرعت رایگان،خدمات شستشوی لباس،آسانسور،نمازخانه،کافی شاپ،سیستم خودپرداز و... می باشد.جهت اطلاع از قیمت و رزرو کردن هتل های مشهد می توانید با آژانس های درج شده در پکیج ها تماس حاصل فرمایید.

هتل کوثر ناب مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,نرخ هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam

 هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی یکی از بهترین هتل هتل مشهد بهار 97های 5 ستاره مشهد می باشد که با 3000 متر مربع به عنوان اولین هتل هوشمند در ایران شناخته شده است. این هتل با 20 طبقه که در سال 1391 ساخته شده است بلندترین ساختمان اقامتی در شهر مشهد می باشد. هتل درویشی از 223 اتاق تشکیل شده است که از امکاناتی مانند: هتل مشهد خرداد 97سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، سشوار و... برخوردار است. دیگر امکانات این هتل مجلل شامل رستوران هایهتل مشهد تابستان 97 متنوع ایرانی و فرنگی،  مجموعه آبی با ارائه خدماتی مانند: استخر، سونا، دوهتل مشهد فروردین 97ش های اختصاصی، سالن بدن سازی و... می باشد. در ضمن کودکان زیر دو سال در این هتل رایگان و کودکان بین 2 تا 6 سال هزینه بصورت نیم بها محاسبه می گردد. مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار هتل مشهد اردیبهشت 97عزیزانشان سپری کنند.

 هتل مجلل درویشی مشهد


هتل پردیسان مشهد

سایت پردسیان مشهد یکی از هتل 5 ستاره مشهد می باشد که در زمینی بههتل مشهد بهار 97 مساحتهتل مشهد اردیبهشت 97 33000 متر مربع و زیر بنای 24000 متر مربع ساخته شده است و از مزیتهایی که نسبت به دیگر هتل های مشهد دارد داشتن 5 عدد رستوران لوکس می باشد که درآن غذاها ی ایرانی و بین المللی سرو می شود هتل مشهد تابستان 97این هتلهتل مشهد خرداد 97 دارابی 162 اتاق می باشد. ازامکانات این هتل می توان اتاق عقد,هتل مشهد فروردین 97فروشگاه سوغاتی, صندوق امانات, لابی, فروشگاه و غرفه, پاركينگ, ماهواره, دستگاه ATM, كافی شاپ, بوفه رستوران, فضای باز رستوران تابستانی, چايخانه تابستانی, استخر رو باز ,باغچه فضائی, برای پياده روی فضای سبز, فضای بيرون هتل برای نشستن, سرويس به حرم رايگان و... رانام برد. 


هتل ایران مشهد

یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد، هتل ایران می باشد اینهتل مشهد بهار 97 هتل در خیابان اندرزگو مهتل مشهد اردیبهشت 97شهد واقع شده است که روبه روی ورودی باب الجواد قرار دارد و فقط به میزان 5 دقیقه پیاده روی تا حرم فاصله زمانی دارد و داری 132 واحد اتاق خواب و 32 واحد آپارتمان به همراه امکانات رفاهی میهتل مشهد تابستان 97 باشد. این هتلهتل مشهد خرداد 97 در نزدیکی بازار رضا و بازار جنت واقع شده است.هتل مشهد فروردین 97 از امکانات این هتل می توان سیستم تهویه هوا مطبوع، ترانسفر فرودگاهی و لوازم بهداشتی داخل اتاق، روم سرویس، استخر، جکوزی، سونا، سرویس خشک شویی، تخت، یخچال و ... دیگر خدمات نام برد.


هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد یکی از هتل های جهار هتل مشهد فروردین 97ستاره مشهد می باشد که در نزدیکهتل مشهد بهار 97 حرم امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل سیستم رزرو هتل مشهد تابستان 97آنلاین را برای مسافرانی که قصد رزرو هتل مشهد را دارند فراهم کرده است . شما می توانید به صورت آنلاین پیش پرداخت برای اقامت گاه مورد نظرتان بدهد. لازم  به ذکر است که این هتل در نزدیکی مراکز خرید واقعهتل مشهد اردیبهشت 97 شده است و می توانید مایحتاج خود را از این مراکز خریداری فرمایید. امکاناتی که این هتل مشهد خرداد 97هتل ارائه می دهد شامل ترانسفر فرودگاهی و روم سرویس و لوازم بهداشتی و آرایشی ،سیستم تهویه هوای مطبوع،یخچال و... می باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های ارزان مشهد,رزرو هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل میثاق مشهد

هتل میثاق تور دبی تعطیلات عید در فاصله کمی از محل نمایشگاه بین المللی خراسان واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. مساحت این هتل 26000 متر مربع است. هتل میثاق مشهد در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی این شهرستان و در بلوار وکیل آباد قرار گرفته است.این هتل مجموعا از 90 اتاق و سوییت تشکیل شده است. ایستگاه راه آهن مشهد 40 دقیقه با این هتل فاصله دارد همچنین فرودگاه در فاصله 45 دقیقه ای از این هتل تور دبی نوروز واقع شده است. حرم مطهر رضوی نیز در فاصله 60 دقیقه ای از هتل میثاق مشهد قرار گرفته است. 

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه تور دبی نوروز 97، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، سونا، سرویس حرم، خدمات خانه داری، گیم نت، اینترنت در لابی، چایخانه، جکوزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ تور دبی فروردین، نمازخانه، بیلیارد، گشت درون شهری و برون شهری، باشگاه بدنسازی، استخر، اینترنت در واحد و... می باشد.

  

تصویر هتل میثاق مشهد

تصویر هتل میثاق مشهد

تصویر هتل میثاق مشهد

تصویر هتل میثاق مشهد

تصویر هتل میثاق مشهد

تصویر اتاق هتل میثاق مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل میثاق مشهد,معرفی هتل میثاق مشهد,امکانات هتل میثاق مشهد,مشخصات هتل میثاق مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا تور دبی اسفند در خیابان امام رضا 2 واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. مساحت این هتل 8000 متر مربع است. این هتل 8 طبقه در سال 1391 ساخته شده و از جمله هتل های نوساز مشهد است. هتل کیانا مجموعا 110 اتاق و سوییت دارد. حرم مطهر رضوی در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته و یکی از نزدیکترین هتل های تور دبی تعطیلات عید 97 به حرم می باشد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش شبانه روزی تور دبی اسفند 96، باشگاه بدنسازی، میز بیلیارد، گیم نت، نماز خانه، لابی، ترانسفر رایگان فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، خدمات خانه داری، خدمات کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، خدمات واکس کفش، صرافی، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان، اتاق جلسه تور دبی، آسانسور، بوفه صبحانه، پارکینگ استخر، سونا، جکوزی، انبار بار و چمدان، پارک کودک، چایخانه سنتی، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز تجاری، صندوق امانات و... می باشد.

  

تصویر هتل کیانا مشهد

تصویر هتل کیانا مشهد

تصویر هتل کیانا مشهد

تصویر اتاق هتل کیانا مشهد

تصویر هتل کیانا مشهد

تصویر اتاق هتل کیانا مشهد

تصویر هتل کیانا مشهد

تصویر رستوران هتل کیانا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل کیانا مشهد,آفر هتل کیانا مشهد,قیمت هتل کیانا مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس تور دبی نوروز در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل 8 طبقه در سال 1388 ساخته شده است. برای دسترسی میهمانان یک اتاق جلسه با ظرفیت 16 نفر تور دبی فروردین 97 ساخته شده است. در فاصله 300 متری از هتل فردوس مشهد حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور دبی نوروز 97، گشت درون شهری و برون شهری ویژه گردشگران تور مشهد ، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ماهواره، لاندری، کافی نت، نمازخانه، آسانسور، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده تور دبی فروردین، خدمات خانه داری، لابی، اینترنت در لابی و... می باشد.

 

تصویر هتل فردوس مشهد

تصویر اتاق هتل فردوس مشهد

تصویر هتل فردوس مشهد

تصویر لابی هتل فردوس مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتل فردوس مشهد,بهترین قیمت هتل فردوس مشهد,آفر هتل فردوس مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا تور دبی اسفند 96 درخیابان امام رضا (ع) و در جوار حرم مطهر و مراکز خرید واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل ایستگاه راه آهن و فرودگاه مشهد قرار گرفته است. ظرفیت رستوران این هتل 250 نفر است که در آن انواع غذاهای متنوع به میهمانان تور دبی ارایه می شود. هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه ساخته شده است. این هتل مجموعا از 105 اتاق تشکیل شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته تور دبی تعطیلات عید 97، جکوزی، تاکسی سرویس، آسانسور، ایر کاندشن، اینترنت وایرلس، لابی، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، باشگاه ورزشی، ماهواره، مرکز خرید، پارکینگ، سونا، صندوق امانات تور دبی تعطیلات عید و...می باشد.

 

تصویر هتل فانوس دریا مشهد

تصویر هتل فانوس دریا مشهد

تصویر هتل فانوس دریا مشهد

تصویر اتاق هتل فانوس دریا مشهد

تصویر هتل فانوس دریا مشهد

تصویر اتاق هتل فانوس دریا مشهد



:: برچسب‌ها: هتل فانوس دریا مشهد,آفر هتل فانوس دریا مشهد,بهترین قیمت هتل فانوس دریا مشهد,معرفی هتل فانوس دریا مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل سینور مشهد

هتل سینور تور دبی نوروز 97 در خیابان هفده شهریور مشهد واقع شده و جزء هتل های 4 ستاره مشهد می باشد. این هتل به اینترنت وایرلس رایگان مجهز می باشد. هتل سینور مشهد از 20 طبقه تشکیل شده و مجموعا 300 اتاق دارد. در فاصله 1000 متری از این هتل حرم مطهر رضوی قرار دارد. همچنین در کنار این هتل تور دبی اسفند بازار معروف امام رضا مشهد وجود دارد. در فاصله 4 کیلومتری از این هتل فرودگاه مشهد 4واقع شده است.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه تور دبی فروردین، فروشگاه، آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس، روم سرویس، کافی شاپ، اینترنت رایگان در لابی، اینترنت در واحد، کافی شاپ، صندوق امانات، اعلام حریق، فضای سبز تور دبی فروردین 97، ماهواره، پارکینگ و... می باشد.

 

تصویر هتل سینور مشهد

تصویر هتل سینور مشهد

تصویر هتل سینور مشهد

تصویر هتل سینور مشهد

تصویر هتل سینور مشهد

تصویر لابی هتل سینور مشهد

تصویر هتل سینور مشهد

تصویر رستوران هتل سینور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد,امکانات هتل سینور مشهد,رزرو هتل سینور مشهد,آفرهتل سینور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fariba ardam
 

هتل سلام مشهد

هتل سلام تور دبی تعطیلات عید 97 از حرم مطهر رضوی 2 کیلومتر فاصله دارد و جزء هتل های  4 ستاره مشهد می باشد. هتل سلام مشهد مجموعا از 28 اتاق تشکیل شده است. مساحت این هتل 3650 متر مربع می باشد. در فاصله 20 دقیقه ای از این تور دبی تعطیلات عید ایستگاه راه آهن مشهد قرار گرفته است. همچنین در فاصله 12 دقیقه ای از این هتل ترمینال مشهد قرار دارد.

امکانات هتل شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی تور دبی نوروز، لابی، کافی شاپ، لاندری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، آسانسور و... می باشد.

 

تصویر هتل سلام مشهد

تصویر اتاق هتل سلام مشهد

تصویر هتل سلام مشهد

تصویر هتل سلام مشهد

تصویر هتل سلام مشهد

تصویر اتاق هتل سلام مشهد



:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد,بهترین قیمت هتل سلام مشهد,معرفی هتل سلام مشهد,امکانات هتل سلام مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 | نظرات ()